Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
it A Meta kiterjeszti az AI-képgeneráló ajánlatait a reklámok kapcsán.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14900 üzenetére
Igen a feszültség szabályzó továbbra is bekötve csak a lehúzott műszerfalba menő kábelt kell kiváltani. 2 ezer fölé ne menjen a fordulat, ha látod hogy elindul a töltés akkor vedd el a pót kábelt és a továbbra is járó motoron nézd a feszültség alakulását.
BENEFON DELTA--------N8
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14901 üzenetére
Sajnos így sem tölt. Lehúzva a kábel, és rákötve a pozitív saru, úgy 12,71 és 12,82 között ugrál, 2100-ig pörgettem, többször is, lekötve, és a kábel sem bekötve fix 12,70-n áll. Visszakötve az eredeti kábel a helyére újfent 12,71-12,82 között ugrál. Megpróbáltam kiszedni a műszerfalat, de sajnos nem tudtam hozzáférni a hátuljához hogy lecsavarjam a spirált.
u.i. Már 80 km-t tettem meg töltés nélkül, most feltöltöttem teljesen az akkut, világítás, és minden fogyasztó kikapcsolása esetén mennyi km-t lehet vajon menni vele? Úgy is kérdezhetném, mennyi áramot fogyaszt 100 km-en? Mert ha 200-at elmenne egy akkuval, akkor 5 akkuval haza tudom vinni.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14903 üzenetére
Két dolgot néz meg. A generátorról lehúzott kábelt ami a műszerfalhoz megy ráadott gyújtás után érintsd biztos testhez. A töltés jelző lámpának világítani kell. A feszültség szabályzó rögzítő csavart lazítsd meg és húzd meg ismét. Szerintem 8 Volt a kritikus érték. Ha felgyullad a töltés lámpa mikor a kábelt testeled akkor nagy az esélye a feszültség szabályzó cserének 2 ezer forint. Írd meg hogy mikor nézed meg és akkor én is idenézek.
BENEFON DELTA--------N8
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14904 üzenetére
Most nézem mindjárt, 10 perc és van válasz. Köszönöm a segítséget!
Na, még tudtam szerkeszteni. Meglazítottam, visszahúztam, majd rákötöttem a kábelre a negatív testet, és világított! Jó érzés volt valami pici előrelépést látni, érezni. Feszültségstabilizátort kell cserélnem? Köszönöm a segítséget, egyre több kedvem van egy fórumtalálkozóhoz.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14906 üzenetére
Rendben, mindjárt mérem ezt is! Köszönöm!
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14906 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14909 üzenetére
Igen, szerkesztettem egy előző hsz-t, lehet azért nem láttad, nagyon örültem amikor láttam hogy világít!
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14911 üzenetére
Kezd sötétedni, ez már holnapra marad. A csúszógyűrű van a forgó részen azt tudom, de mihez mérjem a 3-6 Ohm-ot? Köszönöm a sok segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14912 üzenetére
A két sárga között kell mérni az ellenállást a sárga és a piros között nem vezeti az áramot. Ha ez így jó akkor feszültség szabályzó. Az aksi 10. 5 Voltig bírja a strapát utána már hirtelen fog a terheléstől esni a feszültség, és nem is nagyon szereti. Ha másik szabályzót teszel fel és nem indul el a töltés akkor nincs gond, a segéd kábelt ismét a szabályzó mellé kötve a pozitív pólusról táplálva a motort mint az elején meg kell forgatni ( delejezni a generátort)BENEFON DELTA--------N8
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14913 üzenetére
Köszönöm, ha pedig nem jó, akkor generátor? Hatalmas segítség volt, köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14915 üzenetére
Köszönöm a választ! Mivel 1000 km-ket kell autóznom, nem szeretnék még1x hasonlóan járni, így fel szeretném újítani a Favorit és a Felicia elektromos rendszerét is. Generátor, önindító felújítás megoldható könnyen házilag?
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14917 üzenetére
Köszönöm, akkor kettőt fogok rendelni belőle, nem szeretnék azzal is így járni.
-
tsiga18
tag
A gyárilag központi záras feliciák ajtajai hogy nyíltak? A kulcsot kellett elfordítani valamelyik ajtóban és úgy nyílt/zárt az összes, vagy távirányítós volt?
-
tsiga18
tag
-
peti_s
addikt
Üdv Emberek! A feszültségszabályzó már úton van ide, gyárit vettem. Viszont, esős idő lett, és rendesen beázik az autó, a vezető oldalon a lábnál lévő szőnyegnél gyűlik össze a víz, olyan mintha a bal első sárvédő felől ázna be. Lehetséges hogy szét van rohadva, ezért beázik onnan? Másnál nincs ilyen? Köszönöm továbbra is a rengeteg segítséget, ha megjött a szabályzó mondom hogy megy-e.
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14924 üzenetére
Középen a szellőzőnél ázik be, elég durván. Lehet valamit rosszul raktam volna össze amikor szétszedtem? Okozhat az ilyet? Illetve tegnap a zuhogó esőben picit pislákolt az akku jelzés alapjáraton, megpörgettem a motort 3500ig, elaludt, visszament alapjáratra újra pislákolt, utána egy ideig tartósan 3500 volt, többet nem pislákolt, de nem is töltött. A feszültségszabályzó ma jön meg remélhetőleg, mert 350 km-t kell autóznom, és csak két akkum van
Lassan én leszek itt, ha még nem vagyok a legtöbbet kérdező. Köszönöm a rengeteg segítséget ezúton is mindenkinek! -
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14927 üzenetére
Értem, a csavar alá, köszönöm Gyáriként vettem, gyári dobozban jött.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14929 üzenetére
De ha földelés, ott hogyan tud működni, ha gumi alátéten keresztül van rögzítve?
-
bringasisti
Topikgazda
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14931 üzenetére
Köszönöm.
Van még valakinek kedve egy fórumtalihoz? Elég sok sörrel jövök itt az embereknek, törlesztenék.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #14933 üzenetére
Nekem nem gond, ha többen leszünk, én elmegyek, de ha nem bánjátok a takarékosabb nagy skodát vinném. Van valami hely, ami körvonalazódik?
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14933 üzenetére
Nekem mindenhol jó, inkább a dátum problémásabb. Szlovák határ környéke lenne szerintem amúgy optimális, mert ha már utazunk, akkor ott legalább lehet alkatrészt venni.
(#14934) Mágus2, szép kocsi. De a Favorit feelingesebb. Komolyan csak a télre vettem meg ami a sajátom, 70K-ért, de nagyon megtetszett. De én még nem tudom mivel jönnék, a Felicia is ide illő, és két Favorit is van.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14940 üzenetére
Ez remekül hangzik, május 28 és június 2 között nekem bármikor, ezen felül is, de akkor azt előre tudnom kell, a Bódeni tótól nem tudok sajnos minden nap hazamenni. Május 28-29-én pont Tatán leszek, onnan közelebb is vagytok.
És a jó hírek, hibátlanul működik, alapjáraton is pontosan 14,00 V. Tökéletes, nagyon szépen köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
Nekem viszont az a 354 km nem gond, az 1000-hez vagyok szokva, így a helybe én nem szólnék bele, ami nektek jó az nekem is. Nekem mint mondtam csak a dátum ami kérdéses, de abban is rugalmas vagyok, általában kapok szabit. Most május végén június elején amikor írtam is mindenképpen otthon vagyok, nekem akkor lenne a legjobb. Augusztus vége is jó, csak ha tudod mondd mikor. Neked meg bringaspisti, továbbra is nagyon köszönöm, még sosem volt szerintem ezen 14V-os feszültség mióta megvan, ilyen erősen még sosem világított a lámpa, meg a műszerfal. Feliciában is cserélve lesz, rá is fér már, meg a másik Favoritban is.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14947 üzenetére
Kezdett rozsdásodni, és sokba került volna így. Trélerrel 800 km, motorcsere, a magyar papírok ~170k-s költsége, plusz az a rengeteg ráfordított idő. Nem érte meg.
Akkor Balatonnál tali, szerintem még ha valakinek van kedve jönni, ez főleg nyáron mindenkinek megfelelő helyszín.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest