Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen videókártyát?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- iPad topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456z
senior tag
-
-
WiZARD
addikt
Én nem vagyok meggyőződve arról hogy kötelező tartozék lenne.
pl EX30 konfigurátorban egy 171ezerért válaszható tartozék.Másrészt értelmét se látom, nem kell mindenkinek. Se annak nem kell aki a lakótelepen lakik, se nekem mert van itthon falitöltő.
Itt van 2 elektromos autónk, és 2 db 230v evse amit sose használunk.
Fateréknál is van 1 ev+ 1 phev, gondolom mindkettőhöz volt 230v evse, szintén egyiket se használják.
Kapásból 4 db evse, amit legyártottak, amivel terhelték a környezetet, amit velünk kifizettettek és a végén 1 percig sincs használva.(ok, amíg nem épült meg a házunk addig használtuk, és fater is amíg nem lett felszerelve a falitöltő. A PHEV már a falitöltő után érkezett. De innen kezdve bármelyik autót lecseréljük, az újhoz kapott evse 1 pillanatig se lesz használva)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Aki megteheti, annak úgyis lesz falitöltője és felesleges neki a konnektoros 230v evse. Szerintem jó ha választani lehet és nem alapból "jár" egy felesleges cucc.
A telefongyártók már rájöttek erre.#11314 mghltm
Mitől vésztöltő? Van aki így hivatkozik rá, de semmi vész nincs benne.
Persze, bárhol be lehet dugni, de pont úgy nincs erre szüksége átlag autósnak, ahogy kanna benzint se hord magával az átlag, hogy bárhol tölthessen belőle.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Andras6800
senior tag
Félre ne érts, szerintem is jó az elektromos. Nekem is az van. A Kona akkor egy üdítő példa. De több márka autójáról is olvastam, hogy új autó árban van az aksicsere. Pl volt ide is linkelve az a 2 Hyundai ioniq 5. De láttam ilyet BMW-k ről is. I4 meg iX3, ahol sérülés után a javítási ajánlatban vaskos akkucsere díj volt. Merciről is volt 1 ilyen az egyik fórumon. Szóval ez méginkább egy olyan dolog, amit ki kéne írni. Pl mint energiacímke a hűtőnél
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
mghltm
őstag
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Tiédetis
senior tag
Nem véletlen írtam. Nem mindenki hülye.
#11350
Ne már. Alapból feltételezni, hogy ültetik az emberek a kocsijukat.. kb, mint a mindenki hülye aki fennakad. Akik ültetik azok meg tudják, hogy a fekvőrendőrös utcákat kerüljék, vagy eleve dekvivédőt tesznek alá, olyan keményre téve a futóművet, hogy az üveglapon is pattog az autóTudnék sok olyat mutatni neked, ahol se sebességkorlát, se felfestés, se tábla nem jelzi, csak odahúztak egy csíkot betonból
[ Szerkesztve ]
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
-
Vesa
veterán
Thanks! De akkor ha jól értem, nem kell az órától kábeleket hozni hozzá, hanem rá tudják kötni a garázsba bejövő 3 fázisra az elosztódobozban? Mert ha igen, akkor így még mindig lényegesen olcsóbban jönnék ki, mint az árokásással és kábelfektetéssel.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Ezek azok a dolgok, amihez az EV vásárlók többsége nem ért, mert honnan is kéne tudnia? Az én villanyszerelőm is teljesen fogalmatlan volt, pedig "szakember" (nem kétlem, hogy a normál épületvillamossághoz értett, de hogy EV töltés témában az alapokkal sem volt tisztában az már egyértelmű). Most találtam egy csapatot a közelben, akik értenek hozzá. Már csak a töltődet kell leboltolnunk.
A tudomány a valóság költészete!
-
mghltm
őstag
a 3 nem szorzo, hanem a platform neve: BYD ATTO 3 is equipped with the all-new BYD e-Platform 3.0 designed exclusively for pure electric vehicles.
nagyon sokat gondolkodtam azon a tipuson: az orszagos szervizek hianya tantoritott csak el, ezert mg lett ( szinten kinai marka lfp akkuval ), de a kovetkezo palyazatnal remelem mar sokkal jobb lesz a helyzet.
en szemely szerint barmilyen tapasztalatod szivesen latom / olvasom!
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
mghltm
őstag
felre lettem tajekoztatva, igazad van. a seal atto 4 neven fut es szinten e-Platform 3.0 alapu.
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Vesa
veterán
A hang szerintem is rossz, de maga a tartalom jó. Kicsit -nem kicsit- mondjuk hosszú lére van eresztve -nem csak ez, a legtöbb videója-, ezt a mostanit is 15-20 percben kényelmesen össze lehetett volna foglalni. Nem sokan néznek meg egy 50 perces videót.
Fireblade78
Az nem kevés! Mehet mint a villám. Enyém csak 313 lesz, de 2 tonna feletti az autó.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Shadowbull
addikt
Dehogy tud. Iszonyatosan sok hülyeséget beszél. Gyakorlatilag fogalma sincs sem a tervezéséről -tesztelésről, sem a tömeggyártásról, sem az autóiparról. Pont ugyanaz a jelenség amikor az autószerelő hülyézi le az autógyári tervezőket, hogy azok milyen ostobák, hogy nem jöttek rá egy általa teljesen nyilvánvalónak és jónak tartott megoldásra. Közben meg egy általános fejlesztési feladat során fellépő kérdéseket sem értené, nemhogy válaszokat tudna rá adni.
Varsányinál erre jön még egy rendkívül visszataszító nárcisztikus személyiség, amelyik semmilyen kritikát, ellenvéleményt nem tűr. A csávó arra alkalmas, hogy fillérekért megjavítson tönkrement cuccokat, kiméregesse hogy melyik komponens hibás, aztán kiforassza a rosszat, az újat meg beforrassza. Minden egyéb fejtegetése ami ezen túlmutat, nem vehető komolyan.Egyél hozzá kenyeret!
-
Tiédetis
senior tag
Nézd, ha egy 7700km-es autóban minden elkezd nyöszörögni, akkor alapból azt mondom ez egy Renault De azt azzal együtt szerettem. Ampera-e volt egy folyamatos an jelenlévő zörgés a hátsó ülések környékén, ha lehajtottam a támlát, megszűnt. A "kampó" zörgött, idegesített, szigszalagot tekertem rá, és csoda, elhallgatott.
Ahogy írtam, a sávtartó nem érdekel, spec nálam csak figyelmeztető van, és kicsit beavatkozik a kormányzásba, kikapcsolom minden induláskor.
Nálam is fogja magát és fűteni kezd, amikor meleg van, nyomok venti szabályozást és máris nem autom. Idegesítő, de ez sem zavar. Kis Soul-ban ilyen gond nem volt.SW frissítés: miér mardt el? Nem OTA? 2024-ben?
Azért ez szerintem elvárható lenne minden új autóban, márkától függetlenül.Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
WiZARD
addikt
Azért a gyártó/forgalmazó képviselője vegye már a fáradtságot hogy rányom a frissítésre mielőtt kiadja tesztre.
Töltő: nem is értem hogy miért nem terhelés megosztós töltőt vesz mindeki, és miért ajánlgatják csomóan pl a Tesla töltőt. Persze tök jó mert van neve, szép, van gomb rajta, nem is elmebeteg drága, de tényleg mindenkinél van otthon ki nem használt 3x16A vagy 1x32A? Vagy majd mindenki szórakozni fog azzal hogy manuálisan állítgatja hogy mikor nem veri le a kismegszakítót?
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
A nárcisztikust nem véletlenül írtam. Kizárólag az őt ajnározó és körülrajongó véleményeket tudja elfogadni, minden mást azonnal tilt. Szakmai jellegű vitát sem lehet vele folytatni, mert azonnal tilt.
"rendes áron"
Magyar viszonylatban. Nyugaton ezeket nem javítja már senki, mert a munkadíj magasabb mint egy új alkatrész ára.
"Nekem gyanús, hogy nem érted amit ír"
Nem is a mikrovezérlők lelkivilágáról vitatkoztam vele, hanem arról a többször hangoztatott véleményéről, hogy azok akik ezeket tervezik és gyártásba viszik, egyszerűen hülyék és nem értenek a szakmájukhoz. Közben meg mondjuk egy autógyár fejlesztési részlegén olyan emberek dolgoznak, akiknek a szakmai tudásához, tapasztalatához egyáltalán nem ér fel, semmilyen szinten.
Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
"attól hogy valaki autóipari mérnök, és 30 éve ezt csinálja, lehet hülye"
Első vonalas mérnökök között ez annyira ritka hogy gyakorlatilag kizárható. Ráadásul soha nem egy ember dolgozik ilyen temákon, hanem komplett mérnökcsapatok.
"Lásd Hanula professzor"
Hanula egy nagy hantagép. Soha nem volt az első vonalban, egy pár száz fős kis autóipari fejlesztőcégnél, a Dr. Schrick GmbH-nál dolgozott, akik fejlesztési témákban szolgáltattak a nagyoknak, a részfeladatok részfeladatait kapták.
Aztán a politikai meg a régi műegyetemi kapcsolatai révén kapott katedrát Győrben, majd iszonyatosan nagy önmarketingbe kezdett. A "Bugatti Veyron fejlesztője" dumanak a fele se igaz. Úgyhogy ne belőle indulj ki.Egyél hozzá kenyeret!
-
Vesa
veterán
"Darskovicsban a bizalom ott rendül meg, mikor nem ismeri fel, hogy egy olyan autót tesztel, amit 7700km-en már széttapostak az állat autósújságírós elődei"
Ezt Vályiről is el lehet mondani. Szerinte sz*r a merci, mert nyikorog az ülés, "régenmindenjobbvót". Megnéztem még hatezer másik videót, tesztvezettem kétszer -meg azóta vettem is egyet- egyikben sem nyikorgott.
Árához képest teljesen jó az Atto. Akkor már sokkal jobban kiakaszt az EX30, amibe a feleségem be se fért hátul, nemhogy én, az ajtó pedig darált hulladékból van. 19 millióért.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
gorbep
senior tag
A fix kábeles AC töltő is ugyan ez a gondolatmenet? Mintha a múltkor simán kihúztam volna a kocsiból, utána kezdtem gondolkodni, hogy nyomtam e nyitás gombot előtte a távirányítón (i3 erre kapcsol le és engedi el a kábelt) garázsban volt, így nem volt bezárva az autó....
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
gorbep
senior tag
Na most kipróbáltam... Delta AC Max Basic 11 kW fali töltő beépített 5m kábeles +BMW i3 94Ah
Garázsban nyitott (nem lezárt) autó amint elérte a 100%-ot, a töltésjelző lámpa a WallBoxon villogó kékről (töltés) folyamatos zöldre (Autó feltöltve) vált, MK kattan, autó nyitja a reteszt. És simán kihúzom a kocsiból a kábelt... Akkor ez nem normális?
Amúgy nekem az i3 olyan, hogy utcai töltőnél sem tudom ott hagyni bedugott kábellel, hogy majd dugják fel ha sorra kerülök, mert nem fog rá a kábelre, amíg nincs az AC töltőbe dugva, simán elviszi a kábelt, aki akarja. Másrészt kb 1 perc múlva a kocsi ki Time-out-ol, eloltja a világító keretet a töltő csati körül, és hiába dugom utána a töltőre, nem veszi észre, hogy csatlakoztatva van. Menüt már régen feltúrtam emiatt, semmi beállítást nem találtam. i3 fórumon van akinek ráfog a kábelre a kocsija, van akinek nem...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
gorbep
senior tag
Következő töltésnél kipróbálom lezárva is... de azért fura, hogy ahány i3 annyiféleképpen viselkedik ráfogásban... lehet hogy ez programozás kérdése?
Másrészt saját vésztöltő EVSE-t nem engedi el nyitva sem... (bár erre nem tenném a fejem, de ha érdekes, kipróbálom)
meg azért érdekes, mert az okosok azt mondták, hogy ha elérte a 100%-ot hagyjam a töltőn, mert akkor kezd kiegyenlíteni, valamint ha előfűtöm indulás előtt, akkor azt nem az akkuból veszi, hanem a hálózatból... de hogy veszi onnan, ha elengedte a töltést???
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Tiédetis
senior tag
Nyilvánvaló, hogy ennyi legális bevételből nem tudja fenntartani azt a szintet, amit mutat, tehát a jó része fekete leves.
Csak az akkubizniszén is látszott, hogy nem is szürke. Engedélyek nélküli átalakítások, stb.
Amikor páran rákérdeztünk a fb csoportban, hogy a többletsúly hol jelenik meg a forgalmikban, van-e engedély rá, minek az volt a válasz. Pl. egy baleset esetén a biztosító zokszó nélkül elhajt bármilyen kártérítési igénnyel együtt, saját és okozott kár esetén is. Na onnantól voltunk szar emberek akik gátolni akarják az EV Autók Innovatív Szarakadosát Nagybetűkkel.Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Shadowbull
addikt
A dízel BMW téma itt semennyire sem releváns.
Teslát rengeteget láttunk már leégni, töltés közben, parkolás közben, baleset után. Mindenféle eset volt már. Ezért is röhejes amikor egy teslafan a BMWbe akar görcsösen beleállni emiatt.
Mondjuk a frusztrációt megértem, nem ezek a Tesla legszebb napjai.
[ Szerkesztve ]
Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
A hater fogalom is a teslafanok kreálmánya, hogy személyében tudjanak támadni mindenkit, aki valamilyen kritikát fogalmaz meg a Teslával vagy Muskkal kapcsolatban.
Szerintem nem nehéz észrevenni a mintázatot, majd figyelj oda jobban és észreveszed te is, általában ugyanúgy zajlik. Elindul egy beszélgetés, abban valaki leírja hogy a Tesla mondjuk ezért meg ezért szar. Erre ugye a normális reakció az lenne, hogy a témánál.maradva ellenérveket sorakoztatnak fel hogy ez miért nem igaz. De nem ezt csinálják, hanem indul a személyes támadás: hater vagy, idióta vagy, fogalmad sincs, bezzeg a BMW, stb. Amikor ez nem működik akkor pedig jön a megsemmisítési próbálkozás: moderátoroknál követelés hogy tiltsanak ki, aztán ha ez sem megy, akkor "én már nem olvasom a kommentjeit, ne olvasd te sem, ne szóljon hozzá senki". Ez is szimplán egy elhallgattatási próbálkozás.Ez mindig így zajlik, és nem csak ezen a fórumon.
"te nem-e ugyanazt csinálod"
Nagyon nem. Én a témáról szoktam vitatkozni, amellett hozok fel érveket. Személyeskedni pedig nem szoktam, kivéve ha már nagyon provokálják, de inkább azt is kerülöm.
Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
Azért több ez mint a bulvár, konkrétan bírósági eljárás zajlik annak a kiderítésére hogy miért nem lehetett kinyitni a hátsó ajtókat.
Az autóban öten utaztak, frontálisan ütköztek egy fával, és a helyszínre érkező, a mentést megpróbáló tanúk szerint a süllyesztett kilincsek nem működtek, nem jöttek ki az ajtókból. Az autó kigyulladt, a hátul ülő két 18 éves fiatal bennégett. Hogy életben maradtak volna-e ha ki lehet nyitni az ajtókat azt természetesen nem tudjuk, és már soha nem is fogjuk megtudni.
Mellesleg nem mentek gyorsan, az ítélet szerint 60-65-tel, amikor egy szűk balkanyarban lecsúsztak az úttól, ennek ellenére kigyulladt az autó...A törésteszt egy szintetikus teszt, mindig minden milliméterre és km/h-ra ugyanúgy történik, kiválóan lehet szimulálni is pont emiatt. A valóság pedig más. Nyilván ez minden más autóra is ugyanúgy igaz. Én személy szerint nem vagyok híve az elektronikus, gombra nyíló ajtóknak, divatos ki-be menő motoros kilincseknek, aminél elég ha elmegy a 12V és máris nem tudod nyitni az ajtót. Akárki gyárt ilyet, szerintem felesleges és veszélyes.
Egyél hozzá kenyeret!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nők, nőügyek (18+)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Formula-1
- Bestbuy játékok
- Politika
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen