Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • callmeakos

    veterán

    LOGOUT blog

    Megnéztem az időmérőt és van pár véleményem az egésszel kapcsolatban.

    - Egy, hogy a Citroënnek nem kellene ilyen mélyen benyalni. Értem hogy fontos volt az érkezésük, értem én hogy új márka, de hogy ennyire nyaljon az FIA nekik, az picit gyomorforgató (értem ez alatt, hogy a komplett szezonelőzetes egy nagy Citroën reklám volt, a pályagrafikonon meg hogy-hogy nem Citroënnel illusztrálják a kanyarokat). Egyébként elég fura ez a C-Elysé, mert elölről nagyon dögös, hátulról viszony iszonyat rusnya :D

    - Grat Lopeznek, jól ment, de szerintem ha Muller nem kóklerkedi el a sikánt, akkor övé lett volna a pole. Egyébként Kubica most verheti a falba a fejét, hogy csak is kizárólag a főszponzora miatt mondta vissza Lopez autóját, és most akár ő lehetne ott, ahol most Lopez, e helyett folyamatosan töri rommá a Fiestát a WRC-ben. Szomorú.

    - A Hondával, meg amúgy ámblokk a JAS-al vannak bizonyos aggályaim. Merthogy most vagy az van, hogy a JASnál gyökerek dolgoznak, és nem képesek egy ütőképes autót összehozni a második évükre, vagy egyszerűen sz*rnak az egészre, mert egész télen gyárották a kifogásokat, hogy húdelassú megépíteni az autókat, húdekevés idő van erre, blablabla. Ehhez képest itt egy Citroën, aki ugyan gyakorlatilag az utóbbi fél évet teszttel töltötte, (ennek meg is van az eredménye), de erre a Honda is képes lett volna, ha időben nekiállnak az autót fejleszteni. A kevés idő kifogás meg azért Bullshit, mert ott van az RML, akiknek ugyan megvoltak a kész autók, de nekik sem volt több idejük az egészre, mégis időben kész lettek 6! autóval, mégis ütőképesek, és nem nyafognak mint valami óvodás csecsemőbanda.

    -Norbi meg okos. Jól teszi hogy túl akarja élni ezt a hétvégén, és a Paul Ricard-ra tartalékol, mert egy kis hiba, és úgy jár mint Tarquini (de az Integra által használt Tárkony jobban tetszik :D )

    All→M8

Új hozzászólás Aktív témák