Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
PROHARDVER!
Battlefield V
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Hopkins95 #22656 üzenetére
Szerintem gufti másra gondolt, bár majd ő leírja mire... lehet ő máshogy gondolja, mint én.
Szerintem arra gondolt, hogy a BF 1 gyakran egy sík valami volt, némi fedezékkel itt ott és ennyi... nem voltak alternatív kerülőutak... vagy komplexebb pályák... mentél előre és megütköztél... meg a pályák gyakran ilyen hosszú de keskenyebb design-t követtek, mintha a conquest is egy breaktrhough vagy frontlines lenne, tehát a sorrendiség egyféle volt (egyenes vagy félkör mentén minden pont), nem volt keresztbe kasul mozgás, mint egy kör pályán a pontokat megfelelően szétosztva arányosan a térképen. Meg ügye a látvány a fontos ott is, hogy hű milyen fasza hegyek meg síkság, meg sivatag, stb van... csak épp játszhatalan terep/koncepció.Szerintem a jó pályák lényege az hogy kör alakúak, és vannak részek kialalkítva járművek és gyalogosok összecsapására... lehetőleg külön, nem együtt...
Tehát a járművek egymással elvannak, meg az gyalogok is.A pályák népszerűségét itt a törzstagok között elnézve, szerintem a többség is így gondolkodik és azt akarja.
Ezekre pedig az arras, twisted steel, devastation, rotterdam és hasonló pályák a jó példák.
Ahol nem az van hogy kialakul egy front és ott megküzd a két csapat, hanem van egyfajta körforgás, és változnak folyamatosan a frontvonalak a pontok között keresztbe kasul.Az Al Sundan is lehetne jó, mert a kör, vagy nem cső jelleget kielégíti... a probléma egyrészt a méret... és az hogy az inf rész is és a tankos rész is széttagolt, és a foglalandó pontok is ezen rossz koncepció szerint vannak lerakva... távol is vannak és nehezen is járhatóak a hegyek miatt.
Ezért a tankosok sem tudnak egymással egy jót játszani + foglalni, meg az gyalogok se.A tankos problémát megoldaná, ha több jármű lenne és indulna pl a reptértől, onnan az egyik hegyet kivéve nyiltabban lehetne menni középre a sík-pocsolyás részre... oda kéne egy vagy akár két járművel foglalható pont... az inf részt pedig közelebb kéne vinni a hegyes részen... kicsit könnyebben járhatóvá tenni és több épületet, pl egy arrashoz hasonló várost odatenni a hegyre, hegyek lábához... az E-F pont pedig tök felesleges kieső rész... lehetne mondjuk az E az kezdő és a másik csapat meg onnan indulna tankokkal és gyalogokkal... az F pedig törölhető a heggyel együtt... pl a hegy lehene már pályán kívüli rész.
És akkor így mindkét oldal kaphatna pl 4-4 tankot... az infek A-ról meg E ről mehetnének a hegyekre mint pl a golmud, a tankok/járművek meg mehetnének a sík részes pontokért.
Én leglábbis ez a pályát valami ilyesmire alakítanám át.
Ehhez képest mi van most... van egy pontvonal (cső/sáv - félkörben) a hegyes részen amit sorrenbe foglalni kell... igazából az ütközés egy-két pont körül van és ennyi... kivéve pár elszökő hátsó pontokat elfoglaló squadot leszámítva. Ergo... semmi változatosság...
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
Battlefield Buddies
Battlefield V Reddit
(nem hivatalos)
Battlefield Discord
(nem hivatalos)
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Játszós PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB 3200MHz , 512GB NVME
- Új 2K Gamer PC Ryzen 9 5900X/RTX 3070 8Gb/Asus Tuf lap/M2 500Gb NVME/2x16Gb DDR4/750W 2Év gari
- ASUS VivoBook Pro 14 OLED Ryzen laptop RTX VGA-val
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest