Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • catty21

    tag

    válasz petne #2716 üzenetére

    Igen, itt vannak segítőkész emberek!
    Ez mit sem von le abból, hogy sértőn reagáltál, egyből feltételezve, hogy én vagyok hülye és pusztán ideggyengeségből vagyok kiborulva a hülyeségeiken.

    Dolgozom, nekem is van felelőségem, én nem egy "szőke nő" kategória vagyok. Viszont a munkámban csak arról adok információt, amiben biztos vagyok, nem hülyítem az ügyfelet.

    Talán ha ennyit nyávognak az ügyfelek, annak alapja van, kb. négy-öt éve sem volt full a T-online, de kaliberekkel jobb volt, mint most a telefonos ügyfélszolgálat, felkészültebbek voltak.

    Én türelmes ember vagyok, egy darabig, utána viszont nem tűröm a sorozatos hibát, ami ráadásul az én zsebemre megy.

    A bejelentett sebesség problémát, hogy 1,5 megával jön a nyolc megás net még mindég nem orvosolták, helyette tegnap felhívták a férjem (aki nem volt otthon, fogalma sem volt róla, hogy mi van, ráadásul az én számom volt megadva, nem értem engem miért nem hívtak...) és közölték: látják a probléma megoldódott.
    Ettől nekem még mindig csak másféllel jön a net...

    De a számlázás már szerda óta ketyeg!

Új hozzászólás Aktív témák