Hirdetés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen videókártyát?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- iPad topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
PROHARDVER!
A kereshetőség érdekében a filmkritikát, ajánlót tartalmazó
hozzászólások #értékelés címkével vannak ellátva.
Bővebben erről és példa a keresésre.
A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viszlát
addikt
Lassan amúgy csinálhatnánk egy 2014-es toplistát, többnyire befutottak a várt filmek a kölcsönzőkbe. Lehetne ph!lmakadémia díj, eskü írok a nyertesnek.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz FoxiestFox #63527 üzenetére
Az a legkevesebb, nem kell túlbonyolítani, mindenki beküldi a listáját pontozással, én meg összefésülöm, valahol még megvan a PH-s ranglista első körnél készített excel cuccom hozzá, sőt, még a képlet is az átlagoláshoz azt hiszem.
Jesszus de baromi régen volt már ez... Megtaláltam a régi cikket.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Into the Woods (2014): az első 10 perc után úgy voltam vele, hogy én ehhez nem ittam eleget, pedig szeretem a musical-eket. Ma aztán újult erővel nekivágva végignéztem és bár volt néhány (egészen pontosan kettő darab) meglepő és mulatságos húzás, alapvetően nem értem a koncepciót.
Az alapötlet még úgy ahogy oké, de maga a zenei stílus gyerekek számára abszolút céltévesztés, az operára hajazó fejhangon énekelt áriákkal és betétekkel maximum elkergetni lehet őket. Így aztán lehetne arról szó, hogy az idősebb korosztály a célközönség (bár ezt a zenei stílust közülük is nagyon kevesen értékelik), viszont ahhoz meg rendkívül gyermeteg, ráadásul baromi vontatott az egész. A látványra nem lehet panasz, az egyéni teljesítményekre sem, mégsem működik a dolog, legalábbis nekem nem sikerült semmit sem találni benne ami megfogott volna.
3/10
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Cake: újabb remek példa arra, hogy a komikusokból lesznek a legjobb drámai színészek, mindenki Rachel-je rendesen odatette magát és hát le a kalappal. A sztori egyszerű, megítélésem szerint rendkívül emberi és emberközeli is, és valahol ebben rejtőzhet a titok, hogy a végére nem akadt ki a giccs- avagy hülyeségfaktor. Kőkemény dráma, pont annyi humorral amit az élet ilyen helyzetekben képes még nyújtani, amennyire az ember az ilyen élethelyzetekben még képes kipréselni magából, de hála az égnek nem ment el abba a számomra nagyon ellenszenves irányba, hogy egy személyes tragédia kapcsán minden mindegy, teszünk mindenre és mindenkire. Vannak kilengések ebbe az irányba, de nem lépi át a határokat, csak annyira merül el a humanista köntösbe bújtatott egoizmusban, hogy bemutassa azt az irdatlan küzdelmet amivel ilyenkor szembesül az ember. Ez is Anniston munkáját dicséri, mert megmondom őszintén, hogy 10 perc elteltével már szimpátia-fájdalmaim voltak, valószínűleg rengeteg időt töltött ilyen sorsú emberekkel a forgatás előtt, mert hihetetlen jól át tudta adni a kínokat, a meg nem szűnő fájdalmat és azt, hogy mindez hogyan befolyásol szinte minden pillanatot és döntést.
Mindeközben van eleje és van vége a történetnek, a karakterek élnek és változnak, haladunk előre a tetőpont felé, ami fehér holló módjára úgy lett megcsinálva, hogy nincs túllihegve, nem csöpög a nyáltól, hanem színtiszta katarzisban oldódik fel a konfliktus. Egyszerű és letisztult, amit én nagyon-nagyon tudok értékelni, és ahogy írok most róla, megjött a kedvem, hogy újra megnézzem...
8/10
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz dokee78 #64186 üzenetére
Ott valami mas lehet mert joval 3000 folott sincs ilyen gondom. Ugy viszont mar jartam, hogy adott napon leadott ertekeleseket elfelejtette, de akkor ki is irtak, hogy adatbazis problemajuk volt.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
The Gambler: ez bizony nagyon jól indult, kellően rideg és nyers, jól adagolt feszültséggel. Semmi világmegváltó, de néhány érdekes filozófálgatás azért elhangzik, egészen hitelesen tálalva, kellő, még nem túlzásba vitt kiégettséggel. Azon mondjuk röhögnöm kellett, hogy szerencsétlen Wahlbergnek még mindig ilyen idióta frizurákra van szüksége, hogy ne legyen annyira kölyökképű. Aztán jöttek a csalódások. Pl. a tipikus, szókratészi monológokat levágó maffiavezérek, uzsorások, akik valamilyen megfoghatatlan oknál fogva képtelenek visszafogni magukat és normális beszélgetést folytatni, muszáj magasröptű, nálamvanabölcsességkulcsa jellegű okfejtéseket lenyomni az életről. Nagyjából a negyedétől teljesen kiszámítható a végkifejlet, ami alapvetően nem feltétlenül gond, de jól tökön is szúrja magát a sztori így. Azért végignéztem, mert élveztem néhány dolgot benne (John Goodman FTW), de a végét elég gázul oldották meg, annyira de annyira nem passzolt ez a bitang nagy emelkedettség a film hangulatához... Na mindegy.
5/10
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz FoxiestFox #64307 üzenetére
ez jo hozzaallas
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz FoxiestFox #64386 üzenetére
Bullit, Ronin, Rush ami így hirtelen beugrik, de még a Heat is jöhet ide szerintem. Aztán még talán a Smokey and the Bandit, kicsit elkalandozva a Collateral. Nagyon elkalandozva, igaz nem autó, hanem traktor, hangulatban viszont csillagos ötös: The Straight Story.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz callmeakos #65034 üzenetére
Dehogynem, nagyon is. Én egyedül Cumberbatch-t hallottam csak, hogy valóban képes azon a hangon beszélni amit ST-ben nyomott, bár ő se sokáig fulladásos roham nélkül.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
50 Shades of Grey: tegnap sor került erre is fél tucatnyi leányzó társaságában, de a mentegetőzés látszatát elkerülendő leszögezném, egyébként is megnéztem volna, több okból is kíváncsi voltam rá. Bár nyilván hallottam róla ezt-azt, a könyveket nem olvastam, így igazából csak egy halvány kép körvonalazódott ki bennem, aminek erős kontúrt adott a rengeteg fröcsögő fikázó, akik olvasás és megnézés nélkül pocskondiázták nem csak a filmet, de úgy általában a nőket is...
Ezért aztán kissé meglepetésként ért, hogy tulajdonképpen a klasszikus szürke mókus/gazdag fickó sztoriról van szó (rögtön meg is értettem mi a vonzó a gyengébbik nem számára benne), az egész szexuális katyvasszal felturbózva. Magyarán a történet egy átlagos képregény adaptáció szintjén mozog, se több se kevesebb, így még viccesebb a sok azokon nyáladzó, ezt meg lefikázó egybites klaviatúraharcos. Arról nem is beszélve, hogy számtalan ehhez hasonló film született már (a SM-t leszámítva), ami körül nem volt ekkora ócsárolás, így most már teljesen egyértelmű előttem, hogy szimplán a hype miatt megy a háborgás, ami legalább annyira gáz, mint maga a hype....
Na de a filmre visszatérve, a megvalósítás viszont szörnyű rossz, 80%-ban a casting-on bukik meg a dolog. Dakota J. mondjuk éppenséggel egészen jól csinálta, vagyis inkább megfelelő külső adottságai vannak a szerephez, de a férfi főszereplő annyira se íze se szaga, hogy még nézni is fájt. Ehhez társult az, hogy tulajdonképpen abszolúte semmit nem tudunk meg róluk, az elején a kapkodás, majd az erőltetett perverzió körül forgás miatt, érthetetlenek a motívációk, érthetetlen a vonzódásuk egymáshoz, hiszen nem mutatkozik meg semmiféle olyan emberi tulajdonság ami alapot adhatna erre. Így aztán meglehetősen materiális ízű az egész (pénz a nőnek, szex a férfinak), amit végülis lehet akár reális helyzetképnek is titulálni sajnos.
Egy szó mint száz, gáz a film, de nem igazán amiatt amiért a legtöbben szidják. Azért említettem az elején a körülményeket, mert érdekes volt látni, hogy a leányzók miként élték meg a dolgot. Eléggé vegyes társaság volt, mind intellektüell, mind kor szempontjából, így aztán a reakciók is meglehetősen változatosak voltak, de összességében csalódottság volt a jellemző, többet vártak tőle és nem a szexuális vonal lett volna a lényeg. Persze én sem akarok pár ember alapján általánosítani, így csak érdekességként említettem meg...
2/10
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz McAdam6 #65877 üzenetére
Külön összegként kezelik ezeket, amiknek a gyakorlatban nincs túl sok jelentősége olyan szempontból, hogy például a produkciós költségekbe nem mindig számolják bele a marketinggel kapcsolatos kiadásokat, pedig bizonyos filmeknél ezek kifejezetten jelentős összegeket emésztenek fel. De a bevételi oldalon is csak a mozis forgalmazásból származó összegeket jelennek meg, miközben ezer más forrásból is van bevétel, de erre esély sincs, hogy nyilvánosságra kerüljön.
Arra akartam kilyukadni ezzel, hogy nem olyan egyszerű a történet, hogy a jegybevételből kivonjuk a készítési költséget és megkapjuk a profitot.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Az Oscar óta vártam a Still Alice-re, legfőképp azért, mert Julianne Moore-t mindig is középszerű színésznőnek tartottam és kíváncsi voltam, hogy vajon mit hozott ki magából. Sajnos azt kell mondjam, hogy a díj inkább szólhatott a témának, mint az ő teljesítményének, illetve a filmnek. Eleve teljesen hidegen hagyott a karaktere, a tipikus, tökéletesre megalkotott nyugati nő, aki brilliáns a munkájában, mesterszakács a konyhában, odaadó feleség és édesanya, minden tökéletes körülötte. Amellett, hogy ez szerintem baromi unalmas már (nem csak ebben a témában, hanem egyébként is), JM olyan fapofával, se íze se szaga módon csinálja, hogy minimális empátiát sem éreztem iránta, hiába érez együtt egyébként az ember az Alzheimerben szenvedőkkel. Márpedig innentől fogva veszve volt az egész, egyszerűen nem tudott megérinteni a személyes tragédiája. Az pedig kifejezetten ellenszenvessé vált, hogy az egész helyzet, környezet amibe helyezték a sztorit meglehetősen hatásvadász szagú lett, legalábbis a sztorit egyáltalán nem támogatta/szolgálta, így nagyjából úgy tűnt, mintha ezzel akarták volna fokozni a drámát. A mellékszereplők is nagyon szürkére voltak kitalálva, totál laposak, semmi de semmi impulzus, leszámítva egyetlen apró jelenetet. Ez a szál többnyire el is lett hanyagolva, amitől erősen díszletté degradálódott a szerepük...
4/10
A You're not You-ról viszont nem is hallottam, akkor találtam rá amikor felmentem IMDB-re az előzőt értékelni. Nagyon hasonló felállás és körülmények, de stílusosan mondva zongorázni lehetne a különbséget. És ez bizony megítélésem szerint leginkább Hilary Swank-nak köszönhető, minden stimmelt amit a Still Alice kapcsán hiányoltam. Körüllengi őt az a bizonyos hihetetlenül finom nőiesség, amit nagyon kevesen képesek csak a vásznon megjeleníteni (sajnos a való életben is nagyon ritkák), és bár az elején itt is bejátszik a zámerikai ideális nőtípus, ez fokozatosan enyhül ahogy a betegség egyre jobban hatalmába keríti. Én teljesen megbabonázva néztem végig és minden percét élveztem a játékának. A sztori is színesebb kicsit, eleve van egy elég hangsúlyos ellenpontja a főszereplőnek, néhány klisét itt sem úszunk meg, de alapvetően rendben van ez a szál és jut néhány rövid időre feltűnő, de jól megformált mellékszereplő is. Az előző filmhez képest ebben a különböző eszközökkel is jól bánt a rendező, hatásvadászatról szó sem volt, de mégis remekül érzékeltette a megdöbentő változásokat a betegség előrehaladtával. És hálistennek a vége is egészen emberi,
nincs dicsőséges halálbamenetel vagy hősiesség, sőt. 7/10
Amíg a Still Alice az egyszernézős kategóriába is alig-alig fér be, a You're not You-t csak ajánlani tudom a hibái ellenére is.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Pitterix #66977 üzenetére
Eléggé személyes kérdés, nem is vagyok benne biztos, hogy bármire is mész majd a válasszal, de legyen.
Beszéltünk már arról egyszer, hogy a család, a szocializációs környezet mekkora jelentőséggel bír, ha nem is közvetlenül, de közvetetten mindenképp - hát én sem vagyok kivétel, annak ellenére sem, hogy a szűk értelemben vett családban senki sem nagy mozis. De, mindkét szülőmnek életének szerves része a zene (meg az egész rokonságé), így nem meglepő talán, hogy egészen pici koromtól kezdve (2 évesen kaptam az első hangszerem) magam is beszálltam a "buliba", azt hiszem ez az első fontos tényező ami a filmek felé terelt. A második mindenképpen az olvasás szeretete kell, hogy legyen, amit szintén nekik köszönhetek, 4-5 évesen már önállóan olvastam és nem azért mert zseni vagyok, hanem szimplán ha egy gyerek azt látja, hogy a szülei nem a TV előtt ülnek esténként hanem olvasnak, akkor azt fogja leutánozni. A harmadik fontos esemény 8 évesen történt, nagypapámtól kaptam egy leharcolt de működőképes Kodak fényképezőgépet és mesélt nekem a fényekről, vágásról, stb. Onnantól kezdve más szemmel néztem a világra, mindenhova cipeltem magammal és lestem, vártam a tökéletes szituációkat. A negyedik és egyben utolsó tényező az írás volt úgy 10-11 éves koromtól, amire érdekes módon nem a szüleim figyeltek fel, hanem az utcában egy öreg bácsi, aki műfordító volt és onnantól kezdve istápolgatott ezen a területen.
Nem igazán tudom konkrét filmhez kötni a pillanatot, de a film tulajdonképpen a felsorolt dolgoknak az egyvelege, így talán nem véletlen, hogy az értelmem kinyílásával egyidőben elkerülhetetlenül beszippantott ez a világ. Ehhez aztán társult az egyre erősődő önkifejezési vágy, így a 13. születésnapomra már kamerát kértem, mindegy milyet, csak működjön. Nem kaptam, szimplán anyagi okokból, akkoriban még videónk sem volt, így álom maradt, de ennek ellenére eléggé határozottan elkezdtem foglalkozni a témakörrel és eltökéltem magamban, hogy filmrendező leszek. Addigra már kiderült, hogy a zene megmarad hobbinak, a rajzaimmal óvodásokat lehetett riogatni, az írás pedig túlságosan egydimenziósnak tűnt akkoriban. A rendező dologból persze nem lett semmi, egyrészt a kapcsolatok totális hiánya miatt, másrészt képtelenség volt bármiféle szakmai alapra, gyakorlatra szert tenni abban a poros kisvárosban ahol éltem, no meg az oktatásom is egy olyan iskolában zajlott aminek még neve sem volt, csak száma... Így lettem aztán informatikus, de ez egy egészen más történet.
De a filmek szeretete megmaradt, mint egy rossz függő, úgy vártam a Cinema magazin havonta megjelenő példányát, sokszor elkéstem első óráról, mert általában 10-15 perccel kezdés előtt érkezett meg a kis Barkas az aznapi szállítmánnyal az újságoshoz. Na meg elcseréltem a bringám egy videómagnóra és őrült másolásba, kölcsönzésbe kezdtem. Számomra a jó film a fenti dolgok varázslatos összhangja, mesterien megkomponált harmóniája, amiben egyik összetevő sincs elhanyagolva, a kép, történet, hang és zene egyaránt belesimul a végső célba, vagyis a néző bevonásába. Valószínűleg nem árulok el titkot azzal, hogy leginkább a drámák fognak meg, aminek többek között ez is az oka, sokkal gyakrabban valósul meg ez a harmónia a drámáknál, mint bármilyen más műfajban. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem tudok élvezni vagy értékelni más kategóriát, láttam az összes Marvel filmet például, de tény, hogy vannak olyan filmek amiket egyszerűen már nem ülök le megnézni, de vannak emberek akinek adok a véleményére és adott esetben meg tudják hozni a kedvem. Azért is használtam egyébként a varázslat szót fentebb, mert rengeteg mindennek kell működnie ahhoz, hogy egy film igazán jó legyen, hihetetlen mennyiségű összehangolt munka és persze tehetség, jó nagy adag fegyelmezettséggel fűszerezve. Azt hiszem ez vonzott a leginkább a rendezőségben, a sok-sok szálat kézben tartani és egyféle karmesterként kihozva mindenkiből a legjobbat, olyat alkotni amin keresztül a néző azonosulni tud velem és megértheti a gondolataimat.
Ami a kliséket illeti, nekem nem azzal van a gondom ha valamit láttam már valahol, hiszen nincs új a Nap alatt, legalábbis nagyon-nagyon ritka. A legtöbb filmnek (sokszor még a 80-as 90-es nagyoknak is) volt egy vagy két korábbi verziója az 50-es 60-as években, de főleg mifelénk kevesen ismerik azt a korszakot behatóan és így sokkal feltűnőbb a mostani reboot áradat. Alapvetően nincs is ezzel talán gond mindaddig amíg nem csak a pénzről szól, amíg van hozzáadott tartalom, amíg látható és érthető, hogy miért van értelme az újrafeldolgozásnak, legyen az akár technológia, társadalmi változás, politikai esemény, stb. Ráadásul felnőtt és felnövőben van néhány generáció, akik nem feltétlenül fognak leülni megnézni egy 20-30 éves filmet, de egy újrafeldolgozás ugyanazt az élményt nyújthatja nekik, mint amit nekünk nyújtott a korábbi verzió. Az életünk maga is ismétlődő dolgok halmaza, hiába érezzük úgy, hogy ami velünk történik az rettentően egyedi és megismételhetetlen, nagyon kevés olyan dolog van amire ez tényleg igaz. Ettől függetlenül persze ezek nem értéktelen dolgok, hiszen saját magunk, a környezetünk, a körülmények olyan ízt adhatnak mint senki másnál. A probléma a klisékkel is akkor van, amikor nincs meg ez az íz, lélektelen, sekélyes és minden fantázia nélkül csak azért van ott, mert máshol már milyen frankón működött, sikert hozott, ésatöbbi.
Záró gondolatként még annyit tennék hozzá az egészhez, hogy szerintem a filmekhez való viszonyulás semmiképpen nem egy konstans valami, hanem folyamatosan változik. Természetesen meghatározza az egyén személyisége és a legtöbb esetben jól is szemlélteti azt, sokmindent meg lehet tudni egy emberről abból, hogyan gondolkodik, beszél a filmekről. De nem elhanyagolhatóak a külső tényezők sem, egy új barát, egy fórum vagy bármilyen velünk megtörténő esemény is hatással van rá, legalábbis én így tapasztalom és élem meg. Sokszor megkapom online és személyesen is, hogy felesleges ennyit gondolkodni, csak le kell ülni és nézni, mert így a saját magam szórakozását rontom el. Van ebben hangyányi igazság, de én azért úgy gondolom, hogy a tudatos hozzáállás miatt rengeteg olyan értéket is felfedezhet az ember, ami mellett egyébként simán elmegy. Ugyanúgy mint az életben, ha szemellenzősen, nemtörődöm módon, tekintetünket a földre szegezve battyogunk végig rajta, akkor sok kellemetlenségtől megkímélhetjük magunkat, de rengeteg iszonyú jó dologról is lemaradunk. Nagyon szegényes élet az ilyen, úgyhogy nem áll szándékomban változtatni.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Én sem magamra vonatkoztatva értettem. De annyival megengedőbb vagyok nálad, hogy el tudom fogadni ha valakinek szimpla kikapcsolódás a filmezés és nem kíván mélyebben foglalkozni vele. Fiatalságom vehemenciája mára finomodott ennyit, végülis nem igazán kérhető senki számon azért ha egy fárasztó nap végén AS fingós poénjaira vágyik, csak nekem ne kelljen nézni.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
-
Viszlát
addikt
válasz FoxiestFox #67107 üzenetére
Tényleg nem volt rossz, köszönhetően Oscar Isaac-nek szvsz. De csak nekem baromi unalmas egyébként, hogy minden egyes ilyen témájú filmben ugyanaz történik? Megnéztem a Chappie-t is, az is egészen elfogadható, de maga a sztori tulképp ugyanaz a lerágott csont,
:/megcsináljuk az AI-t, elcsesszük és ellenünk fordul. [ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz #54715584 #67120 üzenetére
De nézd meg, érdemes, nem a filmekkel van igazából bajom, hanem, hogy
. Project Almanac ugyanez, bár az még gagyi is volt mellé.mintha nem létezne más lehetséges kimenetel, csak a tragédia "How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz hoffman_ #67134 üzenetére
Nem szóltam én le (TDAT szerintem is korrekt kis akciókaland, PoP-t nem láttam), csupán azért mertem megemlíteni, mert mondjuk úgy, hogy nem az összetett karakterekre és kombinatív cselekményre épülő filmekről van szó, képregényadaptációs társaikhoz hasonlóan.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Ha már úgy is téma volt a napokban a filmes múlt, ezt muszáj megosztanom. Az én drága unokaöcsém 15 év kemény munka árán óriási lépést tett gyerekkori álmunk ráeső részének a megvalósításában, jelenleg is az első egész estés filmjének forgatásán dolgozik - mint vezető operatőr. Rettentő büszke vagyok rá, nem biztos, hogy bennem lett volna ennyi kitartás mindazt végigcsinálni ami ahhoz kellett, hogy idáig eljusson.
És a lényeg a full cast listáról:
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
-
Viszlát
addikt
válasz aizen92 #67227 üzenetére
Több krit?
Én is olvastam róla, nem csak őt, hanem az operatőrt is nagyon dicsérik mindenfelé, de perpill még nagyon bizonytalan, hogy a fesztiválközönséget leszámítva hogyan is fogjuk mi ezt látni...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
-
Viszlát
addikt
válasz adalbert1 #67353 üzenetére
Azért elég érdekes lenne ilyen módon számonkérni bárkin is ezt. Főleg ha 20-25 éves filmes múlt van szembeállítva egy alig néhány évessel. Sokkal célravezetőbb a lelkesítő felemlegetése ezeknek, mint az ilyen becsmérlő megnyilvánulások. Szerintem.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz adalbert1 #67359 üzenetére
OK, maradjunk annyiban, hogy emlékeztető volt, nem ajánlás. Igazából tipikusan ausztrálosan "beteg" film, jónak nem feltétlenül mondanám, de NW igazán jó volt benne, ezért is ugrott be.
Amúgy jaja, 90%, hogy így lett volna, a Midnight in Paris nagyon jól fején találta a szöget nosztalgia témában.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz devil-k #67442 üzenetére
Ne terjesszünk hülyeséget, a szóhoz kapcsolódó jelentéstartalmat nem lehet megkerülni és ez nem egyéni hozzáállás vagy környezet, hanem egyszerűen nyelvi kultúra kérdése. Értelmes, intelligens ember éppen ezért nem használ egy olyan szót, aminek ennyire egyértelműen negatív jelentéstartalma van, és személy szerint nem gondolom, hogy akár ezen a fórumon is engedni kéne annyira lesüllyedni a színvonalat, hogy megnyugtassuk magunkat ez nem gáz.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Magnum_ #67447 üzenetére
A negatív tartalmán kívül pontosan ez is a másik ok ami miatt problémás a használata, szó sincs nemzetiségről, vagy szerinted a fekete amerikai ugyanaz a nemzetiség mint a zimbabwei fekete? Néger kultúra nincs, se stb nincs, tessék csak végiggondolni.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz ígyvanferi #67456 üzenetére
Nincs tiltva, mindenki saját belátása szerint használhatja természetesen, én csak merő jószándékból megemlítettem, hogy nem ildomos. Mea culpa.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
● A topikban tiltott a warez mindennemű formája!
● A kereshetőség érdekében lásd el #értékelés címkével a filmkritikát, ajánlást tartalmazó hozzászólásaidat!
- Nintendo Switch Joy-Con Pair Gamepad, kontroller
- GAMER PC: i5-12400F/13600KF - RX 6700 XT 12GB GDDR6 - 1TB-4TB NVMe SSD - 16/32GB DDR4- GAR/SZÁMLA!!!
- Lenovo IdeaPad S145-15API
- Playstation 5 Slim digital version(számlával és több mint 1,5 év garival)
- Eladó XBox Series X 1TB SSD + 2 kontroller + tartozékok + játékok + Game Pass Ultimate
- Eladó Elden Ring PS5 tok horpadt
- iPhone 13 128GB starlight kártyafüggetlen, gyönyörű! Fulldoboz! Akkumlátor 88%!
- Hp 840 g3 touch i5 processzor 6200U 8 gb ddr4 memória 256 gb ssd Gyári akku(1 óra 7perc videó után 6
- PHilips Hue Starter kit okos világítás szett (bridge, kapcsoló, izzó)
- Eredeti Apple EarPods lighting vezetékes fülhallgató - csak kipróbálva volt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen