- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- 3D nyomtatás
- Steam Deck
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
diverzáns: nálam ezt írja a log-fájl, amikor visszatöltéskor (azaz mindig) kilép:
FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ....e.r_halál_ellen\gamedata\scripts\sgm_modules.script:344: attempt to compare number with nilstack trace:
megpróbáltam kitörölni a komplett 344-es sort a script-fájlból, de ugyanaz.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
úgy tűnik egyelőre, hogy a visszatöltéskori crasheket meg lehet előzni, ha főmenű/kilépés a játékból után töltöm be akár a mentett állást, akár a gyorsmentést.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Antonius1978
addikt
válasz Alienhun79 #30345 üzenetére
Ez tulajdonkeppen mirol szol ? Nem vagom a lenyeget, igaz az eredeti ShoC jatekkal nem is tudom hany eve jatszodtam utoljara...
-
Antonius1978
addikt
válasz rétisün #30351 üzenetére
D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
SHIELD ezt neked es RETISUNNEK cimezem.
Lehetseges, hogy a sok hibauzenetnek megis koze van a dologhoz, ugy ahogy kisse gyanitottam,de nem biztos, nem tudom pontosan mit gondoljak.
Ez a -attempt to compare number with nil- dolog mintha a mi modunkban is elofordult volna amikor valami model hianyzott, vagy helytelen volt az eleresi utja, de ha jol emlekszem, akkor az Enotban, de mintha foleg a Geonesis 2-ben fordult volna elo, es ott is valami olyan baj volt, hogy valami leiro tablazat tul kicsi volt 12 hellyel, amit aztan egy foltozas javitott 24-re, vagy valami ilyesmi, sajnos mar nem emlekszem pontosan.
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #30354 üzenetére
Már késő van, holnap visszatérünk rá.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Alienhun79
tag
válasz Antonius1978 #30353 üzenetére
A fő story meg van, csak rendesen megfűszerezték, de nem ratyi tákolt, hanem okosan kidolgozott mellékküldetések. 4 plusz pályával bővült, és mindegyik pálya egy kicsit más, van benne fegyver fejlesztési lehetőség, javító doboz stb. Elég nehéz, itt a sörétes a mutánsokra hatékony, az ellenfelek pontlövők, tehát ha van távcső akkor egy kicsit könnyebbedik a feladat. Nagyon tetszik az autókba pakolás és a lepucolt utak, így lehet haladni a járgányokkal, bioradar és anomália radar is hatalmas előnyt ad.
tesztoszteronstalkerista
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #30356 üzenetére
Na... itt vagyok. 00.40-kor írtam ,hogy majd holnap folytatjuk.
IDE feltöltöttem az elmentett log fájlokat, most ennyi van.
Ebben van minden: Invalid - ogg comment, registry, stb...
! jeles cirill betűs cuccokat, szekciókat hiányol, stb....!!!\szolgálat bázisa mutans roham mapában levő logok, akkor keletkeztek, amikor Janov állomás és a Kőfejtő között levő, azt hiszem Szolgálatos raktárnál kell megfékezni a mutáns rohamokat. Itt akkor tudtam visszatölthető mentéseket produkálni, amikor kirohantam az útra Zulu tornya elé.
A log végén szerintem cirill betűs területre vagy mire reklamálhat.Sokszor úgy láttam, hogy az xrCore.dll-re és társaira is panaszkodott.
Ami még kiakasztóbb, hogy a Braz és a Sniper mentései is behaltak. Lehet hogy 4GB patch-es exe vagy más féle exe van benne és az kever be. Nem megfelelő az indító exe-je? Azt jó lenne biztosra tudni mi okozza a mentés betölthetetlenséget. Itt most valami rohadtul bekever. 3 mod mentéseit nem lehet már betölteni.
Amit írtál a konzol esetében azt nem tudom megcsinálni, mert nem tudok mentés betölteni.
Talán kellene összehozni egy jó registry bejegyzést is az alapjátékokhoz, mert nem telepítem őket, csak átmásolom.
Egyszerre ennyi, átmegyek privit írni neked más ügyben.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Antonius1978
addikt
válasz Alienhun79 #30357 üzenetére
Egesz jonak tunik, a masik topikbeli kepek alapjan.Nagyjabol olyannak kepzelem el, mint a Fotografot.
Abban is van kocsi, de csak egyes palyakon lehet hasznalni, nem lehet atmenni veluk a masik palyara.
Majd egyszer erre a modra is sor kerul, most befeszkelte magat az agyamba a Fotograf, de lesz egyeb dolgom is, lehet nem kerul ra sor hogy folytassam.SHIELD : nezem, es varom a privit is.
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz shield #30358 üzenetére
Eloszor is, nem tudom mennyire jo otlet, hogy a jatek konyvtaranak neve magyar ekezetes betuvel legyen, azaz Diverzáns.Ird majd at Diverzans-ra.Nem biztos hogy bekavar, nem tudom.
A logban latok invalid sintax-ot, es valid argument-et, ezek asszem sargaval jelolodnek.
Aztan van Invalid ogg-comment version, Can't find texture, valami cirill krix-krax, es a 9 mm-es hangtompito boret nem talalja.* [win32]: free[3962900 K], reserved[111976 K], committed[119364 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[25172 K], process heap[4551 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[29572 K], smem[0 K]* [win32]: free[3656480 K], reserved[194164 K], committed[343596 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[128488 K], process heap[12893 K], game lua[2609 K], render[148 K]
* [x-ray]: economy: strings[29539 K], smem[0 K]* [win32]: free[1852236 K], reserved[207236 K], committed[2134768 K]
* [ D3D ]: textures[1051782 K]
* [x-ray]: crt heap[595182 K], process heap[14305 K], game lua[49635 K], render[243 K]
* [x-ray]: economy: strings[49932 K], smem[102353 K]Itt a memoria alakulasat tettem be, mentesek utan.Lathato, hogy kb 4 gigaval kezdesz, es 2-2,1 gb hasznal a jatek, azaz ennyi a kulonbseg a kezdo free es mentes utani free osszegnel.
Aztan nem kap egy rakas fegyverbort, meg van egy rakas invalid ogg comment,
* [win32]: free[1691964 K], reserved[298376 K], committed[2203900 K]
* [ D3D ]: textures[1312466 K]
* [x-ray]: crt heap[606997 K], process heap[13227 K], game lua[65177 K], render[1688 K]
* [x-ray]: economy: strings[62930 K], smem[708412 K]* [win32]: free[1686944 K], reserved[298308 K], committed[2208988 K]
* [ D3D ]: textures[1315297 K]
* [x-ray]: crt heap[610485 K], process heap[13244 K], game lua[63121 K], render[1690 K]
* [x-ray]: economy: strings[62743 K], smem[708412 K]* [win32]: free[1753480 K], reserved[292308 K], committed[2148452 K]
* [ D3D ]: textures[1326125 K]
* [x-ray]: crt heap[617280 K], process heap[13283 K], game lua[61273 K], render[6205 K]
* [x-ray]: economy: strings[64297 K], smem[724022 K]! Invalid weather name: dynamic_jupiter
Itt valami idojarast es grafikat valtoztato mod hiba lehet, mittudom en, az Atmosfear3 hiba pl* [win32]: free[1608676 K], reserved[289244 K], committed[2296320 K]
* [ D3D ]: textures[1249008 K]
* [x-ray]: crt heap[724998 K], process heap[13143 K], game lua[56026 K], render[6516 K]
* [x-ray]: economy: strings[50317 K], smem[70899 K]FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section ''. Please attach [*.ini_log] file to your bug reportstack trace:
Ezzel zarul az elso log. Gozom nincs hogy mi a hiba oka.0023:73975108 MSVCR80.dll, memcpy()
0023:00284DDC xrCore.dll, NET_Packet::r()
0023:00296122 xrCore.dll, NET_Packet::r_float()Masodik log vege, ezt nem ertem. Gozom nincs hogy mi a hiba oka.
DX10: g:\s.t.a.l.k.e.r. - worlds\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat - a diverzáns (c)\gamedata\shaders\r3\particle_s-mul.ps is missing. Replace with stub_default.ps
Talan ne DX10-ben jatszodjal, DX10-nel nem kap valami bizbaszokat, ez is bekavar.
! Fallback to default bump map: act\act_stalker_zombie_1_1_bump
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'x#Ø.I'. Please attach [*.ini_log] file to your bug reportstack trace:
Harmadik log vege Gozom nincs hogy mi a hiba oka.
0023:7397508E MSVCR80.dll, memcpy()
0023:0013BFE1 xrCore.dll, CMemoryWriter::w()[error][ 8] : A parancs végrehajtásához nincs elég tárolóhely.
! bad node in heap
* [win32]: free[1807536 K], reserved[265540 K], committed[2121164 K]
* [ D3D ]: textures[1282126 K]
* [x-ray]: crt heap[301221 K], process heap[13237 K], game lua[81114 K], render[7669 K]
* [x-ray]: economy: strings[66680 K], smem[-191871178 K]Itt mint lathato, memoriaval kapcsolatos bajok vannak, nincs eleg tarolohely, aztan meg bad node in heap - azaz rossz csomo(pont) a veremben ? , az SMEM elfutott -191 millioba, lehet ez az a verem tulcsordulas amirol irtam neked.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : out_of_memory_handler
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 336
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Out of memory. Memory request: 16 Kstack trace:
Negyedik log vege. Szoval, egyszeruen elfogyott a memoria, kampec.
FATAL ERROR
[error]Expression : (b1 || b2)
[error]Function : CSE_Abstract::Spawn_Read
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\xrServer_Object_Base.cpp
[error]Line : 357
[error]Description : cannot read object, which is not successfully saved
[error]Arguments :stack trace:
Otodik log vege.Gozom nincs hogy mi a hiba oka.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'ac#'. Please attach [*.ini_log] file to your bug reportstack trace:
Hatodik log vege.Gozom nincs hogy mi a hiba oka.
FATAL ERROR
[error]Expression : I != levels().end()
[error]Function : GameGraph:Header::level
[error]File : d:\prog_repository\sources\trunk\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line : 153
[error]Description : there is no specified level in the game graph : 0stack trace:
Hetedik log vege .Gozom nincs hogy mi a hiba oka. Habar a legelso sor valami level-ekrol, azaz szintekrol beszel, lehet hogy ez a palya/palyak valamilyen grafikai hibajara utal.
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #30360 üzenetére
Ebben aztán minden előfordul.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Alienhun79
tag
válasz Antonius1978 #30359 üzenetére
Hát a Fotograf hm, nem, ez sokkal Miserysebb, sokkal Lost Alphasabb. Baromi jó a játék fizikája, ha egy zombi jön feléd és te lösz rá pisztollyal, látszik a golyó behatolás nyoma az amigó fején, ha lőnek rád jó messziről, szépen suhognak melletted a golyók. Itt van értelme a hatótáv fegyvereknek, nagyon jól kibalancolták őket és rengetek csuzli van benne. Amit Saga fordított modokat azok is baromi jók, de ez is nagyon ott van Tényleg sok jó küldetés van benne, ami meglepett, hogy a játék meglepett, sőt nagyon lekötött. Antonius higyj nekem megéri azt a misét
tesztoszteronstalkerista
-
hubai1979
őstag
Skacok január óta van fönn a diverzáns mod,semmi gond nem volt vele,visszatöltés,mentés semmi.
Valami a javításokkal ,vagy mit tudom én,csak a két első van fönn,egy páran próbáltátok,ha jól emlékszem még kettö darab javítás volt hozzá,nem emlékszem,hogy panaszkodtatok volna,de lehet nem tudom.
Sőt mikor rátaláltam a braz magyarosítással játszottam és egészen Pripyatig vittem vele,hiba nélkül.
[link]Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
hubai1979
őstag
-
shield
Topikgazda
válasz hubai1979 #30366 üzenetére
Pont lehet, hogy ez a megoldás. Erre már én is gondoltam, hogy serega-lus megbütykölte amit kellett. Azt hiszem A halál ellen nekem is serega-lus, mert az volt stabil. Akkor teszek egy próbát.
Köszi.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
rétisün
veterán
válasz shield #30367 üzenetére
a halál ellen nekem is stabilan ment, azt hiszem nálam is seregA-lus verzió volt. viszont ugyanerre az alapra tettem rá a diverzánst is, és az kezdett nem visszatöltőset játszani. igaz, úgy tűnik ezt meg tudom kerülni.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #30332 üzenetére
Szerintem unalmas, semmitmondó ez a Chernobyl Chrionicles. Akik ilyet csinálnak, jobb lenne ha könyvet írnának és az olvasásához akkor nem kellene áramot fogyasztani. Annyi a duma benne, hogy hosszú percekig csak olvasod és olvasod a sódert, aztán átmész egy másik épületbe és újra olvasod és olvasod a laska párbeszédeket. Az első benyomásom az volt a modról, hogy jaj de szép, és ennyivel is maradtam: szép és annyi. A sztori jónak indul, de nem lesz belőle semmi. Tényleg semmi. Nagyot csalódtam benne, felejtős .
-
Antonius1978
addikt
válasz Alienhun79 #30363 üzenetére
Akkor add meg hozza a hivatkozast, hogy elmenthessem magamnak, hogy amint idom lesz, kiprobalhassam.
-
Antonius1978
addikt
válasz Sensut #30369 üzenetére
Hat ezt nagyon sajnalom, mert epp nekifogtam leforditani, Shield intezi hozza a tobbit
Igaz, hogy nem egy halomra gyilkolos mod, az biztos.
Inkabb nyomozos, a torteneten van a lenyeg, elkepzelheto, hogy valamelyik sztalker regeny alapjan keszult, amit ki tudja melyik kezdo orosz iro irt.Vagy pedig egy fobb tortenet mellekhajtasa, es valaki felkarolta az otletet es kerekitett hozza egy sovany tortenetet. -
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #30371 üzenetére
Akkor inkább fogjatok neki lefordítani az OGSE-t, az tényleg igéretes alkotás. Csak az alap SOC-ot kell kibővíteni.
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz Sensut #30372 üzenetére
Azt a megtisztelo feladatot meghagyom masnak
Nem igazan szeretek forditani.
1 hogy idoigenyes, 2 hogy magyarul tobbfelekeppen lehet ugyanazt elmondani, tehat nehez valasztanom hogy hogyan fejezzem ki a dolgot, 3 ebbe is csak azert mentem bele, mert nekem epp ez a sok tortenet tetszett meg benne, ugy 80-85%-at ertettem angolul, es jatek kozben arra gondoltam, hogy milyen fasza lenne, ha magyarul lenne, mert akkor ertenenk mindent, gondoltam jo lenne leforditani, de aztan elhessegettem a gondolatot, erre ir Shield, hogy mi lenne ha leforditanam , vegul beleegyeztem -
shield
Topikgazda
válasz Sensut #30372 üzenetére
Pedig azért beszéltem rá a fordításra Antonius1978-t, mert írta, hogy tetszett neki a mod. Persze embere válogatja. A lényeg, hogy eggyel gyarapodik a lefordított modok száma és biztos vagyok benne, hogy lesz akinek még tetszeni fog a mod.
A szívem szerint én is rábeszélném Antonius1978-t az OGSE fordítására és még a Fotograf-ra is. Egy általam elkezdet rövid fájlt fejezett be, de már abból láttam, hogy gyors volt és főleg alapos/precíz. Szerintem kicsit kérlelni kellene és rábeszélni, mert kiváló fordítások jönnének ki a keze alól.
Úgy hogy hajrá! Én is győzködni fogom.Antonius1978 az biztos, hogy idő igényes, de ha bele kezdtél, lehet hogy megszereted. Mindenki tudja, hogy nem lehet egy hét alatt megcsinálni, nem hajt a tatár, elkészül amikor elkészül.
Az hogy több féleképp fejezheted ki magad magyarul az csak előny. Amikor elküldted a fordítást a félkész fájlhoz, ugye emlékszel, hogy nekem is meghagytad a választást, ránéztem és már tudtam/éreztem melyik változat a megfelelőbb. Gondolom már játszottál olyan moddal, amelynek olyan volt a szövege, mintha egy tízen éves iskolás írta volna. Azt ugye csak viccből írtad, hogy "...nehez valasztanom hogy hogyan fejezzem ki a dolgot,..." jót kuncogok rajta. Épp hogy Te nem tudnád, csak viccelsz.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Erdő
tag
Annyit beszéltetek a Diverzáns modról, hogy kedvet kaptam hozzá!
Egy kis segítség viszont jól jönne a telepítéshez: találtam a stalkermod.ru oldalon egy több mint 6 gigás modot (+ két fixet ajánlott valaki hozzá korábban), Shield oldalán meg egy patch-elt - ha jól látom - 1.8 gigásat. A 6 gigásban benne van az SGM, meg ami még kell hozzá alapként, a másikhoz meg külön kell feltenni ezeket? Hogy érdemes telepíteni?Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
Alienhun79
tag
válasz Antonius1978 #30374 üzenetére
Hát nem lepődnék meg, ha az OGSE mod creatora, az alap SHOC készítők egyike lenne, vagy pedig nagy rajongó mint Dezodor. Az alap történetet kicsit megspékelve. Komoly mellékküldetés armada építve rá, de nem hozom viszem Nardonayasan, hanem feladatok láncolatát össze gereblyézve, s van köztük még nem látottak is. Jelenleg a Szabadság bázisán ügyködök, és nagyon várom mikor enged át a Mocsár pályára.
Ami neked biztos tetszene, hogy egy új karakter Cordonban, Sidortól nem messze lent a pincében, AK-t alakít át, nagyobb tár kapacitásra, vagy eltérő célzó kütyüket, cobra vagy egyéb ilyen cuccokat készít rá, s fegyvereket javít. Olyan mintha Cop Kardánja lenne
tesztoszteronstalkerista
-
shield
Topikgazda
Légy szíves add meg a stalkermod.ru oldalán levő linket, mert keresésre nekem nem jött össze. Szerintem érdemes lenne a 6GB-sat megpróbálni, lehet hogy nem lenne vele ennyi gebasz. Főleg ha esetleg Serega-Lus verzió.Én meg előkeresem neked a 3 patch-et. Rendben?
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Antonius1978
addikt
válasz shield #30375 üzenetére
Azert tetszett a mod, mert sok jo duma volt benne, nyomozosdi, es nem nyuzsogtek sem a szornyek, sem a sztalkerek a palyan.Egy picitt enyhen olyan Way of Pripjat szeru volt, szoval inkabb komor hangulata volt,es ez az, amit en az igazi Zona kifejezojekent tartok.Most epp egy Stalker regenyt olvazok a Halalos Zonat, es abban sem nyuzsognek sem a sztalkerek, sem a szornyek nyakra-fore.
Epp ezt az erzest atveve, a tegnap elindultam a modunkban egyet koricalni Zatonyon (az osszes pancel sulyhordozasat akarom ujraallitani), az automata fegyvert egyeslovesre tettem, ugy lovoldoztem kozepes tavolsagrol, a zombikat kozelrol lovoldoztem pisztollyal, azzal is celozva, mindezt azert hogy utanozzam azt, hogy eredetileg nem ugy van, mint a jatekban, hogy megindulunk 1000 loszerrel a tarisznyankban, es lovoldozhetunk esz nelkul.Nagyjabol ez az erzes elevenedik meg Misery modban (csak ott kicsit tulzasba is vittek ezt a dolgot, es engem inkabb idegesit, mint szorakoztat, 2x ugrottam neki a modnak, es 2 is hagytam abba )Az OGSE es Fotograf forditasa : na itt egyetlen szemely nagy faba vagna a fejszejet, ugyhogy ne is almodjatok rola, hogy egyedul nekifogok
Foleg mert egyeb dolgaim is vannak, raadasul hatfajas is kinoz, mert tul sokat gubbasztok a szamitogep elott.
De egy 5-10 fos csapatnak mar gyerekjatek lenneLehet hogy idovel megszeretem, csak van egy hatulutoje a dolognak, ha olyan modot fordit valaki, amivel meg nem jatszott, mert akkor a szovegbol mindenre rajon, a tortenetre, es akkor mar nem lesz erdekes, ha jatszani fog vele, igaz meglesz az az elonye, hogy tudni fog dolgokrol mar elore.
Forditas, es tobbfele kifejezes : nos igen, azert hagytam meg a valasztast, mert nehez valasztanom hogy hogyan fejezzem ki a dolgot , es nem viccelek, de epp azert, mert ahogy te magad is irtad, egyes modok szovege olyan, mintha 10 eves gyermek irta volna, gondolom ez a forditas pontatlansaganak tudhato be, valamint annak, hogy talan angolul nem lehet olyan jol kifejezni dolgokat mint oroszul.
Ez azert nehez valasztanom ugyebar, mert mi magyarul el kell talaljuk a kifejezestelen szovegbol, hogy minn, mely reszen van a hangsuly a tortenetben.
1.Az előrejelzések szerint egy katasztrófa fog történni az erőműnél pár napon belül,amely a körzet kiürítését eredményezi. - ebben a megfogalmazasban, egyszeruen mint tenyrol van szo, az eredmenyezi szo ezt erzekelteti ebben a megfogalmazasban.A dolog lezarul es nem erzekeltet utalast, az utanna kovetkezendokre.
2. Az előrejelzések szerint egy katasztrófa fog történni az erőműnél pár napon belül,amely a körzet kiürítését vonja maga után. A vonja maga utan itt mar azt erzekelteti, hogy szamolni kell bizonyos tortenesekkel az esemeny bekovetkezte utan.
3. Az előrejelzések szerint egy katasztrófa fog történni az erőműnél pár napon belül,amely a körzet kiürítését fogja maga után vonni.Ebben a megfogalmazasban erzekelheto hogy a fogja szo fontos dolgot jelol a meselo szamara, mert mintha varna a dolog bekovetkezeset valamilyen okbol kifolyolag.
Es az utanna kovetkezo mondatbol meg is ertjuk, hogy miert volt neki fontos hogy igy fejezze ki a dolgot : A lakosság hiánya és a 30 kilóméteres kirekesztő övezet tökéletes feltételeket teremt ahhoz, hogy folytathassuk munkánkat a Nooszférával.
Tehat a fogja maga utan vonni a lakossag hianyat.Es ok epp ezt varjak, hogy tovabb kiserletezzenek.
Persze, a fogja szo az nem/sem a legmagyarosabb, ahogy olvastam, a nyelvujitas koraban vezettek be a nemet nyelvbol.
Szoval teljesen magyarul ez igy lenne : Az előrejelzések szerint egy katasztrófa fog történni az erőműnél pár napon belül,amely a körzet kiürítését vonandja (majd) maga után.
Persze ez mar regiesen hangzana, szoval marad a fogja maga utan vonniAzert irtam ezt a kis szosszenetet, hogy megertsetek, hogy miert nehez a forditok dolga.
Pl a jelenleg olvasott regenyben a fordito a Controllert Ellenornek, a Blowout-ot Kilovellesnek, a (Brain)Scorchert pedig valami lángvetőknek nevezi.
Ugye milyen hulyen hangzik nekunk, akik megszoktuk hogy a controller az iranyito, a blowout az kitores, es a brainscorcher az agyperzselo.
Tehat korantsem viccbol irtam, hogy nehez valasztanom, mert el kell talalni a jovendo tortenesek fuggvenyeben, hogy melyik kifejezes a leghelyesebb, a legodaillobb.
“Ránéztem és már tudtam/éreztem melyik változat a megfelelőbb”
Na kivancsi vagyok, hogy te melyiket erezted annak
Persze a sok lehetseges valtozat kozul csak 2-3 tettem be, de lehet hogy 6 kozul is valogathattal volna -
Antonius1978
addikt
válasz Alienhun79 #30377 üzenetére
Majd egyszer sor kerul a vegigjatszasara (a forditasra csak akkor, ha meg joparan beszallnak).
Azt hogy ki keszitette a modot arrol nincs tudomasom, nem is hallottam rola, amig meg nem emlitetted.
Dezodor munkaja gigaszi volt, jo volt hogy kibovult az alajatek, de az en izlesemet nem talaltak el.
Valahogy szamomra nem hozta azt az erzest, mint amire vartam/vagytam.
Amit etalonnak tartok Dhampirral karoltve az Way in Pripyat mod
A Lost Alpha nem volt tul nehez, es bosszanto volt 3 palyan vegigcaplatni, aztan visszamenni ugyanazon a 3 ures palyan.Persze ez 2 evvel ezelott volt - nem is tudom, marcius vagy aprilis 14-en adtak ki a modot - azota lehet hogy benepesitettek, vagy meg + kissebb kuldeteseket is berakta a sok ures palyara.Tegyel be legyszi 1-2 kepet errol a csodas pasasrol , az AK-kat Atalakito Alakrol AAA
Hol van, hogy nez ki, miket tud alakitani, es legvegul lassuk is, amit atalakitott.Amint tudod es idod engedi, kosz. -
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #30379 üzenetére
Azt hogy elsőre eltaláld, hogy melyik mondat lesz a pont odaillő, az nagy szerencse ha még nem játszottál vele és nem éreztél rá a történetre. Ne hogy azt hidd, hogy az oroszból sokkal jobb. Amit SaGa fordított nem ezért lett olyan frappáns, mert úgy volt leírva az oroszban. Ha úgy fordította volna, akkor nagyot néztünk volna.
Sokszor háborgattam, mert a Diverzansban fogalmam sem volt sokszor hogy miről van szó, nem ám hogy melyik a megfelelő. Van hogy szavakat is kihagynak volt olyan esetem amiért SaGa-t kellett zavarnom, pl. "Mityától, mert ez meg ez kell." Azt már nem írta, hogy Mityától jöttem, mert mert ez meg ez kell.
Akkor homályosított fel SaGa, hogy bizony van ilyen és sok hasonló. Na akkor még a sok elírás a szavakban, egy betű felcserélése és már nézek nagyot most mi a fene van.Ha emlékszel SaGa is azért állt neki könyvet fordítani, amit írsz, mert teljesen kiakadt, hogy olyan ember fordította a könyvet, aki sosem játszott a Stalkerrel.
Nem hiszem, hogy akkora probléma lenne ha néhány mondat nem 100%-an odaillő. Véleményem szerint nincs is olyan fordítás amiben nincs ilyen hiba, azt nem is lehet megcsinálni.
A Way in Pripyat nekem is nagyon bejött, csak nálam beugrott egy hiba és nem tudtam tovább menni benne. Azóta is ott van a gépemen félbe hagyva. Most már csak úgy lesz érdemes játszani vele ha újrakezdem. Ennyi idő alatt elfejtettem a lényegét.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Alienhun79
tag
válasz Antonius1978 #30380 üzenetére
tesztoszteronstalkerista
-
hubai1979
őstag
válasz Alienhun79 #30382 üzenetére
Még senki sem akart ilyen jóféle játékszerrel megajándékozni.
Mikor előszőr láttam alig voltam iskolás, de azóta is álmodozok róla.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
Antonius1978
addikt
válasz shield #30381 üzenetére
Nos, majd en forditom, es ha te talalsz egy megfelelobb szot, behelyettesited, mint a most priviben irt kirekeszto ovezet helyett tilalmi ovezet.
Aham, valami dereng abbol amit elmondtal Saga59-rol, es mintha o is epp a Halaloz Zonat emlitette volna, meg valami duplikatorrol is mintha szo lett volna - most hogy olvasom, kezd korvonalazodni hogy mi is az a duplikator, mar nagyjabol ott tartok -, es a Duplikator Gyermekeirol...talan a Halalos Zona folytatasa.
Way in Pripyat : valoszinuleg a gyarudvaron akadtal el, ahol le kell menni az X... laborba.
A keszito azt irta, hogy asszem statikus megvilagitassal nem lehet lemenni, mert akkor kiakad...
Dhampirnak vagy Suni-nek, vagy mar nem tudom pontosan, valoban volt ilyen baja.
A rohej az, hogy nekem nem.Es a masodszori vegigjatszaskor sem.Statikuson volt, es semmi sem lett,nem omlott ossze.Nem tudom, van-e osszefugges, de nekem az eredeti jatekra volt telepitve.Alienhun79 ez a "parittya" neked AK ???
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #30379 üzenetére
Ez volt az a regény, aminek a fordításán annyira kiakadtam (meg azon, hogy hiányzik belőle egy komplett fejezet, amit emiatt lefordítottam az orosz eredetiből, a profounduslibrum) oldaláról letöltheted, hogy neked is meglegyen, ha nyomtatott verziód van. Az e-book változatból nem hiányzik, de ott az eredeti fordító szövege van.), hogy alaposan megköpködtem a neten több felé is, így talált meg a kiadója. A következő részt (A duplikátor gyermekei) már én fordítottam, ahhoz tetemes mennyiségű jegyzetet és egy hosszú S.T.A.L.K.E.R. ismertető előszót is írtam. Na ott már a megszokott megnevezések vannak, minimális kivétellel. Ahol az előző rész fordítója nem nyúlt nagyon mellé (talán csak egy-két relikvia neve, meg a vak kutyák ilyenek, minden más borzalom, a kedvencem a "pszeudotest". Na emiatt szedtem le az orosz eredetit, mert nem tudtam elképzelni, mi a túró az. Mint kiderült, a husi, vagy röfi (flash) A másik kedvencem a műkütyü. Ez nála a relikvia, vagy arti, vagy képződmény.), ott megmaradt az ő verziója, de az összes többit könyörtelenül kiszórtam.
A stalkerek meg azért stalkerek benne (sztalker helyett), mert anno a Piknik az árokparton fordítója is így írta (nem is tudom, miért, lehet, hogy nem oroszból, hanem angolból dolgozott) és a szerkesztőm ragaszkodott ehhez a formához.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Aarpok
őstag
válasz Antonius1978 #30384 üzenetére
Statikussal tényleg nem megy le,mert konkrétan a mód el sem indul azon min. objektum dinamikus fényekkel működik.A moddb - n a letöltési link alatt a Description részben elég konkrét figyelmeztetés van erre:
"ATTENTION: This mod will not run on static lighting. " Oced végigjátszásban említi azt hogy, DX11 - ről le kell venni DX9 - re és akkor nincs gond a bejutással.
[Moddb]Аарпок
-
Alienhun79
tag
válasz Antonius1978 #30384 üzenetére
Hubi kedvenc magköpködöje, ha találok modban, mindig ő jut eszembe, csak sajnos éhes a kicsike szereti szórni a magjait
tesztoszteronstalkerista
-
CJ4567
veterán
válasz Alienhun79 #30387 üzenetére
Fallout 4-ben is mindig ez a gondom, a fegyverek túlságosan szeretik szórni magjaikat
No Sana No Life
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #30384 üzenetére
Igen valamelyik X labor lejáratánál akadtam el.
Aarpok akkor már szó volt róla, hogy a melyik megvilágítással lehet tovább jutni. Én végig próbáltam mindegyiket, de nem lett eredménye. Érdekes ha tudják a készítők, hogy mi a gebasz, akkor talán javítást kellene csinálni és nem figyelmeztetést. Gondolom, azóta sem oldották meg.
Alienhun79 nem tudom mit szeret ezen cseresznyemag köpködőn Hubai, amikor nem lehet eltalálni vele az ellent, csak a környezetet lehet vele letarolni.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Erdő
tag
válasz shield #30378 üzenetére
A 6 gigás változatot (Diverzáns) innen töltöttem le: http://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/stalker-diversant-gibrid.html
(Kicsit lefelé kell görgetni; lesz három fekete alapú nyomógomb egymás mellett; én a harmadikat, a torrent-et választottam.)
Még nem telepítettem, de úgy látom, hogy a CoP van benne, nem az SGM és társai, amik kellenek még a mod-hoz, de hátha a te gyakorlottabb szemed mást mutat...
És még egy gondom akadt: a moddb-n az SGM-nek csak az "english all-in-one" verzióját találom, a simát nem, és az itteni téma összefoglalóban lévő SGM link sem működik. SGM mod valahol?
Kösz!Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
-
Erdő
tag
válasz Alienhun79 #30395 üzenetére
Kösz!
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
Antonius1978
addikt
válasz Aarpok #30386 üzenetére
De az az erdekes erted, hogy en mindig statikus modban jatszom, mert csak ugy birja a gepem (kivetel a sajat modunk, mely bizonyos csokkentett - ertsd : bizonyos dolgokat kikapcsolva, egyes csuszkakat lejjebb huzva - modon Dx10-ben is eleg jol megy, szoval mindketszer statikus modban vittem vegig a WIP-t.
Ha hiszed, ha nem.Es nem volt semmi gond, egyszer sem ugrott ki az asztalra, nem fagyott ki soha. -
Erdő
tag
válasz Alienhun79 #30398 üzenetére
Kösz ezt is!
(Most már az aláírásomban szereplő google drive helyről is le lehet szedni az SGM dolgait - kivéve a grafikus kiegészítőket. Remélem, működik, nem csináltam még ilyet.)
Jól értem, hogy a Diverzáns mod telepítése előtt a Shield oldalán felsorolt összetevőket (SGM, Geonezis, Sky, Misery...) fel kell rakni, és erre a Diverzánst?[ Szerkesztve ]
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!