Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • baly81

    aktív tag

    válasz ACE- #30929 üzenetére

    Ha nincs VoWiFi hívásopciód, -bármi miatt-, akkor nem is tudsz rajta hívást kezdeményezni.
    Ha van, akkor a hálózaton belül kezdeményezett hívás, 0Ft-ért létrejöhet. Ergo a szerződésben leírtak teljesülnek. Arra már ugyan nem tér ki ez a pont, hogy a már VoWiFi-n kezdeményezett hívás, ha megszakad a WiFi és átáll a DIGI saját hálózatra, akkor számlázni fogják a percdíjakat, de menekülő útnak van az ASZF-ben egy kis kibúvó...
    Amúgy szerintem ez evidens, hogy ha visszaáll a mobilhálózatra a telefon, akkor számolják a perceket...
    1.1.2.9.1. VoWIFI opció
    A VoWIFI WIFI alapú VoIP technológia, melynek használatával – amennyiben az Előfizető
    rendelkezik olyan eszközzel, amely támogatja a VoLTE és a VoWIFI elérhetőségét - az Előfizető hanghívásait és SMS forgalmát – saját döntése szerint - WIFI hálózat segítségével is
    kezdeményezheti. DIGI által kínált VoWifire alkalmas készülékek listája a digi.hu/informacio/hamar-van-keszuleke weboldalon érhető el.
    A VoWIFI hanghíváshoz a készülék szoftverfrissítésére is szükség lehet.
    Az Előfizető által használt készülék beállításainak helyességéért és az az opció igénybevételéért az Előfizető tartozik felelősséggel. A WIFI szolgáltatás megléte / elérhetősége a Szolgáltatótól minden esetben független, arra a Szolgáltatónak nincs befolyása, így a VoWIFI rendelkezésre állásáért, annak minőségi paramétereinek biztosításáért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
    A VoWifi szolgáltatásról további több információ elérhető digi.hu/vowifi oldalon.

    Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!

Új hozzászólás Aktív témák