Hirdetés
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
- Asztrofotózás
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen processzort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- Milyen videókártyát?
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
it Lényegében mobilos AI-asszisztenst fejleszt a Google a Volkswagennek.
-
Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
ph A Granite Rapids AI-ban kifejezetten erősnek tűnik, bár még nincs a piacon az a konkurens platform, amivel versenyezni fog.
-
Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
ma Nem tesz csodát az aktív zajzárral is elérhető AirPods 4, de úgy szól, mint egy AirPods és tompítja a zajokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz Pttypang #5423 üzenetére
Az is lehet, hogy eco okokból vagy azért, ha valami őrült autós egy biciklist vagy traktort előz meg a kanyarban akkor szembe könnyebben meg lehet állni ha 60-nal érkezel rá már fél perce, mint 90-ről épp lefékezve 60-ra.
Ezt bele szoktam számolni, de még így is elég, ha a tábla és a kanyar táv felénél kezdek fékezni, tehát a tábla mellett még mindenképp 90-100-zal fogok elmenni, nem mindenhol de többségében igen. Csak a rendőr ne fotózzon, mert őt nem fogja ez az érv érdekelni.Mondjuk én gázfék driver vagyok amúgy is, keveset megyek azt is több autóval és muszáj őket masszívan használni, mert beszorul rajtuk minden. Ha mindenhova motorfékkel érkezem oda fél év múlva a fék már meg se mozdul úgy odarohad a helyére, de a rugók, a szilentek, a lengéscsillapítók is mind beállnak.
Meg engem nagyon elbambít, ha unalmas finomkodva megyek. De ez csak rövidtávosoknak jó, mert sokat vezetve a gázfék ugyanolyan fárasztó már, na meg költséges is.
Száguldozni nem szoktam mondjuk, az első büntetőhatárt ritkán lépem át, csak az ilyen elmentem a 60-as táblánál 90-nel eseteknél szoktam. Az autóhasználat az ami inkább masszívabb, nem maga a közlekedésem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Itt az új LOGOUT!
- PlayStation 5
- Filmvilág
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Asztrofotózás
- Autós topik
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen