Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mezis

    félisten

    válasz Newyorker #10064 üzenetére

    Ha a routert újraindítod (kikapcs/bekapcs), akkor a router beindít egy új kacsolódási eljárást a szolgáltatód felé az ADSL modemed által, ami aztán sikerre vezet. Vagyis ezzel nem sokat tudtál meg a hiba helyéről.

    Amikor megszakad az internet az ADSL modemeden világít a LINK LED ?

    (Nálam hasonló felállásban olyan szakadás szokott előfordulni, hogy a modem LINK LED-je világít, mégis elég a telefonzsinórt kihúzni pár másodpercre majd visszadugni és a szokásos idő alatt ismét volt internet. Ezt a próbát mindenképp végezd el !)

    Az én hipotézisem az ilyen esetekre, hogy a szolgáltatónál kapacitásprobléma van. Az ügyfélszolgálat ilyenkor sok mindent szokott hibásnak mondani, a legjobb az volt, amikor azt mondta, hogy a szűrőm (splitter) a hibás.

    Érdekes módon az ilyen internetkimaradások gyakorisága elég jól követi a nemzetközi internetforgalmi grafikont :K [link]

    Újabban nálam javult a helyzet, mert pár perc alatt magától meggyógyul. Igaz, támogatom egy folyamatos ping-el. :D

Új hozzászólás Aktív témák