Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nemethchek19

    aktív tag

    válasz nemethchek19 #62393 üzenetére

    Közben elejét vettem a dolognak és felhívtam a Dell Magyarországot a következő telefonszámon:

    +36 (80) 016-157

    A következőt mondta az operátor a telefonban.

    - Nem szükséges a honosítás, 2020-ig ha problémám adódik a géppel, nekik azaz a Dell Magyaországnak jelentsem le közvetlenül.
    - Nincs limit se állítása szerint a garanciáztatásban. Tehát nem az van, hogy 1 alkalom vagy évente 1 alkalom azért, mert külföldi a gép. Hanem bármennyiszer tudom garanciáztatni náluk.
    -Felmerült a honosítás is. Ugyebár előző tulajdonosnál, amit kötelező megadni az a "company name" és az "zip code". Company name-nek azt mondta adjam meg a Kft. nevét akitől most pénteken közvetlenül vásároltam használtan a készüléket. Ezt nem kérdeztem de feltételezem, akkor a Kft-hez bejegyzett cím irányítószámát írjam oda a "Zip code"-hoz. Maximum az adás-vételi szerződést bekérhetik, ha garanciális javításra kerülne sor.

    Mit gondoltok, ezek helytálló információk lehetne? Valaki próbálta már így honosítani. Ha ne adj isten, mégis elutasítják a honosítást abból a későbbiekben lehet problémám? Szkeptikus vagyok, kicsit hihetetlennek hangzik az egész, de a Dell-es ügyfélszolgálatos ezeket mondta.

    Előre is köszönöm a segítségeteket! :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák