- LG LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- HP notebook topic
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
petne
őstag
válasz Szpisti #2299 üzenetére
Nem ez a gond... mert miért ne lehetne úgy, hogy az első STB-n veszed az első streamet, a második STB-n a második streamet vagy amikor az elsődleges STB nincs használatban, akkor miért ne lehetne használni a második STB felvétel funkcióját, amikor mindkét stream szabad? Tehát ez teljesen független attól, hogy most két stream van engedélyezve, mivel vdsl-nél már több van és mégse lehet a többi dobozzal felvenni.
A lényeg az, amit már leírtam ötvenszer és most utoljára, hogy nem így tervezték meg a rendszert. Úgy döntöttek a platform kitalálói, hogy egy előfizetőnek egy felvevős eszköze, meg több nem felvevős eszköze legyen. Ezáltal így lett megtervezve a szoftver, a háttérrendszerek stb. Tehát az eredeti terv szerint a második STB nem merevlemezzel rendelkező eszköz lett volna (ahogyan például jelenleg a németeknél sem az), nálunk csak bizonyos okok miatt lett így és nem tartom kizártnak, hogy hozzánk is bejön a "kicsi" STB.
Tehát ez a pontos magyarázata...
[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
válasz ForRedGlory #2301 üzenetére
Tehát, ha valaki kábelnetet akar csak, akkor nincs több költség? Belépési díj sincs, ha még nem is volt bekötve korábban?
-
jasonka
aktív tag
Kedves T-Online !
Hadd kérjek tanácsot Tőled - mint a mégiscsak legnagyobb és legismertebb Internet-szolgáltató szakemberétől.
(Előrebocsátom, hogy NEM a T-Online az ADSL-szolgáltatóm, de T-Com-os területen, T-Com-os telefonom van...)
Az előzményekről annyit, hogy az eddigi D-Link 360R-es routerem - ami sajátom - megbízhatóságáról akartam / akarok meggyőződni - illetve be akarnám határolni a hibát, ami néha- néha megmagyarázhatatlan lassulás, pár másodperces lefagyás formájában jelentkezik 1,2 MB/s-os sávszélességemen. ( A PC-m középkategóriásan van "eleresztve hardverileg" - nem mai már, de bírja a gyűrődést - esetleg az alaplap öregedhetett meg - ezért is próbálkozom. )
Úgy döntöttem, veszek egy vadi-új D-Link 584T routert - ha azzal is ugyanez a helyzet, akkor nem a modem a hibás...
Csakhogy a routert egy bizonyos IP-című weblap ("http.10.0.0.138") elérésével lehet konfigurálni "admin-admin" login névvel és jelszóval - amit a régi 360T-vel nem tudok elérni : "Az Internet Explorer nem tudja megjeleníteni a weblapot, az új 584T-vel pedig nem tudok felmenni a Net-re : "A távoli számítógép nem válaszolt..."Többen próbáltak tanácsot adni - sikertelenül.
(Ide másolom a "Router gondok" topic-ba írt legutóbbi hsz-omat.
Mármost én nem is annyira a konfigurálás módszeréről kérdeznélek, hanem arról, hogy lehet-e az ok az alábbi : - azaz pl. a T-Online-nél is így lenne ugyanez :
Hello Mindenkinek !
Biztos emlékeztek még rám : kb. egy hete szenvedek a D-Link 584T router konfigurálásával - sikertelenül...
Mostanára szörnyű gyanúm támadt : nem lehet az, hogy az ADSL-szolgáltatóm
tiltja le / korlátozza, hogy ne tudjam a routert üzembehelyezni ???
Tudniillik : lehet, hogy a szolgáltató szervere kiszűri, ha valaki nem "sima" ADSL-modemet akar csatlakoztatni, hanem routert - "mert akkor biztos tovább akarja értékesíteni a sávszélességét" - mondjuk a szomszédnak...
Való igaz - csak most olvastam el - az általános szerződési feltételek-ben ( azért is csupa kis kezdőbetűvel ! ) szerepel, hogy az én díjcsomagomhoz csak 1 PC csatlakoztatása megengedett, a mellékletben pedig fel vannak sorolva "a szolgáltató által elfogadott ADSL-modemtípusok" - (ezek között mondjuk csak a D-Link 360T van felsorolva az én régi 360R-em helyett...) a D-Link 584T pedig nincs a felsoroltak közt...
Amúgy : nekem csak azért kell(ene) a router, mert van asztali PC-m és notebook-om is - ha megosztom lelkem rajta - akkor mindkét gépen kisebbé válik a sávom, a belépési usernév és a jelszó pedig azonos (lenne)...
Még csak annyit - gondolatébresztésül -: ha valaki ADSL-sebességet akarna mérni arra tengernyi weblap van a Net-en - de ha hivatalosan akar mérni, akkor egy bizonyos T-Com-os weblapot kell beírnia - meghatározott IP-címmel - és "teszt" usernévvel és jelszóval tud oda eljutni.
Vagyis: hébe-hóba akad egy-egy "különleges" weblap, amit minden ADSL-szolgáltató megenged elérni az "ostoba felhasználójának..."[ Szerkesztve ]
Hja kérem ! A Belváros !...
-
jasonka
aktív tag
Na szóval :
Adva van egy - Prágából vett - új D-Link 584T- router és van egy régi D-Link 360R ADSL-modem.
A régit "le akarnám váltani" az 584T-vel. Amit kaptam hozzá "telepítő CD-t" az valójában csak pár Acrobat Reader-es fájlt tartalmaz : a konfigurálást ékes cseh és angol nyelven. Mindkettő "egyetért" abban, hogy "csak simán" összedugom a kábeleket ( a spliterrel "szűrt" telefont, és a LAN-t ) beírom a böngészőbe a "http://10.0.0.038"-at és csiribí-csiribá feljön egy konfiguráló weblap, ahol aztán mindent, de mindent be tudok állítani és ettől kezdve a router dolgozik.) Az említett weblapon az "admin-admin" loginnal és jelszóval lehet bemenni a konfig-ba.
Csakhogy a régi modem felmegy ugyan a Net-re, de " Az Internet Explorer nem tudja megjeleníteni a weblapot" ( talán azért, mert az ADSL loginommal és belépési jelszavammal tudok csak felmenni a Net-re - nem az admin-nal) az 584T pedig egyáltalán nem tud felmenni a Net-re : " A távoli számítógép nem válaszolt..."
Volt, aki más IP-címes weblapot javasolt ( merthogy megváltozott az adott lap ), de azzal sem sikerült, újraindítottam, reseteltem, összekötöttem a régit és újat, próbáltam már szinte mindent - de az adott konfigurálási weblapot még egyszer sem értem el...Hja kérem ! A Belváros !...
-
djsam
csendes tag
Sziasztok!
Múlt héten kötötték be a korlátlan 2 Mb-es ADSL-t és az eddigi analód tleefon helyett VOIP-et. A routerem Pirelli márkájú. A problémám kezdettől fogva az, hogy a VOIP teljesen használhatatlan minőségű időnként. Most sikerült csak rájönnöm, hogy ez akkor van, amikor a számítógépen letöltök, és kihasználja majdnem a maximális sávszélt. Sokat töltök le és közben a telefonra is szükségem van, így nekem ez a megoldás semmiképpen sem jó. Van esetleg valami megoldás arra hogy a router mindig adjon elég sávszélt a voip-ra? Vagy ha ez mindenképpen ilyen, módosíthatom analóg telefonra és DSL classic csomagra(aláírtam hűségszerződést)?
Köszönöm a segítséget előre is. -
jasonka
aktív tag
Sajnos - bár mindenben az első prividben leírtak szerint jártam el ( aut. tárcsa kilőve, bedugások, cím beírása a böngészőbe ) - mire :
"Az Internet Explorer nem tudja megjeleníteni a weblapot...."
Másodszorra : az ADSL-belépő usernév és jelszó helyett beírtam az "admin"-t - újra böngésző, újra cím beírása a böngészőbe - ugyanígy:
"Az Internet Explorer nem tudja megjeleníteni a weblapot...."[ Szerkesztve ]
Hja kérem ! A Belváros !...
-
kew
senior tag
válasz jasonka #2313 üzenetére
azért pár tipp, mert szvsz nagyon messze jársz
- a routert összekötöd a géppel (1-2-3 vagy 4-es portba dugoda gépet ugye?), majd ha kapott tőle ip-t, a böngészőbe megpróbálod megnyitni a http://192.168.0.1 vagy 192.168.1.1-es címet.
- ha ez nem megy, start menü/futtatás-ba beírod, hogy "cmd" majd enter, a megjelnő parancssorba beírod, hogy "ipconfig", majd megnézed az alapértelmezett átjáróhoz milyen IP-t ír. Ha az más, mint a fenti cím, próbáld azt megnyitni.
- dlink routereknél általában alapértelmezettként a felhasználónév: admin, a jelszó pedig semmi, tehát azt üresen kell hagyni. No persze lehet, hogy ennél nem, szóval próbálkozhatsz azért admin/admin-al is
- ezután ott lesz a config felület, dlinkeknél általában van valami varázsló, rögtön az elején, azt lefuttatod, és szerintem menni kellene utána.[ Szerkesztve ]
-
jasonka
aktív tag
-
Kobe
veterán
ismét kiemelten megkérdezem: új szerződés kötésekor van valami próbahónap ?
csak mert a panaszomra ma küldtek egy hivatalos választ a panaszbejelentésemre és a jóváírásomra vonatkozólag. A probléma szeptember 30 és október 22 között volt a rendszerben, ekkor zárták le véglegesen. Jóváírást erre az időszakra nem kérhetek mert hogy előtte 6 hónapig nem volt befizetésem és az ÁSZF szerint nem vagyok rá jogosult....dejó, 5 éve vagyok előfizető, az nekik nem befizetés ha másik csomagot ugyan de rendszeresen fizetek ? kapják be
csak azért kérdezem, hogy van e próbahónap, mert ha van akkor elvileg ingyenes periódusban történt a hiba, tök felesleges jóváírást kérnem, ha meg utólag kiszámlázzák, akkor megy levél fogyvédnek, nhh nak és a homárnak
[ Szerkesztve ]
-
kew
senior tag
válasz jasonka #2316 üzenetére
alapértelmezett átjárót megnézted? oda mit ír? próbáld esetleg másik böngészővel, lehet csak az explorer hülye. Esetleg másik gépet kössél rá. Esetleg eszközök/internetbeállítások/kapcsoaltoknál állítsd be, hogy ne legyen automatikus tárcsázás.
egyébként ahogy nézem ebbe különböző vonali paramétereket is be kell majd állítanod, azt tudja esetleg valaki innen (VPI/VCI értékeket)?
-
kew
senior tag
válasz jasonka #2319 üzenetére
uh
Na akkor menjél a vezérlőpult/hálózati kapcsolatok-ba és duplaklikk a helyi kapcsolat ikonodra, az előugró ablakban a TCP/IP-re duplaklikk, és állítsd be az IP-cím automatikus kérését és a DNS kiszolgáló automatikus kérését is. Alternatív konfig fülön szintén automatikus legyen beállítva.
az a protokollbújtató mi a franc lehet..?
[ Szerkesztve ]
-
jasonka
aktív tag
-
petne
őstag
Csomagot váltottál vagy most mire gondolsz? Mivel most csomagváltásra utalsz, az előző hozzászólásodban meg új előfizetésre... Nehéz így segíteni...
Az új előfizetőknek van próbahónapra lehetőségük, amely szerint 30 napon belül kötelezettség nélkül felbontható a szerződés, viszont nincs havidíjmentes hónap, tehát azt a hónapot is ki kell fizetni. -
Szpisti
addikt
Tehát, ha jól értem elméletben lehetséges lenne hogy mindkét STB felvegyen, de mivel csak szükségből adtak két felvevős STB-t az előfizetőknek, nem azért mert így akarták, az egyiket direkt lebutíják...
Ez az egész lényege, ezzel kellett volna kezdeni...
Világosság gyúlt az üresnek tűnő fejemben...
Viszont akkor ez elég szánalmas egy helyzet...
[ Szerkesztve ]
-
-
Kobe
veterán
értem én csak a honlapon jó szokáshoz híven erről nem sok mindent találtam, így nem tudtam hogy ingyé hónap van vagy csak lemondási időre vonatkozik.
Azt hogy mivan az új előfizetéssel és a régivel én sem tudom Szerintem szimpla csomagváltás, mivel minden ugyanaz maradt, csak uj szolgáltatások jöttek mellé...szerintük nem tudom mi volt ez, de van egy olyan érzésem, hogy akkor sem engednének 2 forintot semAzt tudom, hogy 5 éve internetelőfizetők vagyunk a T nél, nem is az olcsójános fajta, mert hosszabbítottunk internetnél is és csomagot is csa felfele váltottunk, msot is maximum van, azt tudom hogy a hűségidő lejárat után kötöttem új szerződést nemcsak netre hanem tvre telefonra, azt tudom, hogy szeptember 30-a és október 22 között a nyílvántartásukban is szerepel a több ! ! ! hibabejelentés, és azt tudom, hogy a válaszlevélben arra hivatkoztak hogy az előző 6 hónapban nem volt befizetés, ezért nem vagyok jogosult jóváírást kérni, hiába volt bináris a szolgáltatás - hol ment hol nem....holott ugye a szolgáltatás csomag alapján nekem kurvára úgy tűnik hogy ne akarják már kifizettetni velem a teljes havidíjat ha ők is elismerték, hogy 22 napon problémásan üzemelt
nekem az 5 év előfizetés valahogy azt sejteti hogy az elmúlt 6 hónapban igenis volt befizetés, még ha csomagot is váltottam....ügyfélszolgálaton a csaj ugyan egyetértő volt, elkérte telefonos elérhetőségem, bár ebben nem hiszek (kb 5 hibabejelentést tettem, 5x kérték el, egyszer sem kerestek rajta) így várhatok megint a levélre....aztán ahogy nézem okt 22 és nov 14 között majd egy hónap eltelt, decemberre emg is jön a határozat az októberi hibáról, szép kis rendszer
-
petne
őstag
Természetesen fenn van:
--------------------
[I]Az előfizetői szerződések határozatlan időtartamra szólnak. Az 1 éves elkötelezettség a próbahónapot követő naptól, azaz a szolgáltatás aktiválását követő 31. napon indul.
3A szerződés a 30 napos próbahónap időszakán belül, szerződésbontási díj fizetése nélkül történő felmondásának lehetősége csak olyan új előfizetőinkre érvényes, akik korábban még nem éltek a 30 napos próbahónap időszakán belül történő felmondás lehetőségével.[/I]
---------------------
Ha jogos a panasz, akkor megkapod a jóváírást. Tehát ez miatt nem kell aggódni, ha mégse, akkor keres meg privátba.
[ Szerkesztve ]
-
Szpisti
addikt
Azt gondolná az ember, hogy egyszerűbb ez a rendszer... Mármint a felvételnél... Úgy képzeltem, hogy úgy megy, mint pl. a videóknál, hogy a kép és hangfolyamot egyszerűen csak rögzíti, és kész... De ezek szerint ennél lényegesebben nagyobb kört tesz meg a kép és hang, mielőtt az STB vinyójára kerül...
Ha valahol volna ennek az IPTV rendszernek egy részletes leírása, hogy hogyan is működik, mármint nem pont a T-Home, hanem egy hasonló rendszer szívesen elolvasnám... Érdekel... -
petne
őstag
válasz Szpisti #2334 üzenetére
Sajnos nem... az egész IPTV nagyon bonyolult, az előfizetők ezt nem is sejthetik. Ráadásul teljesen újdonság a világ számára, hiszen mi is szinte egyidőben indítottuk el, mint külföldön. Tehát több éves tapasztalat nincsen még mögötte. Ezért ment döcögősen is az indulás.
-
Kobe
veterán
az egy dolog, csak elég érdekes az a rendszer ahol az 5ödik reklamációra sem képesek érdemben és logikusan foglalkozni a problémával. Ráadásul egy elég vicces indoklást tettek, az ÁSZF 14.1.2.2 es pontját idézték
ennek lényege hogy a jóváírást a megelőző hat hónap átlagdíjából számolják és az alapján ítéli meg.
Na most ez sarkítva nekem azt jelenti, hogy ha valaki megköti a szerződést, és teszem azt hónapokig nem működik amit megrendelt, akkor fizess te barom, aztán majd félév után pofázhatsz és reklamálhatsz ? vagy mi a halál ? ez azért elég balkáni felfogásÉn szolgáltatáscsomagot rendeltem, tv-internet-telefon....ebből az internet 1 hétig rossz csomagra volt állítva kb....miért fizessek akkor napokig a drágább csomagért ? a telefon 22 napig nem működött rendesen, ezek mind részei a szolgáltatáscsomagnak - hiszen ők is így kínálják, nem 3 számlát küldenek, hanem 1et, akkor miért is volt nehéz logikusan végiggondolni a reklamációm ?
azt meg még meg sem említettem nekik, hogy a net ingadozik és a kelleténél többször szakad, a set top box meg indítás után sokszor behülyül, ha a menüt hívod elő vagy csatornát lapoznál, nekiáll egy random csatornát felvenni meg hasonló.... -
petne
őstag
Amennyiben Szolgáltató az Előfizető által bejelentett hibát határidőn belül nem javítja
ki, Szolgáltató kötbér fizetésére köteles, a hiba bejelentésétől számított 72 órától a hiba
elhárításáig terjedő időszakra.
Ha a hiba következtében az előfizetői szolgáltatást nem lehet igénybe venni, a kötbér
mértéke minden késedelmes nap után a hiba bejelentését megelőző hat hónapban az
Előfizető által az előfizetői szerződés alapján az adott előfizetői szolgáltatással
kapcsolatban kifizetett (előre fizetett díjú szolgáltatás esetén felhasznált) díj átlaga
alapján egy napra vetített összeg nyolcszorosa. Hat hónapnál rövidebb időtartamú
előfizetői jogviszony esetén a vetítési alap az előfizetői jogviszony teljes hossza alatt
kifizetett (felhasznált) díj átlaga alapján egy napra vetített összeg.
Ha a hiba következtében az Előfizető az előfizetői szolgáltatást a szolgáltató által
vállalt minőséghez képest alacsonyabb minőségben képes csak igénybe venni, a
szolgáltatónak a fenti kötbér felét kell fizetnie.Jelenleg is problémásak a szolgáltatások? Vagy már megjavultak?
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
"14.1.2.2. Kötbér mértéke késedelmes hibajavítás esetén:
Amennyiben Szolgáltató az Előfizető által bejelentett hibát határidőn belül nem javítja
ki, Szolgáltató kötbér fizetésére köteles, a hiba bejelentésétől számított 72 órától a hiba
elhárításáig terjedő időszakra.
Ha a hiba következtében az előfizetői szolgáltatást nem lehet igénybe venni, a kötbér
mértéke minden késedelmes nap után a hiba bejelentését megelőző hat hónapban az
Előfizető által az előfizetői szerződés alapján az adott előfizetői szolgáltatással
kapcsolatban kifizetett (előre fizetett díjú szolgáltatás esetén felhasznált) díj átlaga
alapján egy napra vetített összeg nyolcszorosa. Hat hónapnál rövidebb időtartamú
előfizetői jogviszony esetén a vetítési alap az előfizetői jogviszony teljes hossza alatt
kifizetett (felhasznált) díj átlaga alapján egy napra vetített összeg.
Ha a hiba következtében az Előfizető az előfizetői szolgáltatást a szolgáltató által
vállalt minőséghez képest alacsonyabb minőségben képes csak igénybe venni, a
szolgáltatónak a fenti kötbér felét kell fizetnie."na most elég idióta lehet az aki erre ezt írja
"Tekintve, hogy a hibabejelentést megelőző 6 hónapon belül befizetés nem történt, jóváírásra Ön nem nem jogosult"
1, szerintem történt, csomagmódosítás volt, volt befizetés cska más összeggel. Ez szubjektív, lehet vele vitázni, rendben.
2, amennyiben az 1, ben leírtaktól el is tekintünk, úgy akkoris marad 1 havi számladíj, amit utólag nem restek kiküldeni majd, ami alapján kalkulálhatnak -
Kobe
veterán
már megjavult a szolgáltatás, de mint írtam a rendszerük szept 30 és okt 22 között rögzítette a hibát, vagyis 22 napig volt a rendszerükben.
Szept 19én volt telefonos szerződéskötés, 30án beszerelés, onnantól kezdve indul a számlázási periódus, erre az időre én utólag fizetni fogok. Ezért létezik az az összeg ami alapján a jóváírást kikalkulálják, sőt azóta már ugye pörgött a számláló tovább, van egy tljes lezárt hónap ami alapján méricskélhetne ha akarnak....
#2341 : már kértem. Nem is ez a gond. Hanem az, hogy körülbelül 20adik telefonomat bonyolítom velük, 3-4 hívás mire megköttetik a szeződés, 3-4 hívás a szerelővel egyeztetés céljából mert ugye neki 3 kiszállás kellett beüzemelni, 4-5 hibabejelentés, és a jóváírás kérés, msot újabb reklamáció....és még mindig nem veszik be az igazságot....gondollom érthető hogy a fa* kivan már velük, amíg cska net volt, 1 szerződéskötés, számla jött, befzet, örömbódogság
[ Szerkesztve ]
-
jasonka
aktív tag
Na szóval... Visszagyüttem...
A helyzet az, hogy késő este - hogy-hogy nem - végre egyszercsak ELŐJÖTT A KONFIG -os WEBLAP !!!
Már-már azon törtem a fejem, hogy mekkora betűkkel fogom Nektek itt a Fórumon elújságolni...
Most azonban megint csak a régi 360R modemmel vagyok itt...Nade menjünk sorjában...
Szóval egyszercsak megpillantottam a két hete áhított beállító lapot...
Széles jókedvemben el is mentettem a telepítés minden fázisának képernyőképét.
Ámde a Net-re fellépni továbbra sem tudtam - pedig többször is konfiguráltam a routert...
(Természetesen minden alkalommal megvártam, míg a router elmentette az adott beállítást.) Végigpróbáltam az eddig kapott valamennyi tanácsban szereplő konfigot, de
"A távoli számítógép nem válaszolt..."Hanem az igazi hideg zuhany ma reggel ért... Miután már "rutinosan" akartam behívni és próbálgatni a setup-os router beállításokat, hogy végre a routerrel lépjek föl a net-re ugyanazon - hangsúlyozom : ugyanazon beállítás mellett megint csak hiába vártam a "hőn áhított" weblap, a "http://10.0.0.138" bejelentkezését - immár a saját, megváltoztatott jelszavammal - nagy semmi : várakozás vég nélkül...
Aztán többszöri PC-újraindítás után mégiscsak bejelentkezett...Namármost - kíváncsi kérdésem Hozzátok : ha egyszer a konfigurációs weblaphoz NEM KELL az Internet, akkor ez a konfigos weblap "honnan jön elő" ? - hiszen a kapott CD-n nincs... Magából a router-ből "tűnik elő" ?
És ez hogy - beállítás után - hol előjön, hol nem ez vajon a PC - pl. az alaplap - vagy a router hibája-e ?[ Szerkesztve ]
Hja kérem ! A Belváros !...
-
Gabás
addikt
-
kew
senior tag
válasz jasonka #2343 üzenetére
az az oldal a routerből "jön". Kb 100% hogy a gépeddel van valami gebasz, valami hálókártya beállítási probléma. Szvsz ne küzdj vele, mert ahogy látom nem nagyon fogsz előrrébb jutni, inkább kérj meg egy hozzáértő ismerőst, hogy menjen el hozzád és segítsen beállítani.
-
#41635072
törölt tag
Mi a különbség az ADSL és az NDSL (Naked DSL) csomagok között?
-
lakatosturbo
aktív tag
Emberek ez a wifi kártya müxik vistán D-Link Air DWL-510 Wireless PCI Adapter ?
Origin: viktorvill Steam: viktorvill
-
#00809728
törölt tag
T-online egy remek "szolgáltatás"!
Gondoltam leírom hátha valaki igy szeretne járni.
Nos anno megkötöttem a szerződésemet még 512kBa korszakban kb 5 éve.Majd lett 4 mb netem.Folyamatosan a meglévő e-mail ill jelszó párossal beléptem majd sodexes utalványaimat feladogattam.Sosem panaszkodtam sosem volt semmi bajom eddig a szolgáltatóval.
Nos lejárt a szerződésem és felhívták rá a figyelmemet 4mb netem 7*** pénz de most a 8mb 6*** pénzbe kerül.Hát nem tétováztam gondoltam gyorsabb net olcsobbért jó "biznisz" bementem a Szfvári illetékesekhez majd csináltam egy gyors váltást kb 1.5 óra alatt sürü elnézések közepette.
Senki nem mondott semit stb..
Hazamentem és használtam a gyors netet ami igaz nem 8mb -os de ez nem is érdekel már.Aztán eljőtt a feladás azaz a fizetés deje.Hát a sodexes elérhetőség már nem az megváltozott de megtaláltam és gondoltam most is a megszokott e-mail jelszó páros az ász.Sajna nem azt írta ki ilyen szolgáltató nincs és nincs is ilyen ügyfelük.Oké akkor kinek fizessek?
1412 hívás és elmondás.Hát menjek be ahol kötöttem a szeződést.Oksa.
Be a hívatal elmond mi a helyzet.
Nénike rám néz és közli hát persze nem jó mert már nem axelero hanem t-online és probálja meg.Na gondoltam ezt miért nem modták,hogy megváltozik az is ha gyorsabb netet intézek.
Hazament és kiprobál.Hát ugyanaz a szitu.Megint elmentem és közöltem vele sajna van egy kis gond a t-online nem jó.Van-e valami más tanácsa?
Hát rámkeresett és közölte ha már itt járok fizesem ki a mostani számlámat.Oké gondoltam ha ti igy akkor én is és kitettem a sodexes utalványokat.
Ő mit kezdjen ezzel.Mondom keresse meg,hogyan jutok el oda én feladom és kb 5 évig nem látjuk egymást.Hát nem tudta megcsinálni de telefonálgatot és megígérte 1-2 napon bellül szerinte megoldják.Közben lejárt azaz oső amig a sodexel fel lehet adni a szolgáltatás ősszegét igy kénytelen voltam csekken befizetni.
Ujra bizakodtam és sajna nem lett kész.
Ismételten be a Szfvári hívatalba ott a várakozásom alatt kijőtt egy igan szemre való hőlgy és rákérdezett mi a problémája.Hát leesett az álam és elmndtam nek ia panaszomat.Ő azt mondta elíntézzük és el is ment.Bizakodva 20perc várakozás után ami eddig a leggyorsabb volt odakerültem egy SÁRKÁNYHOZ.Elmondtam neki mi a panaszom és ő csak finoman közölte és ,hogy gondolta uram én ezt innen meg tudom oldani magának?Nem tudhatom a maga jelszavát és belépőkodját stb..Mondom neki addig el sem jutok mert bármilyen koddal be akarok lépni és feladni a csekkeket elutasitt a gép.Sárkány megemelt hangon és én most mit csináljak.Mondom neki előbb az a hőlygike azt mondta ezt meg tudják csinálni.Mire ő ja az a hölyg mindent meg tud ígérni csak az a baj ő sem fog tudni segiteni meg ő sem.Loll mondom neki akkor minek egy olyan szolgáltató aki nem ért semmihez.Azt megköszöntem a fáradozását és illedelmesen elköszöntem.
1412 sajna mindegyik munkatársa halat esznek vagy olyan járvány pusztitt náluk,hogy nincs ki aki felvegye.
Tegnap 17:00-18:00ig tárcsázgattam HELP majd ma ismételten de gondoltam kaja időben lehetek igy kicsit kivártam és 18:00-19:10ig telcsiztem hát nincs sikerem.Én valamit nem értek ha valaki szerződést modositt nem kéne nei figyelmeztetnie arra,hogy ez+az tőrténik ezzel tud belépni stb...
Jó lenne ha a szolgáltó egyik munkatársának autója kerülne a kezem közé mint javitás.
Autófényező vagyok behozzná hozzám őssze van tőrve a bal oldala majd kilakatolták és most kéne egy szép festés rá mint ahogy a jobb oldalon kinéz.Nos én a jobb oladlát ősszeverném ugyanugy mint a bal oldlát és tartanám a kezemet.Ha valak itud segiteni ez ügyben kérem segitsen...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.