Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orbano

    félisten

    válasz nemes0309 #23518 üzenetére

    tök mindegy az rms, úgyis annyival hajtod, amekkora hangerőt tekersz rá. a több wattal legfeljebb több hangerőd lehet :) ha nem nyomod gázt, egy veyronnal is tudsz biztonságosan közlekedni, nem csak a suzukival :)

    [ Szerkesztve ]

    A vér nem válik VAZZE!™

  • Peti66

    senior tag

    válasz nemes0309 #23518 üzenetére

    Ha a torzítás határ a kérdés,nos ez elég összetett.
    Nem elég,hogy bezárjuk egy akármilyen ládaféleségbe csóringer szórót,ahol is az akusztikai ellenállás
    ohmikus ellenállásba megy át s majd a hsz. vezetéken továbbhaladva az erőt kínozza :D
    De a port szájnyílása közelében,ahol normál esetben gömbhullámoknak kéne kilépniük,na ott az un. torzításhatáron, állóhullámok keletkeznek.Ez, még tovább ront a helyzeten.
    Mit lehet tenni a láda szemszögéből: :U :D 1.Nagyobb átmérőjű port ami belül is illesztve van :K és még1000
    megoldás.És mit lehet tenni a torzítás határ kitolására sub-nál :U
    Na igen tudom egyből rávágja "mindenki"hogy a sub hsz. legalább 2x annyit tudjon Rms-be,mint az erő :F
    Nem. Az erősítőnek a Damping faktorja vagy értéke fogja meghatározni mikor éri el a torzítás határt
    az erő sub kombó. Feltételezve, hogy a sub helyesen méretezett ládában trónol.
    Személy szerint én, a nagyobb erősítő tartalék pártolója vagyok. Jólehet, soha nem használom ki a sub erősítő
    még fölös tartalékait,de ez a fajta tartalék megnyugvással tölt el a torzításhatár minél későbbi elérése
    céljából.De ez mondjuk úgy,az én álláspontom :K :B

    Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...

Új hozzászólás Aktív témák