- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- TCL LCD és LED TV-k
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen alaplapot vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen TV-t vegyek?
- Androidos tablet topic
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Dhampir #29650 üzenetére
De nekem Sötétvölgyben egy percnél többet nem bír a játék, utána mivel crashelt, visszamentem a Truck Cemetery térségbe, utána visszamentem Sötétvölgybe, és 20 másodpercet sem bír a játék, és 4-féle hibaüzenetet dobott eddig.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
hanS20
csendes tag
Srácok, AMK 2.0-ba, amikor pripyatba megszerzed az iskola tetejéről a doksikat, majd visszaviszed Raheednak jupiterbe, utána ő azt mondja vigyem vissza a kapott összes doksit a Vadász táborba Ronannek. Na most odamegyek ronanhez, ott van nálam a táska a dokumentumokkal, de ronannel nem tudok semmit se bezsélni, csak Viszlát... Továbbá quest listából eltűnt már a quest. Másnál volt ilyen?
-
őstag
válasz op.erik #29654 üzenetére
Nem, angolra van állítva, pontosan azért, hogy ne crasheljen, ne legyen az, hogy a dialógusokban váltakozva legyenek a nyelvek. A Windows francia. Akkor majd lejjebb vett grafikával megpróbálom, sajnos leginkább hétvégén lesz rá már csak időm. Gondolom a 4GB memóriából fut ki, nem a 12GB rendszermemóriából.
És amikor hasonló debug infóval a többi hibaüzenetet vágta hozzám? Végül is lehet ennek a folyománya. Majd megnézem!
[ Szerkesztve ]
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
shield
Topikgazda
válasz xFreex #29647 üzenetére
Köszi az infót és neked is köszönöm rétisün. Sajnos akkor gebasz van. Ez a Diverzans, már többször átmentem Jupiterre, de más ügyben. A 3 Veles detektoros küldi még nem volt, de már van 2 Svarogom. Igaz, úgyhogy oda mentem Novikovhoz és a nem létező Svarogomat fejlesztettem és már is lett belőle egy darab. Akkor ezek szerint nem fogadja el ily módon,. ki kell várnom a 3 Veles küldit. De miért adta be előre ezt a mentési küldetést!?
op.erik akkor meg kell oldani, hogy a 12GB memória ne csak legyen.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz shield #29656 üzenetére
Ha jól emlékszem egy konkrét Veles detektor kell hozzá, amit egy meghatározott helyen lehet megtalálni, vagy konkrét feladatért cserében megkapni (már nem emlékszem pontosan). Bármilyen Veles nem, sőt, ha azt továbbfejleszteted, ami kellene, már nem lesz jó. Miután teljesítetted ezt a feladatot, már fejlesztheted.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
sklopp
őstag
válasz shield #29656 üzenetére
A 3 Veles detektoros dolog úgy indul, odamész Bagolyhoz, kérded, van -e valami munka. Elsőre a szennyvíz tisztítónál kel körülszimatolni, és elhozni egy laptopot. Második munkának kapod, szerezz 3 Velest és vidd el Novikovnak. Ha megvagy vele, visszamész Bagolyhoz és rákérdezel a detektorokra. Kis idő múlva jön az üzenet hogy átveheted tőle az elkészült Svarogot. Itt lesz némi közjáték, több változat is lehetséges, még olyan is, utánamész Bagoly három stalkerének és lepuffantod őket, megegyezel Bagollyal, vagy szakállt magadra haragítod, stb. A lényeg, ha megvan a Svarog ilyen módon, akkor mehetsz a hűtőtoronyhoz megoldani a melót.
[ Szerkesztve ]
-
shield
Topikgazda
-
őstag
* phase time: 47 ms
* phase cmem: 530119 K
* [win32]: free[1733196 K], reserved[74628 K], committed[2386416 K]
* [ D3D ]: textures[1178561 K]
* [x-ray]: process heap[530121 K], game lua[34719 K], render[164 K]
* [x-ray]: economy: strings[19217 K], smem[10274 K]
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_1
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader model_def_lplanes_0
set_save_marker:object val_smart_terrain_7_4_bandit_trader_stalker18462: INCORRECT LOAD dif=0 c_dif=10
set_save_marker:sound_npc_save: INCORRECT LOAD dif=41732 c_dif=568
set_save_marker:motivator_binder: INCORRECT LOAD dif=58651 c_dif=583
compiling shader model_distort_2
compiling shader deffer_model_flat_d_0
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_ak74
H_Parent sim_default_bandit_1
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_l85
H_Parent sim_default_freedom_2
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_sig550
H_Parent sim_default_freedom_3
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_ak74u
H_Parent sim_default_bandit_1
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 578475 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
* [win32]: free[1573308 K], reserved[88580 K], committed[2532352 K]
* [ D3D ]: textures[1201908 K]
* [x-ray]: process heap[585828 K], game lua[39245 K], render[936 K]
* [x-ray]: economy: strings[21835 K], smem[10907 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 25862 objects are successfully saved
* Game Myrmidon - quicksave.scop is successfully saved to file '_appdata_\savedgames\myrmidon - quicksave.scop'
axr_main: saving custom data _appdata_\savedgames\myrmidon - quicksave.scoc
stack trace:
[error][ 183] : Impossible de créer un fichier déja existant.Angolul: Cannot create a file when that file already exists.
1 percre rá:
H_Parent sim_default_freedom_2
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_sig550
H_Parent sim_default_freedom_3
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 590359 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
stack trace:
0023:05FD0027 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:05FCFC46 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:0616D5F7 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:06264868 xrGame.dll, CxIOFile::Open()
0023:06275CE5 xrGame.dll, CxIOFile::Open()
0023:05FCE54E xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:05FCE405 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:004244EE xrEngine.exe, CSheduler::Pop()
0023:0045812E xrEngine.exe, CSheduler::ProcessStep()
0023:0045825D xrEngine.exe, CSheduler::ProcessStep()
[error][ 87] : Parametre incorrect.The parameter is incorrect.
Ez az ötödik féle hibaüzenet. Viszont legalább ugyanazokra a függvényekre mutat a tracer.
[ Szerkesztve ]
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
őstag
válasz Cucuska2 #29661 üzenetére
Most 10 percig is tudtam játszani, nagyon bejön az SGM, de dobott egy ilyet:
[x-ray]: process heap[617777 K], game lua[43982 K], render[4876 K]
* [x-ray]: economy: strings[21502 K], smem[10912 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 25820 objects are successfully saved
* Game Myrmidon - quicksave.scop is successfully saved to file '_appdata_\savedgames\myrmidon - quicksave.scop'
axr_main: saving custom data _appdata_\savedgames\myrmidon - quicksave.scoc
stack trace:
0023:05D9CFF6 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
0023:0602F576 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:00277C1B xrCore.dll, xrMemory::mem_free()
0023:0040A35A xrEngine.exe, CCF_Skeleton::operator=()
[error][ 8] : Espace insuffisant pour traiter cette commande.Szerintem fel kéne adnom.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
őstag
válasz op.erik #29663 üzenetére
A játék Steames. Angol licenszem van a Windózerhez, és olyan snassz lenne, ha angolul használnám.
Update amúgy: csutkára levett grafikával DX 9-ben nincs baja. Akkor csak a memória a baja, de a Rivatuner csak másfél - két GB memóriahasználatot ír, annyoval nő csak játék indítása után. Ez így viszont frusztráló, hogy még DX9-ben sem maxolhatom ki, a szegény 970 pedig adja a 200+ fpst.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
Musicking
aktív tag
válasz Cucuska2 #29664 üzenetére
Helyre kell rúgdosni azt a windows-t vagy újratekerni. Full grafikán 8GB RAM-al se kellene problémáknak lennie , 12-16GB-nál meg már letiltott lapozófájl mellett sem. A cop geonezis 2 grafikailag fel van javítva és az is megelégedett eddig 9-10GB-al [link] . Az xrayenginexxx lehet nem fog többet mutatni 1-1.5GBnál , de az közel sem annyi mint amennyit valójában igényel a játék, rakd fel az msi afterburnert a real-time monitorozáshoz.
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
őstag
-
-
morbias2
aktív tag
Hali!
Az ENOT módban nem lehet valamit átírni, mert 30m után mindig annyit kell várni, hogy megint tudjon futni... Elég szar így jáccani :S Valami megoldás van rá?
Köszi.Ne próbáld! Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld! (Yoda)
-
hanS20
csendes tag
Srácok, adok még 1 lehetőséget a CoC-nak, sztem túl hamar adtam fel. Működő modok vannak már hozzá? Ha igen melyek azok? Mintha lett volna már szó fegyver modról, és valami olyanról, hogy több az ellenség a pályán.
-
hanS20
csendes tag
Köszi. Fegyvereknek kicsit utána olvastam. Én értelmezésemben az Arsenal overhaul 3-at még csinálják, és az Original Weapons Renewal 3 ami már működik. Tévedek? ui.: közbe megtaláltam minden addont a moddb-n. Mostmár elleszek magam! kössz mégegyszer.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Dhampir #29537 üzenetére
Ma játszottam egy kicsit a COP alapjátékkal egy régi masinán és az NVS 3100M ezt még gyönyörűen futtatja, eszerint az alapjátékhoz nem kell erőmű.
Úgy látszik, hogy csak a COC mod fogta vissza.
A Lost Alphára is kíváncsi lennék, de még nem jött ki az új patch, másrészt elképzelhető, hogy az is túl nagy falat lenne egy fél gigás kártyának.
Nem attól lesz jó (hangulatos, ötletes) egy játék mod, hogy teletömik gépölő grafikával, miegymással.
Feltehetően kisebb igényű játékokat is össze lehetne hozni a COP-alapra, amely régi hardverkonfigurációkon is élményt nyújthatna.
-
CJ4567
veterán
válasz Balathruin #29679 üzenetére
Arsenal Overhaul 3 hivatalos már készül CoC alá
Van OWR3, de azt jobb is hogy nem írtad beleNo Sana No Life
-
Vladi
nagyúr
Üdv komáim!
Örülök, hogy még létezik a közösség. Sajnos nekem a zóna már csak egy távoli homályos emlék.
Most képzeljetek egy szem szemembe egy nosztalgikus könnycseppet.Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
rétisün
veterán
válasz rétisün #29546 üzenetére
nem bírom előcsalogatni ezt a feladatot a 'vadászból', hiába játszom újra onnantól, mielőtt adta. ha ad is ilyen mutánslevadászós küldiket, mindegyiknél jó a szöveg.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
félisten
Tesztnek indult és nem gondoltam volna, hogy újra végigviszem az alapjátékot. Igaz, hogy még nem fejeztem be, a helikopterekre várunk, ám jó lenne még kiszaladni Pripjatyban a Kikötő felé.
Érdekes módon egy küldetést nem kaptam meg, amikor valami pripjatyi monolitos találkozót (nem a Gauss-puskás küldetés) vagy effélét kellett volna meghiúsítani.
Viszont most először sikerült Zulut megmenteni, korábban azt sem tudtam, hogy hol van. Mi volt ott, mutánsözön... ormányos, vérszopó.
Most először nem féltem a laborokban, inkább élveztem a helyzeteket jó felszereltségnek köszönhetően. Az NVS 3100M csak akkor laggolt be nagyon, amikor a Rágcsák a vízben csobogva vágtattak felém.
Nagyon jó az alapjáték, de Pripjatyban sok a köztes párbeszéd és szinte erőltetve sodortatja a játékost a végkifejlet irányába, holott még szívesen bóklásznék.
-
félisten
Közben estéről-estére apránként kiolvastam Varlam Salamov válogatott elbeszéléseit tartalmazó könyvét; a Kolima címűt.
Akit érdekel a Gulág egykori világa, annak figyelmébe ajánlom, mert ilyen "költői" feldolgozásban csak Salamov képes láttatni azt a rendszert.
A magyar Wikipédia a szerzőről
-
félisten
válasz Dhampir #29690 üzenetére
Sajnos már nem engedett ki a Mosodából, Kovalszkival kellett tárgyalni, utána Sztrelok kísérésével megindult a csapat a helikopterekhez, így a további császkálásnak lőttek.
Egyébként két szerszámkészletet találtam Pripjatyban, vajon volt harmadik is? Régen játszottam, már nem emlékszem rá.
Különben egy-két szituációban meglepően keményen küzdöttek az ellenfelek az alapjátékban.
Nem tudom, hogy például az SGM Enot ezen mennyire növeli a nehézséget, de ki sem merem próbálni.
Összességében el lehetett vigéckedni az NVS 3100m-el is 1600x900 felbontáson, "magas" grafikai beállításokkal, de azért egy izmosabb VGA nem árt a COP-nak.
-
xFreex
aktív tag
válasz Dhampir #29694 üzenetére
Nem. Alapjátékban nincs 3. szerszámkészlet Pripjatyban, csak a 2 kalibráló.
Az Egy Lövés küldetést pedig csak akkor kapod meg, ha még az X8-as labor előtt beszélsz Garikkal. Ő mondja majd, hogy a zsoldosok forralnak valami. Utána beszélsz a katonákkal és ők adják a küldit.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
rétisün
veterán
válasz shield #29696 üzenetére
ha jól emlékszem, van benne, de hogy át lehet-e menni más területekre, arra már nem emlékszem, ugye az alapjátékban csak vezetőkkel lehet pályát váltani. (ami mondjuk igen csak jól jönne a CoC-ban, ne kelljen alkalmanként az egész mapot átkutyagolni. ha van benne 'navigator', szóljatok! ) valószínűleg küldik már nincsenek, hacsak nem ilyen 'vidd el, hozd ide' tipusuak az npc-ktől.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz shield #29696 üzenetére
"Ha a helikopterekkel elhagyom akkor jön egy záró videó, aminek tartalma attól függ, hogy a zónában milyen feladatokat hajtottam végre, kinek az oldalára álltam, gondolok itt arra, hogy a banditák vagy a stalkerek oldala, a mutánsokat sikerült-e elpusztítani, vagy nem, hányan értünk át az alagúton, mert azoknak a sorsával is foglalkozik, valamint a végén mennyire hatékonyan irtottam a Monolitosokat.
A második lehetőségnél, ha itt maradok, a helikopterek felszállnak nélkülem és én a maradék Monolitos katonákkal végzek, majd a bázis felé veszem az irányt. A bázisra már Garik visszajött és hozott magával néhány stalkert. Jar bácsi is vele jött, egy személyben felcser és ezermester, nála lehet megjavíttatni a felszerelést és orvosi segítséget kérni. Lehet képződményeket keresni, üzletelni a felszereléssel, harcolni a zsoldosokkal, akik továbbra is az X-8-as labort keresik, de visszamehetünk akár Zatonba is ha kedvünk tartja. Amikor úgy gondoljuk, hogy eleget bóklásztunk, akkor Garikhoz fordulhatunk, hogy juttasson ki minket a Zonából, és ezután jön majd a záró videó."
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
sinick
senior tag
Way to Pripjaty módban van két olyan küldi, hogy találjam meg az oázis szívét illetve tudjam meg a stalker sorsát.
SPOILER!
Tudom, hogy mindkét küldi a Pripjaty Undergroundban lévő Kira szolgálatos stalkerhez vezet és úgy tudom, hogy akkor tudok meg róla valamit, ha ő meghalt illetve az oázis szíve is nála van. Namármost végigmentünk ketten az alagúton, de nem halt meg nekem (biztos erősen védtem). Utána visszamentem a katonai raktárakhoz, Yantarba, meg Kordonba, hogy leadjam a megcsinált küldiket, aztán vissza a kórházba, majd megint Pripjaty Underground. Gondoltam én, hogy hátha ellen-respawn lesz és csak kinyírják Kirát. Hát nem, mert nem volt respawn, ott álldogált, ahol utoljára hagytam.
Mi tegyek? Lőjem le? Ha lelövöm, akkor a szolgálatosokkal változik (az ellen lesz) a viszonyom?
Köszi: sinick
-
félisten
válasz xFreex #29695 üzenetére
Köszi, akkor az Egy Lövés küldi kimaradt, mert lövésem sem volt már a hogyan -járól.
(#29696) shield
Ott maradtam, de új küldetéseket a megkérdezett sztalkerektől nem kaptam, a janovi tudósokhoz nem mentem vissza. Lövöldözni és képződményeket gyűjteni biztosan lehetséges. Kardán magára eszmélése is tetszik. A záró videó nagyon jó, csak kicsit szívfacsaró a búcsúzás.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Yettel topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Politika
- E-roller topik
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH