Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • O.Lajos

    tag

    válasz balintdavid #1811 üzenetére

    Ezt a sérült sarkos dolgot eljátszotta (akarta, nem jött össze) a PCX is kb. 2 éve. Amennyiben a csomagon külsérelmi nyom nem volt (hisz nem vetettek fel jegyzőkönyvet a futárral ha jól értem) és nem vitatták a fotóid valódiságát sem (lehetne persze szőrszálhasogatni, mert igazából csak egy aznapi újság mellé téve tudnád bizonyítani a készítés dátumát :DDD), akkor elég ha annyit válaszolsz, szerinted akár ők is leejthették (az is lehet ledobták persze, de lehetsz jóhiszemű), vagy bizonyítsák be, hogy a szállítás során keletkezett a sérülés.
    Szerintem nem tudják, mert a kicsomagolásról valószínűleg nincs videófelvételük :D. Egyébként, még ha szállításkor sérült volna is meg, van rá alapból korlátozott összegig biztosítás, tehát ki kellett volna bontaniuk, jegyzőkönyvezni és miután kvázi bizonyítottad volna, hogy sérülésmentesen adtad fel, megtérítette volna a futárcég a kárt. Akárhogyis ez az ő saruk.

    Ha ezek után sem hajlandóak kicserélni, akkor következő válaszban közlöd, hogy a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulsz. Ha látják nem tudnak lepattintani, sokszor a könnyebb utat választják inkább, csak hogy megszabaduljanak tőled.

    Sok sikert!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák