Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • *Ropi*

    félisten

    válasz Amarena #2541 üzenetére

    Mennyi idős a tábla, garanciális még? A gomb hardveres hiba lehet, elfáradt a fólia-mikrokapcsoló, szervízben javítható. A tábla fel nem ismerése a Windows hülyesége, valami miatt nem látja a drivereit, ez nekem is elő szokott fordulni (Win7 x64, Wacom 6.5.17 driver), ilyenkor kapásból telepítem is újra. A beállítások megmaradnak, még újraindítani sem kell. Milyen routered van? Bár nem hiszem, hogy azzal lenne összefüggésben.

    Weboldalam: http://karpatisandor.hu

  • *Ropi*

    félisten

    válasz Amarena #2544 üzenetére

    Na, előbb válaszoltam a privátodra, minthogy ezt olvastam volna. :)

    Próbáld meg a router egy másik portjába dugni a gépet...De még mindig fenntartom a véleményemet, hogy szerintem csak véletlen egybeesés, nem pedig valós összefüggés. :)

    Laptop, vagy asztali gép?

    Pontosabban akkor lehet összefüggés, ha a géped USB-s WiFi adapterrel veszi a netet a routertől, mert az USB működési alapelve, hogy az 1 hubon található eszközök osztoznak a teljes sávszélességen, magyarán ha valami elviszi a teljes (vagy közelítőleg teljes) sávszélességet, akkor az bezavarhat a gép és a wacom tábla kommunikációjába...De ez csak ötlet, majd Fazekas Laci megmondja a frankót. ;)

    [ Szerkesztve ]

    Weboldalam: http://karpatisandor.hu

  • FazekasLaci

    aktív tag

    válasz Amarena #2541 üzenetére

    Nem lehet, hogy valami bement a gomb alá? Elő szokott fordulni, hogy ha valami kis ragacsos (szörp) kicsit belemegy, akkor megszáradva értelemszerűen ragadhat a felület... Persze ez csak találgatás. Amit elmondtál, ha nincs külső oka annak, hogy miért ragad be a gomb, akkor biztosan garis. Vissza kell vinni oda, ahol vetted és kérni a gyári bevizsgálást. De csak akkor, ha a gomb fizikailag beragad! Ha visszaáll eredeti állapotba, csak szoftveresen nem változik semmi, akkor az inkább illesztőprogram hiba. Érdemes kipróbálni másik számítógépen is. Ha ott is jön, akkor biztosan táblahiba.

    Ha nálunk vetted, akkor hívj fel: 70/429-3200 és elintézzük neked gyorsan. Ha nem nálunk vetted, akkor mindenképpen ragaszkodj a gyártói visszaküldéshez és a gyártótól a hivatalos nyilatkozat PDF-ben történő német vagy angol nyelvű hibaleírásához, ha nem garanciális!

    Ezt a gyártó minden esetben kiadja az eladónak, még akkor is, ha garanciálisan javít! Erre azért lesz szükséged, mert ha majd egyszer el akarod adni a táblát, akkor az új tulajdonos így biztonsággal megveheti és nem utána jön majd reklamálni, hogy már javított táblát vett és csak akkor tudta meg, amikor nála is elromlott és ezért tőled kér pénzt.

    Laci - Ide is írhatsz nekem: fazekas@grasshopper.hu, vagy hívhatsz: 70/429-3200

Új hozzászólás Aktív témák