Idén bedurran a tv piac

A piackutatók szerint a tavalyi visszaesés után 2022-ben komoly növekedés várható.

A TrendForce nevű piackutató cég szerint 2021 nem alakult jól a globálisan a televíziós iparág számára. Az év első hat hónapjában a koronavírus járvány okozta nehézségek miatt a korábbinál kevesebb készüléket adtak el a felméréseik szerint, és bár a második félévben a dolgok visszatértek a normál kerékvágásba, ez csak szépségtapasznak volt jó.


[+]

Mindent összevetve 2021-ben 210 millió televízió adtak el a TrendForce adatai alapján, amely náluk 3,3 százalékos visszaesést jelent a 2020-as évhez képest. A cég viszont bizakodó, és azt várják, hogy idén már minden jobb lesz. Előrejelzéseik szerint 2022-ben 3,4 százalékos bővülés várható, és 217 millió új televíziót adnak el globálisan.


[+]

Ebből az 39 hüvelyk alatti, tehát kicsi képátlójú kategória 25 százalékot visz majd el, a legnépszerűbbek a 40 és 60 hüvelyk közé eső modellek lesznek a maguk 55 százalékos részesedésével, a 60 hüvelykes, vagy annál nagyobb kategória pedig 20 százalékot tesz majd ki.

Előzmények

Hirdetés