- Samsung LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen videókártyát?
- Computex 2024: Kingston mindenhol
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Final Fantasy XIV Online - Befutott a Dawntrail utolsó előzetese
gp Jövő hónap második napján érkezik a kiegészítő, az előrendelők azonban már június végén belevághatnak az új kalandokba.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kökény
aktív tag
válasz
KubanitoS #89009 üzenetére
Nézd csak, ezt találtam róla:
"A Taeguk csak channeling kasztolású képességekkel fog működni. (Pl.: Rapid Fire)
Gyorsabban fog stackelni, de gyorsabban is tűnik el hatása, 10 stack lesz a maximum és 3 helyett 1.5 másodperc után leesnek a stackek.
A bónusz Armor komponense stackenkénti 2%-ra módosul.
Az a filozófia bújik meg mögötte, hogy a channeling típusú képességeknél, mikor mozdulatlanul állunk nagyobb szükség van a túlélésre hiszen nagyobb veszélynek is vagyunk kitéve. Ezen felül természetesen a sebzésünkre is kedvezően hat majd. Mindehhez persze párosul majd az is, hogy a nagyobb GR-ekben kisebb lesz a szörnyek sebzése, ahogyan azt fentebb már említettük."