Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • l.skywalker

    félisten

    válasz Deck #13498 üzenetére

    Én a napokban sokat gondolkoztam, hogy ilyen hibás döntés miként születhetett, hogy így kiadták pl. konzolokra de a PC-s verzió is ugye mennyire bugos.

    Az biztos, hogy a novemberi csúszás bejelentés előtt voltak olyan hírek, hogy a fejlesztői oldal 1 évvel akarta eltolni a startot. Erre akkor a board azt mondta, hogy ez kizárt, így lett belőle 26 nap csúszás. Ezt nem értettem, hogy ez miként lehetett, hogy a fejlesztés és a vezetés ennyire nem érti meg egymást, de több mint valószínű, hogy túl sok szerződést kötöttek le az ez évi megjelenésre, amik nem teljesülése esetén nagyobb veszteséggel számoltak, mint ami a megjelenés utáni refundokból származik.

    Bevállalták, hogy pl. a Division 1-hez, a No Man's Sky-hoz vagy a Fallout76-hoz hasonlóan megjelenést követően fogják folyamatában fejleszteni a játékot és ahogy a fejlesztők akarták, jövő ilyenkorra lesz kész.

    Gyanítom XsX-PS5 patch sem lesz csak jövő november környékén és addigra minden platformon fogja hozni azt, amit most elvárunk.

    De egy biztos, hogy ha a piszkos anyagiakat nézzük, akkor ez a játék már most profitábilis terméke a CDPR-nek és ezen a tömeges refund sem fog változtatni és még mindig nem egy Anthem, Breakpoint vagy Avengers szintű baklövés. Az első kettőnél konkrétan megjelenés után jelentették be, hogy 2.0-ra teljesen átalakítják a játékot a nulláról, míg az Avengers -60 milliós bukta volt a Square Enix-nek.

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

Új hozzászólás Aktív témák