- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Plazma TV topic
- Minisforum dokkoló OCuLinkkel
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
killerjohn
addikt
Semmiről semmi konkrétum nincs, csak megpróbáljuk kideríteni hogy mi tűnik a legreálisabbnak, a játék jelenlegi állapota, működése, a logika, és más, hasonló játékok alapján. Az ilvl63 dropok vs mlvl63 mobok kérdése teljesen egyértelmű, hiszen a jelenlegi működés gyakorlatilag hosszában megoldja nekik - módosítás nélkül - hogy a userek két csoportra lesznek osztva: aki tud mlvl63 fölött ölni és így ilvl63 fölötti dropot szerezni, és aki nem (classic). A jelenlegi karakterszintrendszer ezt pontosan ugyanígy megoldja a ki-mit-viselhet kérdés terén, hiszen az meg a karakter levelhez van kötve, azaz szintén kettéosztja a tábort azokra, akik level60 fölött vannak és ezáltal tudnak ilvl63 fölötti cuccokat használni, és akik nem.
TLDR: Tehát a jelenlegi rendszer, módosítás nélkül, elegánsan megoldja hogy a classic játékosoknak háborítatlan legyen a játék, csak az esik nekik amit az exp nélküli loot2.0 lehetővé tesz ilvl63 és azalatt, illetve az afölötti cuccokat hordani nem.tudják. Mi az istennek barmolnák szét?
Ugye itt felmerül a kérdés hogy Sárpac lázálmaiban teljesen külön realmet kaphatnának az exp játékosok, saját AHval, de ez (szerintem) teljesen nonszensz. Ha már a classic vs exp szeparálással az ég világon semmi dolguk sincs, akkor miért tennék új realmbe? Az új 10 szint mind nehézségben, mind értékben, mind hozzáférhétőségben automatikusan egy külön szintet, értéksávot fog jelenteni a (szerintem) közös játékban. Persze, ilyen egyszerű és könnyen implementálható szabályokat nem tartok kizártnak:
- classic játékos az AH-ban ilvl63 fölötti cuccokat nem látja
- classic játékosnak nem lehet trade ablakban >ilvl63 cuccot adni
- classic játékos nem látja a földön a >ilvl63 cuccokat
Ugyebár a fentiek fényében nincs különösebb értelme, hogy tiltsák hogy classic játékos expes tárgyat birtokoljon (hisz hordani úgysem tudja), de ezzel a 3 kis egyszerű szabállyal még ezt is megoldhatják...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Filmvilág
- iPhone topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- BestBuy topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Eladó Konfig Ryzen 5 2600X 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- NVidia és AMD videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- NVidia videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable