- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Riasztó topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drago1
tag
válasz grizlisandor #56017 üzenetére
Ennyi km el 1 milla körül mennek ezek, akkor érne ennyit ha meg lenne csinálva rajta minden max 1.2 M
-
Ļantos
aktív tag
válasz grizlisandor #56017 üzenetére
2007év, 163le, 200.000km, új motor, 1,55-be vettem, olasz, patika. Ennek tükrében mondjatok rá árat.
-
H.Ezredes
őstag
válasz grizlisandor #56017 üzenetére
Egy M47-es motornak az a 350E Km kb olyan mint az újabb motoroknak az 50-100E Km..... Nem tartom indokoltnak a vezérlés cserét !!!!!!!!!!!!!!! Nem magával a motorral van / lehet probléma hanem a segédberendezésekkel. Turbó befecskendezők vízpumpa futómű fék lengéscsillapítók stb. Tényleg a kérdés az állapot. Ha jó az állapot akkor abban az árkategóriában mozog amit kérnek érte +/- 2-300K. ( persz ha valami extra jó a felszereltsége ennél is magasabb lehet azt ára ) Izzításnál elég kis esélyt látok arra,hogy mind a 4 izzítógyertya rossz legyen persze extrém esetben elképzelhető. De illik így számolni,hogy izzítás vezérlő + gyertyák. Maga a turbó biztosan hordja az olajat. Turbót biztosan ellenőrizném,hogy van-e lógása. Cooler csöveket / coolert / vízhűtőt biztosan kivenném ennyi km után takarításra cooler csövekben tömítéseket cserélni. Görgőket vízpumpát stb lehet ellenőrizni. Kiegészítő vízpumpának akkor van szerepe ha télen leállított motornál te még fűteni akarsz. Egyébként valószínűleg van DPF az autóban nagyon ritka a gyárilag nem DPF-es. De önmagában ha jó a DPF és a kocsi nem lesz baja normál használat mellett....
(#56006) Highend55
Azért a Turbo S egy nagy kedvenc
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen