- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
PROHARDVER!
Blue Mobile
Aktív témák
-
martonl
senior tag
Számot hordoztam a blue-hoz. Kezdetnek kaptam 15MB mobilinternetet és 600 ft egyenleget, ahogy utóbbi az összefoglalóban is benne van. Szeretnék venni egy 400 forintos bluenet csomagot, de nem engedi megrendelni, azt írja sms-ben, hogy egy másik szolgáltatás aktív, ezért nem lehet megrendelni. Meg kell várni, amíg a 15MB ajándék net leketyeg, vagy fel kéne tölteni az egyenleget, és csak akkor lehet ezt megrendelni?
-
martonl
senior tag
Próbáltam ma egy Blue-Telekom márkaváltást az Allee-ban, de végül letettem róla. Először is megkérdezte az ügyintéző, miért akarok váltani, mert a Blue olcsóbb. Nem mindegy neki? Aztán közölte, hogy az egyenleg nem fog átjönni, azt majd a Blue-tól kell visszakérnem. Én úgy tudtam, az átjön. Arra is kíváncsi lennék, azonnal megkapom-e a T SIM kártyát aktiválva, mert azt az infót kaptam, hogy igen, akkor meg be kell vinnem a zasszonyt is, mert ő használja. Aki csinált ilyet, tud valami fülest adni, Bp.-en hol érdemes ezt intézni?
-
martonl
senior tag
válasz martonl #8425 üzenetére
Ma felhívtam először a 1414-et, mert a forintegyenleg a július 22.-i Blue-Domino márkaváltás után még mindig nem jött át (bár a 30 nap még nem telt le, de gondoltam megérdeklődöm a dolgot). Ott azt javasolták, érdeklődjek abban az üzletben, ahol a márkaváltást csinálták. Ez a Bp. XXIII. kerületi Auchanban lévő boltjuk volt.
Ott sem tudtak többet mondani, mint hogy hívjam fel a Bluemobile ügyfélszolgálatát. Mintha nem ugyanaz a cég lenne.
A Bluemobil sem tudott erről többet, visszairányítottak az Auchan boltba. Ott azt mondta egy másik ügyintéző, hogy márkaváltáskor a forintegyenleg elveszik. Erre felhívtam megint a Blue számát. Ott egy másik ügyintéző mondta, hogy rendszerhiba miatt nem jött át az egyenleg, elindítja a folyamatot.
Hát itt tart a dolog.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!