Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Duree

    veterán

    válasz Peet210 #12019 üzenetére

    Hihetetlenül antiszociálisak.
    Egy példa nálunk történt mivel Hp szervíz vagyunk.
    Az ügyfél vett az Electroworldben egy Hp gépet brutto 120 ezer volt akciósan.
    Kedves felesége egy hét után a képernyőt meg akarta tisztítani az ujlenyomatoktól,és ráfujt egy kis Clean,de az befojt a kijelzö alá és zárlatot csinált az inverterben..Az égésnyom látszott tehát kénytelenek voltunk a Hp szervízközpontot megkérdezni ,hogy hátha mégis tesznek kivételt és elfogadják garanciába.De nem csak fizetős,de nem ez a gond,hanem a Hp szervízpolitikája nem ismeri az inverter fogalmát,csak komplett kijelzöt fedlappal elökerettel együtt,közel 140 ezer forintért,érted a gép ára 120 ezer,Az inverter max 6-7 ezer lenne.
    Ez akkor is így van ha lejárt a garid és próbálnál venni Hp eredeti alkatrészt,hát jobban jársz ha veszel egy új gépet.(Hp optikai drive 80 ezer +áfa) röhej
    Valóban nem szabad Hp gépet venni

    duree54

  • KillHates

    nagyúr

    válasz Peet210 #12019 üzenetére

    Szia! Sajnos én egy olyan problémával találkoztam, hogy egy tápáramkör hibás HP gépet visszaküldtünk (előtte óvatosan szétszedtük és bevizsgáltuk, nehogy potyára vegyük igénybe a szervizt) egyértelmű volt a MAX1632-es hiba. Erre visszaküldték, hogy nem garanciális mert le lett ejtve és a műanyag kávája el van törve, a bevizsgálási díj 10.500,- + ÁFA. Persze sehol sem volt eltörve semmi, de az ügyfélnek meg kellett mondanunk, hogy ezt üzente a szerviz. Szegény nő sírva fakadt, hogy ő nem ejtette le és ha leejtette volna akkor szólt volna előre, hogy ne küldjük el feleslegesen a gépét.
    Végül szétszedtük, mert levették a garanciát a gépről, kicseréltük a MAXIM IC-t és a mai napig boldogan használja a gépet. Azóta persze megtanult dekázni vele rendesen, hogy többet ne ejtse le.
    Ami a fő problémát képezi, hogy a HP nem közvetlenül az ügyfeleivel vagy a nagyvállalati ügyfeleivel ilyen, hanem a resellerekkel és a dealer-ekkel, mert ott nekik kell elvinni a "balhét" az ügyfelek irányába. Itthon az egyik szállítmányozó cégnél ahol dolgoztam, nagy HP 9000-es UNIX szerverek vannak. Ha bármi problémánk volt, másnapra ott volt a support, és mindig mindent flottul megcsináltak, nekünk rendszergazdiknak meg kismillió marketingbizbaszt hoztak mindig ajándékba. A mai napig van HP-s ingem, tollaim, kulcstartóm, és még a fene tudja, hogy mit osztogattam már szét. Lehet, hogy talán ezeket az erőforrásokat a végfelhasználók felé kellene részben irányítani?
    Nem értek én ehhez... csak annyit tudok, hogy HP Pavilion notit, csak úgy vegyél, hogyha beszarik lehet, hogy nem fog a garanciális ügyintézés kellően gördülékenyen zajlani.

    Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

Aktív témák