Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rígel

    őstag

    válasz kerlac #1191 üzenetére

    A mai fogyasztási cikkere sajnos ez a jellemző, a gyártóknak is meg kell élni valamiből.
    Ez minden márkára jellemző, a Samsung még több garanciát vállal minta az átlag.
    Egyébként nekem a Samsung Mo.-val csak pozitív tapasztalataim vannak.
    Van egy samu porszívóm, amivel hasonlóan jártam.Hibás volt, de nem jött elő mindig. Amikor elvittem a szervízbe, ott természetesen nem produkálta. Időközben lejárt a gari, a hiba ismét előjött, megint szerviz, szerencsére produkálta a jelenséget, csakhogy lejárt a gari, mondták, hogy fizetős lesz.
    Mondom, nem, mert a hiba már előtte is jelentkezett, jártam is itt vele. Mondták, hogy beszéljem le a Samu Mo. val.
    Írtam egy mailt a Samu Mo.-nak, leírtam a szitut és a szerviz nevét, címét. Szó nélkül jött a válasz, hogy méltányosságból természetesen meghosszabbítják a garanciát fél évvel (2 év volt és kb 3 hónappal voltam a 2 év után), hivatkozzak erre a levélre a szervizben.
    Úgy is lett, nem volt semmi fennakadás, happy end.

Új hozzászólás Aktív témák