- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
Hirdetés
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PC-re és konzolokra érkezik az Alkahest című akció-RPG
gp Az első trailer mellé sajnos megjelenési dátumot egyelőre nem osztottak meg velünk a fejlesztők.
-
PROHARDVER!
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
T-Tboy
tag
Vagy végy egy 4csatis erősítőt és egy jó minőségű 2utas komponens szettet köss rá aktívan.
A erősítő 1-2-es csatornája a 2db. mély-középnek és a 3-4-es csatorna meg a 2db. magas sugárzónak.
Mély-közepek a két első ajtóba a magasak meg pl. a A-oszlopok tövébe, vagy a A-oszlopokra.
Aránylag ez is olcsón kivitelezhető használt komponensekből amíg nem óhajtól vele komolyabban foglalkozni.https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/HazimoziRendszerem https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/CarHiFi
-
T-Tboy
tag
Ajánlanám még a 2első ajtó megfelelő szigetelését és kiemelő panelt a mély-közepeknek, de írtad, hogy egyelőre komolyabban nem mennél bele a dologba. Hátra meg szerintem se tegyél hangszórókat (majd később a csomagtérbe ládát és hozzá való erősítőt ha szükségességét érzed), ne bántsd a vágatlan, gyári kalaptartót (később bánnád úgyis)!
[ Szerkesztve ]
https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/HazimoziRendszerem https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/CarHiFi
-
aneda
aktív tag
Vegyél egy használt 4 csatornás erősítőt.
A négycsatornás kb. ugyanannyiba kerül, mint a kétcsatis, 10k-20k között kapsz normális minőségűt.
Rakj előre egy 16,5cm-es normális komponens szettet (esetleg koax-ot) előre, a csomiba meg rakd be a ládát.
Kezdésnek elég ez, fényévekkel előrébb vagy mint az általad leírt módszerrel, aztán ha van kedved ki lehet bitumenlapozni az ajtókat, panelt készíteni, stb...Az oroszok már a spájzban vannak!
-
k-feri65
senior tag
Még mindig azt mondom,,,amit legelőszőr,,vegyél egy 4 csatis alpinet-t 12-15 ért kapsz,,,én már vettem 8 ért is.
Kösd az első szettet a négyből két csatornára..Az aktívozást felejtsd el,,csak elpazarolnál két csatornát,,meg a fejegységed amúgy sem arra van kitalálva.
A maradék két csatornát kösd hidalva az 500W os ládára....értem én de le sz@..m
-
pps1
senior tag
Hát nem tudom, ezt nem vettem volna. Kb 150 W lehet a valós teljesítménye.
Az első hangszórókat hol vágod? (HPF) Szubot 50 és 80 W között érdemes vágni. Próbálgassad, ami jobban tetszik. A lényege az lenne, hogy jól szóljon, de ne lehessen hátulról hallani.
Egy fejben nincs hely trafónak, amivel meg lehetne emelni az autó 12 V-ját, így képtelenség, hogy akárcsak 4x30 W kijöjjön belőle.
Van sok erősítőnek csúfolt levélnehezék, amiben hasonló technika dolgozik, csak kicsit nagyobb helyen. (First Austria, Auna és társaik) Egyik sem tud többet 15-18 W-nál.
"Elméletileg nincs különbség elmélet és gyakorlat között. A gyakorlatban... van."
-
pps1
senior tag
Ezért jó előbb kérdezni
HPF-er az első szettre értem, ha van a fejegységen lehetőség, akkor hol lehet vágni? Ezek szerint nem használod.
A Bass-t tekerd 0-ára, nem egészséges azt használni. Inkább a levelt tekerd magasabbra.
Az erősítőn vagy LPF vagy HPF működhet, a LPF be van kapcsolva, akkor a HPF nem üzemel.
Leírásod szerint 150 Hz körül lehet vágva, ami szerintem nagyon magas.
"Elméletileg nincs különbség elmélet és gyakorlat között. A gyakorlatban... van."
-
pps1
senior tag
Váááá
Na kezdjük elölről...
Milyen fejegységről beszélünk? Használatija megvan? Ha meg, akkor ajánlom tanulmányozását, ha nincs, tölts le egyet. Ajánlom még egyéb Autóhifis fórum hozzászólásainak visszaolvasását, mert az alap fogalmak sem egészen tiszták számodra. Ez nem baj, mert senki nem született ezzel.
Az autóhifi elég szerteágazó "tudomány", nem lehet mindent leírni egy hozzászólásban.Ahogy írod, lehet a rádión és az erősítőn is állíthatni dolgokat. Erősítőn a tolókapcsolót tedd full állásba, és a Level-en kívül állíts mindent 0-ára.
Ha van lehetőséged a kezed ügyében lévő rádión állítgatni, akkor minek mászkálnál folyton hátra az erősítőhöz?
Azt a BASS-t hagyjad a francba, az a gyártók nagy hülyesége, hogy tönkre vágd a szubot! Nem egy érőgéped van, ha még erre rátekered a Bass-t, akkor a szubod nem sokáig fog élni. Inkább tekerd a Level (Gain) potmétert az erősítőn 3/4-re.
Egy közepes minőségű fejben általában lehet külön LPF és HPF-t állítani mint az első, mint a hátsó csatornákra is. Ha van 2 pár rca kimenete hátul, akkor ezt tudnia kell.
HPF azért kellene neked, mert nélküle az első szettet elég hamar agyon lehet hajtani azokkal a mélyhangokkal, amelyeket le sem tud sugározni. Ha levágod őket 80 Hz-en, akkor sokkal hangosabb lesz a rendszered, anélkül, hogy tönkre menne a szett."Elméletileg nincs különbség elmélet és gyakorlat között. A gyakorlatban... van."
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.