- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Videós, mozgóképes topik
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atuska75
tag
Csak finoman megjegyezném, ha eléri a megfelelő arányt az elegy akkor a kenés lesz a legkisebb gondja. Úgy felrobban a motor mintha sose lett volna egyben. Ez sajnos tapasztalat (Dacia-val járt így egy cimbi) Sose hittem volna hogy mekkorát szól és hogy szétnyomja a motort.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
Csillagszóró szórja fényét,
árasztja a szeretetet s a békét.
Angyalka száll házad felett,
hogy átadjon egy üzenetet: BOLDOG KARÁCSONYT!Boldog, Békés Karácsonyt Kívánok MINDENKINEK!!!
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atyus77
csendes tag
Üdv.
Valahogy nem tudok elképzelni olyan dús keveréket hogy egy jó állapotú,-működésű motornál ennyire felhígítsa az olajat.
Ha ennyi benzint kapna akkor annak komoly tünetei lennének ...
Szerintem máshol(is) lesz hiba ,nem a karbinál.
Olyasmire gondolok ,hogy egy henger valamiért nem dolgozik rendesen és ez miatt lemosódik az olaj ,pl. kompresszió hiány ,gyújtás gond...SKODA FORMAN
-
Atyus77
csendes tag
válasz wladymir #8429 üzenetére
"A kerékcsapágy lesz a ludas,mert kinyomott kuplunggal enyhül a búgás de nem szűnik meg,terhelem és ujra erősödik."
Nem értem az összefüggést.Miért épp a csapágyakra gondolsz ?..nézted hogy szarok ?
Nekem a zúgás hangja,erőssége nem-változik a kuplung kinyomásától ,sem attól milyen sebességben van ,sem attól hogy kanyarodok-e éppen,,..az is mindegy hogy partnak vagy lejtnek megyek. Csak a kocsi sebességének növelésével arányosan lesz hangosabb. 50-es tempónál már jól hallani és 80-90-nél már búg-zúg elég erősen .
Lejtmenetben gyorsulva kicsit olyan a hangja mikor egy Stuka zuhanórepülést csinál.SKODA FORMAN
-
Atuska75
tag
válasz Atyus77 #8455 üzenetére
Próbáld meg lejtnek kivenni üresbe leállítani a motort és kinyomni a kuplungot. Ha úgy is van hangja akkor kerékagycsapágy.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
vecsepapa
csendes tag
Békés boldog karácsonyt kívánok minden fórumtársamnak!
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
KisCobiii
aktív tag
Kellemes Ünnepeket minden skodásnak...
Az erő legyen a kocsitokban...
[ Szerkesztve ]
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
Atyus77
csendes tag
válasz Atuska75 #8456 üzenetére
Próbáltam már úgy is ahogy mondod és akkor sem változik a búgás.
Abban biztos vagyok hogy ezek közül lesz valamelyik hibás ; féltengelyszár,valamelyik külső csukló ,kerékcsapágy.
Ezek a kerék fordulatszámával megegyező fordulattal mozognak ...Hajlanék a kerékcsapágyra ,..de szépen ,akadás mentesen forog és nem melegszik.
Mágus ?SKODA FORMAN
-
Atuska75
tag
válasz Atyus77 #8459 üzenetére
Nincs jelentősége hogy melegszik-e, nem mindig teszi. Az akadozásról meg annyit hogy a kerék mérete miatt nem feltétlenül veszed észre. Tuti hogy, kerékagycsapágy lesz. Cseréld ki nem nagy tétel és nem is vesz sok időt igénybe.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #8459 üzenetére
Más ott már nem maradt, ha a váltóban is van elég olaj, akkor marad a kerékcsapágy. A favin hangot nem adott, de úgy lógott, mint a bika heréje, el tudom képzelni az ellenkezőjét is. Úgy kell, tesztelni, h felemeled a kocsi egyik oldalát elől, megforgatod 3.ban a motort, és lekapcsolod a gyújtást és kinyomod a kuplungot, utána hallgatózol..
Akkor is moroghat, ha nincs benne egyenesen a hastómű egység. Mindkét oldalon állítható, és nem mindegy, h hogyan áll. iIyenkor a féltengelyek feszülnek, és morognak.
Én csapágyra tippelek. Kint kell meghallgatni a kerék mellett, úgyhogy szerezz valakit, aki felpörgeti a kereket és leállítja a motort.
A csapágyat elől a féltengely anyája feszíti, ha lóg picit, utána lehet húzni, ha úgy is morog, akkor csere.
[ Szerkesztve ]
-
Atyus77
csendes tag
válasz wladymir #8463 üzenetére
Üdv. urak.
A gyújtóegység nincs jóhelyen .A vákumszabályzónak a hengerfejhez kellene közel lenni .(Gondolom hogy ez úgy van kompenzálva hogy a gyújtássorrend is el van forgatva...)
A gyertyakép nekem is hasonló , spekulálok is hogy adok neki egy picivel több anyagot ,,..és azt remélem hogy az így nyert ""többletteljesítmény"" miatt nem fog többet enni .
SKODA FORMAN
-
Atyus77
csendes tag
A csapágyak nem lógnak ,erre figyelek.
A "felemelés-meghallgatás " jó ötlet . Legalább megtudom melyik oldaltól jön a zaj.
(Egyszerre már emeltem az elejét ,de nem hallatszott honnan jön...)"Akkor is moroghat, ha nincs benne egyenesen a hastómű egység"
A motor-váltó helyzetére gondolsz ? ..Minden bontásnál úgyanott rögzítettem ahol gyárilag volt.SKODA FORMAN
-
Atuska75
tag
válasz wladymir #8463 üzenetére
Az osztófedelet és a gyertyakábeleket cseréld ki hozzá való gyárira vagy hasonló jó minőségűre, NE ViKÁRA!!!
Utána ha ezzel megvagy adj neki egy pici anyagot mert keveset kap. Ez látszik a gyertyákon (fehérek) Őzbarna helyettSzámolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
válasz Atyus77 #8466 üzenetére
Oldalanként külön-külön emeld fel és hallgasd meg! Figyelj oda hogy, jól legyen rögzítve és bakolva mert, ha leesik elmegy vagy elüt.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #8466 üzenetére
Pontosan a váltó és motor helyzetére gondoltam. A szilenteket csak 1 csavar fogja, azokon nem lehet állítani, de a tartók 3 csavarral vannak oda fogva, mindegyik fél centit mozgatható, mivel a lyukak oválisak, arra szolgállnak, h pontosan be lehessen állítani a motor és a váltó helyzetét.
-
wladymir
csendes tag
válasz Atuska75 #8467 üzenetére
A keverékcsavar 2 és fél fordulaton van,és így is sokat eszik.
"Az osztófedelet és a gyertyakábeleket cseréld ki hozzá való gyárira vagy hasonló jó minőségűre, NE ViKÁRA!!!"
A kábelek se jók?Az osztófedél cseréjére gondoltam már.A rotort is cseréljem?Kérdés: Milyen márkát válasszak és az kb mi pénz?Mert az fontos.
-
Atyus77
csendes tag
A motortartókat még nem oldottam fel soha ,..szerintem az még eredeti helyén van.
Kipróbáltam az oldalankénti emelést ,de nem vettem észre semmi különösebb zajt ,kb. ugyanolyan volt a két oldal hangja. Így emelve azért máshogy viselkednek a futóművek mint mikor az úton van.
Kicserélem a kerékcsapágyakat mindkét oldalon és meglátjuk.
================================Keverékdúsítón tekertem ki egy negyed fordulatot és közben az alapjárati csavaron befele...
Remélem szebb lesz a gyertyakép.Rohadt nehezen kapcsol ki teljesen a szívató .Már majdnem bekapcsol a ventilátor mire hajlandó teljesen lemenni a mutató alapjáratra.
Aztán leállítom , 3 perc múlva beindítom és megint teljes szívatón van . Ilyenkor megint nehezen áll vissza pedig üzemi hőfokon van bőven.
És csak most áll vissza:Lehet állítani valamin ?..vagy szét kell kapni az egészet ?
SKODA FORMAN
-
Atuska75
tag
válasz wladymir #8472 üzenetére
[link]
[link]
[link]
Azt hiszem ezek a minőséget nézve vállalható árak. ÉS AMI A LEGFONTOSABB GYÁRI ALKATRÉSZEK.[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Retro DJ
aktív tag
válasz wladymir #8463 üzenetére
Tényleg furcsán áll a gyújtásmodul. Itt egy gyári állapotú motortér! Némileg ennél is másként áll!
Retro
-
Atyus77
csendes tag
válasz Atuska75 #8476 üzenetére
Üdv.
Kicsit átnéztem a karburátor .A szívatónál nem szorul semmi ,minden könnyedén mozog .
Keverék-szabályzó csavaron tekertem ki még egy kicsit és így szebb,egyenletesebb lett az alapjárat.Remélem a gyertyakép is kimozdul a fehérségből.
(A csavar kivan tekerve kb. 4-4,5 fordulatot.Lehet hogy alacsony a benzinszint? )Kérdés: Az innenső torokba hajlított rézcsőből mikor kellene jönni a benzinnek ?
(A másik torokba lejjebb ami van az szépen spriccel gázadáskor .)SKODA FORMAN
-
wladymir
csendes tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Atyus77. A 4-4,5 fordulat az nem sok?
Amugy mennyinek is kéne lenni?
-
rob210
nagyúr
válasz Atyus77 #8479 üzenetére
Az a dúsító cső amivel teljes terhelés alatt tudod üzemanyaggal ellátni a kocsit.
Az egyes torok nem bírná a szükséges mennyiségű benzint befecskendezni, ezért amikor egy bizonyos fojtószelep nyitáson túl vagy az egyes toroknál akkor egy mechanikus kapcsolat segítségével, kinyitja a dúsítót és ott is elkezd áramolni befelé az üzemanyag.Ez típustól függően változhat, jikov pierburg etc.etc.
A lényeg, hogy amikor a terhelés igényli a plusz üzemanyagot a kettes fokozat dúsítócsövén csak akkor fog üzemanyag a karburátorba jutni.
Azaz alapjáraton ezt sosem fogod látni dolgozni.Egy kis szakszöveg :
"Mindkét fokozat fojtószelepének teljes kinyitása esetén további pótüzemanyag áramlik át a dúsítócsövön keresztül. Működik az I. fokozat dúsítója (a részterhelés-dúsító) is. A II. fokozat átmeneti rendszere állandóan működik. Működését az teszi lehetővé, hogy a II. fokozat átmeneti fúvókájához az üzemanyag adagolása közvetlenül az úszóházból történik azzal, hogy az üresjárati fúvóka az I. fokozat főfúvókájához kapcsolódik."[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #8479 üzenetére
Szép tiszta a karbi, de ez gyári? Milyen évjárat? Ami nekem feltűnt, az a vákumrendszeredben az elosztó a 2. fokozatot mozgató membrán alatt. Fehér T elágazás. Neke ilyen nincs, és nem megy onnan hátra vákum.
4, 4,5 az nagyon dús keverék. Meg fogja enni a fejed.
A szivatót ki tekerte ennyire el???
[ Szerkesztve ]
-
gs20
tag
Látom nem csak engem szopat a technika...
Fél éve írok minden tankolást, nyáron volt 6.2-6.8 között a fogyasztás.
Jött az ősz, lett belőle sorban 7.3, következő tankolásnál 8.2, 8.7 múlt héten pedig 11.3 l / 100km
Na itt szakadt el nálam a cérna.
Ami változott a nyár óta:
- hidegebb lett
- hűtő letakarva
- magasabbra tekertem az alapjáratotAz autót 50%-ban városban, 50%-ban pedig hosszú távon, 55km-es ingázásra használom.
Mindig teletankolom ha kb harmadot mutat már a mutató (mivel nem jó a tartaléklámpám, és nem akarom hogy váratlanul kifogyjon), mindig írom a km-t, és a fogyasztást.Benzinszivárgás nincs, gumi benzincsövek jók, cserélve. Olajnak nincs benzinszaga, szint is stabil.
Az autó hidegben-melegben mindig pöccre indul, jól megy, alapjárat stabil.
A tél és a magasabbra tekert alapjárat (800ról kb 1100ra) miatt pár deci fogyasztásemelkedést elnéznék (7-8 között), de ez már majdnem dupla fogyasztás...
Ja, az alapjáratot a töltés miatt emeltem meg: van bent voltmérő, és ennyi fordulat kellett, hogy lámpával, ülésfűtéssel, fűtőmotorral együtt is 12.6V feletti töltésem legyen alapjáraton.
Arra gondoltam reggel kimegyek és megnézem a szivató hogy működik, de nem hiszem hogy azzal lenne a gond, pár perc után kikapcsol.
Ötlet?
(Legrosszabb esetben karbicsere lesz, van 2 tartalék, de inkább szeretném megoldani a problémát, ez a legkevesebbet futott karbi)
[ Szerkesztve ]
E=MZ²
-
gs20
tag
Nyáron inkább fehér, mint őzbarna volt a gyertya ahogy akkor beállítottam.
Most viszont ronda barnásfekete, valami érdekes lerakódással.
Hogy mitől? passz.Cseréltem gyertyákat, rotort, elosztófedelet, főfúvókát. Szivatót, és levegőcsavart állítottam, WD-vel befújkodtam a szivató mozgó részeit.
Majd meglátjuk...
E=MZ²
-
KisCobiii
aktív tag
Valaki tudna nekem valami hibalehetőséget írni?
Reggel beindítom a kocsit szépen indul jár szívató stb... megyek vele szépen semmi gond.
Felmentem a pályára egy kb 5km-es szakaszra, olyan 100-110-re gyorsítottam 4-esbe 3500-4000 fordulatig
semmi baj nem volt, de mikor elértem a lehajtóhoz, akkor szinte eltünt az alapjáratom a kocsi leált.
Félre álltam és próbáltam indítani, majd be is indult de alapjárat csak nagyon nagyon gyengén volt és mindig pár másodperc után leáll... Gázadásra eleinte kicsit fulladva de reagál a gyorsító membrán pumpál benzint láhatóan az 1-es torokba. Viszont mikor hazáig eljöttem vele (pirosnál pumpálva a gázt, hogy ne álljon le), akkor menet közbe mikor elindulok utána nagyából egyenletesen húz, majd 2200-2500 között ha nem adok nagyobb gázt csak tartom, akkor mint ha nem is kapna benzint és megtorpan.. ha adok nagyobb gázt akkor magasabb fordulatszám tartományban megy tovább a motor és húz.Azért teszem fel a kérdést, hogy mihez nyúljak elsőnek, mit nézzek meg hogy ne bombázzam szét feleslegesen az egész karbit, mert véleményem szerint ez valami üzemanyag ellátási próblémára vall.
Csak hogy egyik pillanatrol a másikra, minden ok nélkül... kicsit bosszantó...
(főleg hogy most lett nagy generál a motorba)"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
vecsepapa
csendes tag
válasz KisCobiii #8491 üzenetére
Nekem akkor produkált ilyet mikor M9 en tartósabban megkergettem, kiértem a körforgóból egyenes uton normális fordulatszámtartományban rángatott meg le akart állni visszakapcsoltam magasabb fordulatszámért utána szép fokozatosan engedtem visszaesni . Pár km a városban és helyrejött a kicsike.
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
KisCobiii
aktív tag
válasz vecsepapa #8492 üzenetére
Hát engem azért érdekelne, hogy miért csinálja ezt. Azon kívül míg hazaértem sem javult tulzottan a helyzet és az volt legalább 6-7km-er. Most kicsit várok míg lehül, majd lemegyek és elkezdek mindent egyessével átézni a gyújtástól a krabiig, csak azért kérdeztem, mert könnyebb ha valaki már járt hasonló cípőben és van tapasztalata, hogy hova nyúljak elsőnek
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
Atuska75
tag
válasz KisCobiii #8495 üzenetére
Ne kezd mindjárt szétszedéssel. Próbálj meg vákuumot csinálni. Leveszed a légszűrőházat valaki üljön be és indítsa be, pörgesse fel a motort 3500-ra és tartsa ott. Te meg fogd be a karbi torkát (nem lesz egyszerű mert, nem sík a teteje) Ha sikerül akkor a keletkező vákuum kiszippantja a dzsuvát. Ha nem javul akkor sajnos bontás.
Ui.ehogy valami fóliával próbálkozz mert beszívja és baszhatod a motort
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
KisCobiii
aktív tag
Szűrő az ilyen univezális vacak, de lassan 2 éve ilyeneket használok, jobban bevált mint a gyári
Atuska75 nem rosz 5let, ma már szart se látnék, mivel nincs garázsom így holnap reggelig gyűjtőm az infókat és neki állok, hogy duruzsoljon a kicsikém tovább. Szemem fénye..
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
Atyus77
csendes tag
válasz KisCobiii #8498 üzenetére
Üdv.
Először nézd meg az alapjárati ""elektromos csap" kap-e áramot ,,a karburátor hátulján van és henger alakú ,ha ráadod a gyújtást akkor hallani lehet egy kattanást (akkor nyit). Másodszor az alapjárati fúvókát pucold ki (azt könnyű kitekerni felűlről).
SKODA FORMAN
-
Atyus77
csendes tag
A képet neten találtam.
A keverék szabályzó csavar mindig-is ennyire volt kitekerve ,,..illetve a múltkor teketem ki egy negyedet és most egy felet. Eddig 7.5 körül evett. Fehérek voltak mindig a gyertyák .A mostani kitekerés után egyenletesebb lett az alapjárat (le is tudtam venni 800-850-re).. A gyertyakép 60 km. megtétele után már kimozdult a fehérből a világosbarna irányába.
Nem-lehet hogy azért kell annyira kitekerni a csavart mert alacsony a benzinszint ?SKODA FORMAN
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- ASUS routerek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest