Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz petymek #45145 üzenetére

    Személyesen mész be panaszt tenni és lehet hogy előkerül. Tegnap egyébként nem működött normálisan a MP rendszere, nyoma sem volt annak hogy megérkezett a helyi postára, kiadták kézbesítőnek és átvettem.
    Ne várj cetlit inkább sms-t küldenek és a csomagos sem dobál értesítőt.
    A járvány miatti kézbesítési módjuknak nincs köze ahhoz hogy milyen szállítást fizettél ki, itt a könyvelés folyamata a lényeg.
    Ha a postás leigazolta hogy a postaládádba kézbesített akkor az van, de nem mindegy hogy ez a küldemény a tied volt vagy nem.
    Pontosan kell kérdezni, mert ha a nyomkövetési szám alapján kérdeznek rá és ne adj Isten egy másik kézbesítési körzetbe tartozott ez a küldemény, akkor a valóságot állítja azzal hogy a postaládába be tette, de ugye ez nem a tied volt.
    Ezért kell bemenni a kézbesítő postára, ott megnézik hogy a te címed szerinti kézbesítő körzetről van-e szó, aztán ha igen akkor lehet pontosítani a postással, ha pedig nem, akkor nincs mit tenni, dispute mert te nem kaptad meg.
    A helyzet az hogy 5 percen belül kiderülhet hogy miről van szó és nem kell 30 napot várni, ha ilyen mereven álltak a dologhoz, akkor nyilván gond volt a kommunikációval.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák