- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
PROHARDVER!
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
válasz tikshow #5870 üzenetére
"Bármilyen közel vagyok hozzá ugráskor, mindig elmegy. Ez fejvadászkodáskor elég idegesítő."
Harc kezdetekor egyből célozz egy létfontosságú subsystemet. Power Plant, Driveot, esetleg FSD-t. PP vagy FSD kilövésekor a hajó is felrobban, hiába van a hull még elfogadható állapotban Drive kilövésével megbénítod a hajót, ezért ugrani se fog.(#5872) pitepeti71
Ezt nem tudom biztosra mondani. Egyrészt lehet a platformon is "foglalni a helyet", másrészt szerintem ha levisz a hangárba, akkor se szabadul fel az a platform. Képzeld el, hogy te lemész a hangárba és egy játékos közben leszáll a te platformodra. Elballag "cigizni" egy órára. Ilyenkor ott ragadnál a hangárban.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Tölthető az 1.07-es update!
"Hi everyone,update 1.07 is incoming. We will remove everyone from the servers at 11am and should be live again within 30 minutes. Here are the changes for this update:
Client Changes:
- Crash fix for low end onboard graphics chipsets
- Block method for duplicating cargo
- Further death related telemetry
- Additional file telemetry for resource loading failureServer Changes:
- the daily maintenance period is now weekly, the galaxy servers will be unavailable at 0700 UTC on Thursday mornings
- improve private groups and matchmaking at busier playing times
- fixed a rare cause of Commanders being unable to load into the gameThanks!
Michael "
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Nem elég a repud/rankod a Navy küldetésekhez. Olyan küldetéseket keress, amik nem pénzt, hanem reput v. rankot adnak. Pl. valamilyen kaja kell az adott állomásra. Tenyérben tartott kereszt az ilyen questek ikonja. Én a Sol rendszerben húzom a Federation rankot/reput.
[ Szerkesztve ]
-
-
duvi
nagyúr
válasz littlemole #5932 üzenetére
Igen, a vérdíj nagyságából lehet következtetni az ellenfél szintjére. Viszont ha már jól kezeled a hajót és van elegendő harci tapasztalatod, akkor egy közepesen felszerelt hajóval is megcsinálhatod a küldetést. Alaphajóval mondjuk nem vágnék neki Legalább Shield Cell Bank és elfogadható fegyver legyen a hajón.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz littlemole #5934 üzenetére
Milyen hajód van most? Sidewinder? A 4 tonnás cargot ki lehet bővíteni viszonylag kis pénzből, akár 10 tonnásra is. Az elején inkább szállítós küldetéseket csinálj, ne fuvarozzál. Közben ha ismeretlen rendszerbe ugrasz, akkor fedezd fel ami útba esik. Ha útközben betalálnak Interdiction-el, akkor egyből vedd vissza a sebességed nullára és hagyd, hogy kiszedjenek SC-ből. Amennyiben megtámadnak és könnyű az ellenfél, akkor lődd ki ( ha túl erős, akkor ugorj el). Ebből is jön be egy kis pénz Ezzel a hármas kombóval pillanatok alatt összejön egy Haulerre való.
-
duvi
nagyúr
válasz littlemole #5936 üzenetére
A maradék 2 tonnát inkább hagyd ki. Ha jól emlékszem, akkor vagy a Shield Generátor vagy a Discovery Scanner helyére lehetne betenni. Kezdéskor szerintem többet érnek ezek (felfedezés és harc miatt), mint a +2 tonna cargo. Arra figyelj, hogy mostantól a megnövekedett raktered miatt rövidebb lesz az ugrótávod megpakolt állapotban! Küldetéseknél figyelj erre! Amikor felveszel egy szállítós küldit, akkor még üres raktérrel lehet, hogy eléred a célállomást, de amint a raktérbe kerül a szállítandó áru, már lehet, hogy nem! Ilyenkor el is bukhatod a küldetést és ezért büntetés és negatív repu is járhat!
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz littlemole #5938 üzenetére
Az alap cargo modult kéne nagyobbra cserélni. (Bár régen volt Sidewinderem, de ha jól emlékszem akkor annál is lehet cargot upgradelni nagyobbra). Főleg Hi-tech rendszerekben van nagy outfit választék.
-
duvi
nagyúr
válasz littlemole #5943 üzenetére
-"Valami kezdő kalózokat keresnék." Nav Beaconok és ahol vannak bányák Resource Extraction Siteok közelében rendszeresen találsz wanted hajókat.
-"De hogyan azonosítom őket. Nincs nevük vagy hasonló a listában." A küldetésben szereplő rendszerekben kell az Unidentified Signal Source pontokat ellenőrizni. Előbb vagy utóbb valamelyik jelforrás a keresett hajód lesz. Ha nevesített kalózt keresel, akkor néha civil hajóktól kaphatsz tippeket, ha elég közel mész hozzájuk, hogy melyik rendszerben látták utoljára.
-Kereskedésre és árubeszerzéshez, (#5942) pitepeti71 által említett elitetradingtool program ajánlott -
duvi
nagyúr
Megjött az eheti hírlevelünk: Elite: Dangerous Newsletter #60. Jövő héten alpha/béta felhasználók megkapják az 1.1-et. Elkezdődnek a beígért terjeszkedések a felfedezések hatására! Épülőfélben lévő állomásképek:
The arrival of an Ocellus' sphere in-system, and its habitation ring under construction.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Xmodule #5952 üzenetére
Eleve hosszútávra tervezték a játékot. Az volt az eredeti terv, hogy a felfedezések hatására kezd növekedni a kolonizált rendszerek száma. Mai hírlevelükben pont ezt prezentálják az új állomás építésével, amit hétről-hétre mi is nyomon követhetünk majd.
(#5953) littlemole
Gratulálok az első Anacondádhoz![ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz rexsimus #5959 üzenetére
Rendes tőlük, hogy kitették a nyomtatható Sidewinder makettet
-
duvi
nagyúr
Ha mindkettőnél fennáll a hiba, akkor sanszos, hogy egy külső alkalmazás csinálja. Menj be msconfig-ba és nézd meg az automatikusan induló alkalmazásokat, valamint a futó szolgáltatásokat . Ha valami gyanús appot látsz, akkor tiltsd le/lődd ki. Ha ez nem segít, akkor indítsd el a gépet csökkentett módban, hálózat engedélyezésével. Kukk meg, hogy akkor is előjön-e a hiba. Ha már csökkentett módban vagy, akkor csinálhatsz online vírusellenőrzéseket is.
-
duvi
nagyúr
Így készült a Cobra MKIII makett.
-
duvi
nagyúr
válasz goya999 #6001 üzenetére
A pirate hajókra mindig van vérdíj kitűzve. A bounty huntert már elég szívás megkülönböztetni a többi clean hajótól. Én se tudom 100%-ra, de elvileg úgy tudod beazonosítani, hogy lescanneli a hajódat, annak ellenére, hogy nem rendészeti hajó. Főleg Resource Extraction Site és Nav Beacon környékén találhatóak mindketten. Ezek mellett természetesen lehetnek USS (Unidentified Signal Source) pontoknál is.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz baphomet #6005 üzenetére
Jogos Én is pont most csináltam kalóz killes küldetést. Egyből elugrottam a rendszer Nav Beaconhoz és gyorsan kilőttem 7 wanted hajót. Naná, hogy nem adta meg azokat se Csak az USS-nél kilőtt kalózokat számolta be a questbe. Ezek alapján, küldetés szempontjából csak az USS hajók számítanak kalóznak Köszi az fejvadászos infót! ("a fejvadászoknál kill warrant scanner van mindig") Ezt még nem tudtam.
-
duvi
nagyúr
válasz #48613632 #6009 üzenetére
T6-al fölösleges harcolni. Amikor ID-vel megfognak, ne próbálj ellenállni. Egyből vedd vissza a sebességed nullára. Ilyen esetben kiszedésnél nem fogja kiütni az FSD-det az ID és a hajó se fog sérülni. Amint kikerülsz SC-ből, tegyél minden energiát az enginre és a systemre, majd egyből nyomjál boostot és mehet az ugrás amint él az FSD.
-
-
duvi
nagyúr
válasz #48613632 #6029 üzenetére
Inkább Vipert javasolnék bounty hunter hajónak. Én is küzdöttem egy darabig a Cobrával, mint "mindenes" hajóval, de harcban sokkal mozgékonyabb a Viper. Amennyiben maradsz a Cobránál, akkor az én javaslatom:
PP: A4
Thrusters: A4
FSD: A4 (ebből lehet kisebb, ha nem fér bele a keretbe)
PD: A3
Sensor: D3
Shield Generator: A3 (ha könnyíteni kell, akkor D3)
A kis cargo és az üres slot helyére 2db shield cell bankot tennék. Egy másik cargo helyre pedig FSD Interdictort tennék be.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Diopapa #6043 üzenetére
Hi everyone,
the first beta build for update 1.1 will be live at 6.30pm GMT, to download the client you need to grab the latest launcher (version: 0.4.2023.0
) and then you download the beta client. It contains the following changes:NEW FEATURES/CONTENT
- Community Goals added
- Route planning extended to 1,000 ly
- Russian language translations added
- Add 'Discovered by' tag to system map - needs to be surfaced scanned
- Fancy new gas giant shader
- City lights on imhabited planets
- Pilots Federation rank decals
- Parallax shader for cloud layer on terrestrial planets
- Add explored system details on the right hand side of the cartographics shop
- Top benefactors support added to system mapSTABILITY FIXES
- Prevent shadow manager trying to unregister view nodes that it never registered
- Fix a crash caused by systems with stations only orbiting non-habitable planets
- In the safety checking of the start location, make sure the body we are trying to load at exists, if it doesn't start around the largest star instead
- Prevent crash when generating star textures on low end hardware
- Prevent crash in the targetting system
- Fix possible crash entering capital ship scenarios
- Fix file load hardlock
- Fix potential crash in tutorials
- Fix a crash where limpet's parent exists but not fully created
- Don't crash when the AI looks up a ship state
- Fix crash selecting decal in livery
- Prevent softlock when a mission is progressing as a location transfer occurs...A többit nem linkelem be, mert baromi hosszú javítás lista.
-
duvi
nagyúr
válasz Phobion #6058 üzenetére
Redditen már megy a háborgás miatta Szerintük inkább kisebb hajóosztályokra lenne szükség, mert elég nagy lukak tátonganak a hajólistában. Ráadásul baromi drága ezeknek a nagy hajóknak a fenntartása, biztosítása.
Paramétereket még nem találtam, de a kép alapján ez is Anaconda méretű, vagy még nagyobb hajó lesz: -
duvi
nagyúr
A felső vékony üzemanyagcsík, supercruise és normál sebességnél fogy, viszonylag lassan. Ha a vékony fogy el, akkor semmi baj nincs, mert az alatta lévő vastagabból fog átszivattyúzni és ilyenkor újra feltöltődik. Ezt hosszú SC repüléseknél lehet kitapasztalni. Akkor van baj, ha az alsó vastag elfogy, mert akkor már nem fogsz tudni másik rendszerbe elugrani. Ilyenkor rendszeren belül addig tudsz még SC-ben repülni, amíg a vékony is kifogy.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Viper26 #6070 üzenetére
Az Eagle nem felfedezésre való. Szerintem kár is ilyen modulokat venni rá . Könnyű vadász, amivel az elején jól lehet wanted hajókat lövöldözni. Nem is nagyon kell ugrálni. Elég ha elmész a rendszer Nav Beaconhoz, vagy ha van a közeledben egy Resource Extraction Sitehoz. Amint összejön egy kis pénz, veszel rá egy kicsit jobb fegyókat, amikkel még hatékonyabb leszel. Ebből simán összejön egy Haulerre való (szállítós küldetések+fuvarozás+alap felfedezés), azzal meg gyorsan eléred az Addert.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz pakriksz #6073 üzenetére
Szia!
Mivel az ED egy sandbox játék, ezért itt nincsenek előre meghatározott célok. Mindenki azt csinál, amihez kedve van. A közösségi rendszer valóban eléggé fapados. Ezen fog változtatni, a márciusban érkező 1.2-es patch, amivel megkapjuk a Wing opciót. Ez egyfajta kötelékrepülést tesz lehetővé, ami segíti a csapatjátékot. Guildek/klánok viszont nem lesznek a játékban. Ezt elég határozottan kijelentették, már a fejlesztés kezdetén.
A játékbeli célok a sandbox jelleg miatt, jelentősen eltérnek egy hagyományos MMO-hoz képest. Itt nincs szintlépés, skillek. Nem a felszerelés a meghatározó tényező, hanem a játékos tapasztalata/ügyessége. Alapvetően a hajó(k) megszerzése és fejlesztése az egyik cél. Ezen kívül lehet reputációt és rankokat gyűjteni, amivel beléphetünk olyan rendszerekbe is, ahova egyébként csak engedéllyel lehet, vagy olyan hajót vehetünk meg, amit megfelelő rank nélkül nem tehetünk meg. Későbbiekben várható egy FPS és planetside modul érkezése, ami jelentősen kiszélesíti a játéklehetőségeket. Amennyiben szereted az űrszimeket, de nem ragaszkodsz az állandó pörgéshez, akkor ajánlom a játékot. Ellenkező esetben inkább passzold el. -
duvi
nagyúr
válasz Viper26 #6078 üzenetére
Nem. Ez egy teljesen különálló kliens a teszteléshez. Mintha két teljesen különálló program lenne. 100.000 CR-el és egy alap Sidewinderrel kezdesz, egy random kezdőhelyen. Megnézheted az újdonságokat és részt vehetsz a tesztelésben. Ennyi. Ha nincs kedved hozzá, akkor ne szedd le. Játszhatsz tovább a gyári klienssel.
(#6079) Viper26
Igen, érdemes nézni a rangokat is, mielőtt nekikmész ELITE hajókkal ne nagyon kezdjél ki egy Eagle-vel. Illetve ha nem nagyon vagy gyakorlott űrvadász, akkor a nagyobb hajókat (Python, Anaconda, Dropship) is hanyagold.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
- Én is Warrant Officer-nél tartok és szintén megtorpantam. Nem találtam konkrétumokat, csak a játékosok tapasztalatai alapján úgy látom, hogy különféle küldetések tartoznak minden rankhoz. Minél magasabbak vagyunk, annál jobban belassul a szintlépés.
- A combat rankhoz sincs kitéve pontos táblázat, de az általad leírt 630 bounty az biztos, hogy a Competent szint elején van még. Itt még durvábbak a szintenkénti követelmények. Itt fokozottan érvényes, hogy minél magasabb a rankod, annál több kill és profit kell a következő szinthez. ITT egy hozzászólás, amiben 11.500.000 CR combat profitnál lett meg a Master szint. -
duvi
nagyúr
Konkrét példa a 600-as Competent szinthez. Lehetséges, hogy (amit Nissifer is említ a hozzászólásában) nem mindegy milyen killekből jött össze ez a szám. Többségében milyen státuszú hajókat lőttél ki?
-
duvi
nagyúr
válasz pakriksz #6098 üzenetére
Ha már túl vagy a training küldetéseken és elolvastad a fenti Téma összefoglalót, akkor indulásképpen az alábbiakat javaslom:
- szállítós küldetések, ahol nem neked kell beszerezni a szükséges árukat.
- minden új rendszernél mehet a felfedezés (használd a Discovery scannert), de csak mai útba esik.
- Menj el egy közeli Nav Beaconhoz, vagy ha van a közeledben egy Resource Extraction Sitehoz és miután beazonosítottad, levadászhatod a wanted hajókat fejpénzért. -
duvi
nagyúr
válasz pakriksz #6100 üzenetére
- Ha csak alaphajó volt (kezdő Sidewinder), upgradelt modulok nélkül, akkor semmit nem veszítettél. Ha megsemmisül az alaphajó, akkor ugyanezt ingyen visszakapod.
- Éppen ezek miatt a kezdeti bosszúságok miatt ajánlom a Téma Összefoglaló alapos tanulmányozását. Az ED-t nem lehet vakon elkezdeni, mint egy tucat FPS játékot. Ez egy komoly űrszimulátor, aminek a használatához elengedhetetlen a kezelésének az elsajátítása! Többek között az ott található linkeken rengeteg hasznos információhoz juthat minden kezdő játékos.Például az EDHU oldalon több Tutorial cikk is megjelent a játék kezelésével kapcsolatban. -
duvi
nagyúr
válasz pakriksz #6104 üzenetére
- A contacts-nál lehet felvenni a kilőtt wanted hajók után a fejpénzt, illetve szintén itt kell befizetni a büntetéseket.
- Ha nem a neked kijelölt platformon próbálsz leszállni, akkor jön ez a figyelmeztetés, hogy tünés onnan vagy szétlőnek, ha nem emelkedsz fel elég gyorsan. -
duvi
nagyúr
-
duvi
nagyúr
A héten érkező 1.1-ben található újdonságokról két összefoglaló videó:
Release Beta 1.1 - Looking at New Routing, City Lights, Gas Giants
Release Beta 1.1 2nd Look, New Heat Mechanics and Discovered
Címszavakban, az újdonságokról:
- fejlesztett útvonaltervezés
- új fegyversebzési modellek
- új pajzs és "hőháztartás"
- lakott bolygók fényei
- bővített térképészet és felfedezés
- új hajómatricák
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Kolondrum: BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- Ukrajnai háború
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Kerékpársportok
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- További aktív témák...