Új tartalomszolgáltatási rendszert hozott létre a Nintendo

A Nintendo hivatalosan is bejelentette az amúgy is haldokló Nintendo Clubot leváltó új tartalomszolgáltatási rendszert, név szerint a Nintendo Accountot. Ennek az alapja DeNA-val való, év első felében megkötött szerződés, és maga a koncepció kísértetiesen hasonlít arra a pletykára, amelyről nemrég írtunk is egy hírt.

A Nintendo Account lényegében egy olyan univerzális tartalomszolgáltatási rendszer lesz, amely a Nintendo konzoloktól kezdve, a PC-ken át, az ultramobil eszközökig bárhol hozzáférhető egy regisztrációval, vagy akár egy Nintendo Network ID, Facebook, Google+, illetve Twitter felhasználóval.

A Nintendo Account sarkalatos pontja, hogy minden fontos információt a felhőben tárol, így a megvásárolt tartalom minden olyan eszközön elérhető, amelyre készült egy megfelelő port. Ez legjobb esetben azt jelenti, hogy ha egy játék megjelent minden kompatibilis platformra, akkor azt egyszer megvásárolva játszható lesz a Nintendo konzolokon, illetve az okostelefonokon és tableteken. Ráadásul a mentett állások is automatikusan portolásra kerülnek és bármelyik eszközön elérhetők lesznek.

A Nintendo bejelentése abszolút megerősíti azokat a pletykákat, amely szerint a vállalat univerzális áruházat szeretne üzemeltetni, és ez tényleg egy olyan terület, amivel a nehézségek miatt nem sokan foglalkoztak, de maga a koncepció rendkívül ütőképes.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés