Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • S1M0N

    senior tag

    válasz Crytek #118499 üzenetére

    Csakhogy az EA és társai sem gigacégként kezdték a pályafutásukat, valahonnan nekik is el kellett indulniuk.

    Plusz ők speciel igen sok önálló fejlesztőcéget vettek meg (tettek tönkre), míg a CDP magát építette fel, igaz, külső kiadói segítséggel adta ki a Witcher játékokat, de ezen kívül a maguk urai, ami azért óriási előny az alkotói szabadság szempontjából, viszont pénzügyileg veszélyes, de vállalták a kockázatot, és remek játékokkal megérdemelten lépték a szinteket a 3 fő játékukkal. A GoG meg egy nagyszerű ötlet alapján indult, ennyi erővel a Valve is nagy bajban lenne a Steam nélkül, hiszen nem mostanában adtak ki játékot...
    Attól még, hogy egy kiadónak több fejlesztőcsapat dolgozik, lehet(ne) minőségi játékokat kiadni, más kérdés, hogy pénz beszél...aztán látjuk, hogy mi lesz így a várt játékokból. Tisztelet a kivételnek.

    Itt van a Ubisoft és az AC:O esete. Évente dobálták ki az AC-kat, aztán amikor végre észbe kaptak és több időt adtak a fejlesztésre, hirtelen egy kiemelkedő játékot tudtak letenni az asztalra. Érdekes. És nem hiszem, hogy veszteséges lett volna ez.

    Az EA meg arra játszott a BF2-vel, hogy a SW név eladja magát, ami nagyrészt sikerült is nekik (10 millióval számoltak), szóval darabszámra azért annyit nem buktak, viszont pénzügyileg lehet, hogy annál többet (lootbox, részvények), de ezért csak magát hibáztathatja... Persze lehetne jönni az egyre drágábban készülő játékokkal, amik nem térülnek meg az alap 60$/€-s áron (plusz 30-50$€ Season Pass), de ha meglépnének egy komolyabb áremelést, azzal senki sem járna jól szerintem.

Új hozzászólás Aktív témák