- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alienhun79
tag
Pelnek igaza van abban, hogy ez nem egy befejezett mód hanem beta, még nem egy stabil mód, hja és valaki végig vitte már, mert én már egy hónapja nyomom heti 6-8 órában és még csak nyolc pályán jártam a freeplay verzióban, ahol nincs fő küldetés, csak a borzasztó sok mellék küldik !
Ha javasolhatnék egy igazán jó, kész, közepesen stabil módot angolul (mert oroszul beton stabil) az ez lenne:
[link] ,[link] ,[link] .
A mód játszása közben sokszor be crashalt, amit Kekeeci fórum társ nekem javított, ezek a hibák általában a hanyag angol fordítástól keletkeztek, amit akarok mondani az az, hogy van egy franya javító patch a srácnál, de ez nem teljes, mert nem vittem én se végig a módot , mert egy csapongó tesztoszteronstalkerista vagyoktesztoszteronstalkerista
-
#90933760
törölt tag
Az xray engine shader model 3.0 és a kártya meg csak 2.0b-t tud. Úgyhogy cseszhetem egy jó időre a játékot.
-
#67026816
törölt tag
válasz Alienhun79 #18900 üzenetére
Én már meg akartam kérdezni, hogy mikor szólnak ránk a moderátorok, hogy a SOC modokat ne a COP topicban beszéljük meg..
Antonius1978: A félelmed nem alaptalan, de azért mégsem gondolnám, hogy a szarnak adunk egy pofont. Ahogy Alienhun79 írta, nyűgös a mod, de Ő egy fél évvel ezelőtti verzióval játszik, azóta 4 vagy 5 patch jött ki hozzá, és egyfolytában jönnek... Már a mostani is játszható verzió, a jelenlegiről itt azt olvastam, hogy már közel bugmentes(én azért nem kezdem el komolyabban tesztelgetni, mert angolul nincs türelmem hozzá), ezért elhiszem, hogy így van. De ha még nem is tökéletes, ami talán sosem lesz(úgy, ahogy egyik sem), attól még a mi munkánk az maradandó, és ha csak fél vagy egy év múlva lesz 1.0-ás verzió, az sem baj, valószínűleg addigra mi már unni fogjuk, viszont lesz hozzá egy kiforrott magyarítás, ami a mi kezünk munkája lesz.
Nem szeretnék pofátlan lenni, és megvárni, hogy ránk szóljanak, ezért még linkelném azt amit kell, és a többit tényleg a soc topicban kellene megbeszélnünk, ha egyet értetek
akkor mégegyszer az eddig fordított(ebben az alapjáték magyar fájljai is benne vannak): [link]
és az összes angol fájl: [link]
Annyit kérhetek, hogy ha valakinek van hozzá kedve, fussa át az eddig kész anyagot, mert stílus szempontjából hagy némi kívánni valót. Egy tipp hozzá: Van ez a winmerge szövegösszehasonlító program, txt fájlokat kezel, szóval az xml-eket txt-be kell másolni, és megnyitni őket. Az egyikbe a már lefordított szöveget, a másikba az érintetlen angolt. Sorry, a szájbarágós fogalmazásért!
-
#90933760
törölt tag
válasz Balathruin #18903 üzenetére
A GTA az konkrétan közli, hogy neki 3.0 kell és el se indul. A Stalker elindul, de a menüben kifagy. Mind a három ugyan úgy. Akkor mi más baja lehet. Valamikor sikerül bejutni a beállításokba, de akkor ott fagy ki. user.ltx már le lett törölve.
Vagy lehet a DX9 miatt, mert a kari DX9, a játéknak meg gondolom DX9c kell....
[ Szerkesztve ]
-
Aarpok
őstag
Kedves Mindenki!
Dicséretes és példaértékű lehet az amit most elhatároztatok,hogy összefogtok a módok magyarításának érdekében.Én sajnos nem tudok a fordításban segíteni nektek,mert sem angolul, sem oroszul nem tudok.Csak drukkolni tudok,de azt teljes mellszélességgel.Tudom még távoli,de esetleg a tesztelésben tudnák segíteni.
Аарпок
-
Balathruin
veterán
válasz #67026816 #18904 üzenetére
Én úgy írom át a szövegeket, hogy lementem xms-be, majd ha kész, vissza. Nem nagy dolog, még Dez0 is írta a LA topikban, hogy így csinálják.
Baltoafarkas Nem tudom mi lehet a gond. Próbálj friss drivereket, friss Dx-et, GTA-hoz (gondolom IV) meg próbálj shadermodel átalakítót. Esetleg még azt lehetne, hogy kiszedem az én beállításaimat és átadom, hogy át tudd állítani. Próba szerencse.
Aarpok A tesztelés is nagy segítség lehet. Brazban is volt hogy találtam néhány elírást, jeleztem.
-
#90933760
törölt tag
válasz #90933760 #18905 üzenetére
Kiderült, hogy az X600 az egy utólag átmatricázott X300-as. Az X300 pedig nem más mint egy PCIe-esített 9600-as. Ha ez valamit mond akárkinek is és megoldaná a gondot. Jó lenne ha tudnék játszani...
Legfrissebb driver van fent. Legfrissebb a DX is. A beállításokkal nincs baj már letette alapra attól hogy kitöröltem az user.ltx-et, hanem kifagy a menübe. Vagyis ott még nem, csak akkor ha belépek valahova. Az mindegy, hogy új játék, játék betöltés vagy beállítások, ha valahova belépek ott meghal.
GTA4-en csak a shader átalakító segít, ha egyáltalán segít. De a Stalkernek szerintem mennie kéne, itt valami más baj van...
[ Szerkesztve ]
-
Balathruin
veterán
válasz #90933760 #18908 üzenetére
Utánanéztem a kártyának, hát, ha menne is a Stalker, akkor borzalmasan. Igaz, nekem a RAM csak DDR 1-es (ami szerencsére még jobban lassítja a gépet), nem hinném hogy sok FPS lenne. Nálam a játék Braz-zal, Sniper-rel (meg szerintem minden ilyen SGM-es moddal) 8-10, esetleg 12 FPS-t produkál minimális grafikával, 280-320m látótávval, hozzá beállított objektum részletességgel.
Szerk.: GTA-ból addig San Andreas.[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz #67026816 #18904 üzenetére
Az agropromi istalloi beszedbol ??? Agropromban van istallo ? (a stable azt jelenti, tudomasom szerint...de az is lehet hogy S Table, azaz S tipusu tablazat, fene tudja).
A tortenetrol van szo amit nem forditottal le, csak ugy heccbol nekiugrottam, hat 30 percebe tellett amig leforditottam, mert magyarul lehet helytelen sorrendben adom vissza a szoveget, meg az utolso reszeit felreertettem kisse.Na, de itt a szoveg : (a vegere en is meglepodtem )Igen, van egy szorakoztato tortenetem. Egyszer a Sotetvolgyon setaltam keresztul, epp a taborhelyunkhoz tartottam vissza.Idokozben teljesen sotet lett, semmit sem lehetett latni.Aztan vegre feltunt elottem egy maglya.Nos igen, vegre ideje egy ehes es faradt sztalkernek hogy a tarsaival talalkozzon.Abban a pillanatban, amint az ut menti nagy bokrokon gazoltam at, hirtelen megpillantottam valamifele emberi arnyekot kisse megmozdulni.Ugy tunik, megint egy bandita kem.Kesobb jelenteni fog a fonokenek, fegyver vagy penzjutalom remenyeben, es a sztalker tabor elpusztul.Szoval, ugy dontottem, hogy halalra ijesztem.Megtanitom en a bitangot !
Szoval hatulrol a bandita fele lopakodtam nagyon halkan, majd szorosan lerohantam es azt suttogtam neki : Mi a fenet csinalsz itt, apafej ?'
Grrrahhhh...'volt a valasz.Hat, jellemzo... Ugy megmarkoltam, hogy meg egy szot sem tud kinyogni ! Kulonben a ficko ugy buzlott, mint egy otveneves zombi.Szornyu, valoszinuleg a dolgat vegezte.Kisse enyhitettem a szoritason es igy szoltam : Ha meg egyszer meglatlak itt te pocs, azt a maradek agyadat is kiutom, megertetted ?! Aztan hirtelen a budos teremtmeny rekedten megszolalt : Mi van ember ? Egy artatlan verszivo nyugodtan mar nem is brunyalhat ???UI :Amugy ugy tunik - par allomanyt elolvastam - persze magyarul, hogy ertelmes a szoveg, szoval minden klappol.
[ Szerkesztve ]
-
#67026816
törölt tag
válasz Antonius1978 #18910 üzenetére
De király, hogy nekifogtál! Nekem ez legalább egy óra lett volna. Remélem mások is kedvet kapnak hozzá, és be fog indulni a melo. Holnap, holnapután szabadnapos vagyok, azt hiszem, lesz mivel foglalkoznom.
-
Alienhun79
tag
válasz Antonius1978 #18910 üzenetére
Nagyon jó, ügyik vagytok, hát nem hiszem el, hogy végre érteni is fogom mikor miért rohangálok, eddig csak gugliztam meg szótáraztam, most meg ártatlan vérszívókat fogok ölelgetni Kalasnyikovval a szemfenekükben
[ Szerkesztve ]
tesztoszteronstalkerista
-
#90933760
törölt tag
Végre sikerült egy bugreportot kicsalni belőle. Szóval így hal ki. Valami ötlet?
Expression : fatal error
Function : CBlender_default:: Compile
File : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRenderPC_R1\BlenderDefault.cpp
Line : 63
Description : <no expression>
Arguments : Not enought textures for shader, base tex: act\act_arm_1_bump[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz Alienhun79 #18912 üzenetére
Nem hiszem el en sem, hogyha leforditodik, akkor en sem kell azt az - neha szamomra is - erthetetlen angol szoveget olvassam, hanem vegre magyarul fogok fel mindent
Hogyhogy szem-fenekuk ? A szemuket a fenekukig tolod le majd a Kalasnyikov csovevel ?
UI : Amugy ha ez ShoC kiegeszito, akkor nem kellene a masik forumbol is nekiallitani az embereket ?
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz Balathruin #18915 üzenetére
Visszakerestem rá, egyszer dodonak is csinálta. De McTuja szenvedett ezzel sokat, pedig neki is HD6570OC karija van, tehát nagyságrendekkel jobb. Nem találtam mi lett a megoldás, és orosz oldalakon se nagyon találok rá a hibára.
-
janinitez45
tag
válasz Antonius1978 #18914 üzenetére
Sziasztok ! Úgy látom sokan szeretnénk magyarul játszani , vállaszatok egy modot . DE olyat ami ÚJJ küldetéseket ad . Ahogy Antonius1978 is irta fentebb ! Mert az alap játékokat MINDENKI KIVÜLRŐL FÚJJA .
-
félisten
válasz Balathruin #18915 üzenetére
Prociban mit ajánlasz? Ha jól emlékszem rá, akkor alapból a Stalker csak egy magot képes kihasználni.
-
PeL
addikt
-
félisten
válasz janinitez45 #18921 üzenetére
No igen.
(#18922) PeL
Ez tiszta. Mondjuk én már régóta csak laptopot használok a mobil életvitel miatt, ezért már befejeztem az asztali PC-vel való játszadozást. Emiatt viszont a bővíthetőség is drágább ügyet jelent, habár asztali gépbe sem olcsóak a jobb procik és videókártyák, a monitorról, hangrendszerről nem is beszélve.
Szerencsére az eddigi Stalkerek simán futottak szerényebb hardverek alatt is, talán a Clear Sky jelentett ez alól kivételt, amely a mocsári pályán sokszor laggolt.
-
Antonius1978
addikt
válasz janinitez45 #18917 üzenetére
Nem azert unom, mert kivulrol fujjom (mondjuk ez a kuldetes reszere nezve igaz), hanem mert mind olyan modokkal jatszodtam idaig 1 kivetelevel, ami a COP palyakon (is) jatszodik. Mar unom
Pedig vannak meg ismeretlen palyak, epp a tegnap szartam el veluk az idot, megneztem hogy RobberBaron milyen palyakat epitett bele a kiegeszitojebe, es rajuk kerestem (parra).
A build 1935-bol vannak asszem, regebb mintha Retisun adott volna hozza hivatkozast.Generatorok,Halott Varos, valamilyen mas Mocsar, stb.Erdekes lenne valami ismeretlen helyen jatszani marAmugy meg mind RobberBaron, mind Dezowave szart ra hogy legalabb egy annyit visszairjon, hogy nem erdekli oket a dolog es kopjak le...
[ Szerkesztve ]
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #18924 üzenetére
Én is untam már a CoP pályákat ezért most a Legendary-t nyúzom és elkezdtem az OL2010-et is. A magyarításaik is elég jól haladnak, csak van pár buktató ami kicsit megakasztott. Tök jó a Legendary.
Az OL1020-ben kicsit elakadtam, mert az Agroprom pincerendszerben egyszerűen nem tudom megölni a vérszopókat. Lehet hogy átkot kell szórni rájuk akkor talán megpusztulnak.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
PeL
addikt
válasz Antonius1978 #18924 üzenetére
Előre is elnézést kérek, nem akarlak elkeseríteni, nem bántásból írom a következő sorokat.
Láttam hogy lenne ötleted egy magyar modra. Az oké hogy ezt neki is leírtad. Lelkesedés az látom hogy van de ehhez hozzáértő emberek is kellenének ám, egy modot nem olyan egyszerű összerakni, ez bonyolult folyamatok egész hada, scriptelés, modellezés, képszerkesztés, kódolás, dekódolás, szövegírás, anyámkínja, még én sem értek ezekhez. A legkisebb mod-projectek is sokszor hónapokig készülnek. Szóval ehhez team is kéne és gondolom itt sem vagyunk tele modderekkel, eltekintve 1-2 embertől sztem nem ért senki itt ehhez. Az hogy valaki bele tud nyúlni 1-2 mod paraméterbe az nem jelenti azt hogy modot is össze fogtok tudni rakni. Plusz mivel még a Lost Alphán sincsenek túl közel sem, kötve hiszem hogy rögtön a Lost Alpha után Dez0 belefogna bármilyen modba. Pihenni is szoktak a fejlesztők Tényleg nem bántásból írtam ezt, az ötlet biztos jó meg ha az ember csak úgy meg tudná teremteni amit kigondol elképesztő modok lennének (mondjuk én tuti azzal kezdeném hogy megcsinálnám a Stalkert a Skyrim motorjára ), de ehhez sem hozzáértő csapat, sem konkrét elképzelések nincsenek ahogy látom
Tehát szerintem azért sem válaszolhatott mert eléggé komolytalan ötletnek tartotta
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #18928 üzenetére
Igaz, viszont a Creation Engine-ben ami a Skyrimet hajtja alapból megoldható lenne hogy akár a Zóna összes területét egyetlen nagy térképen megjelenítse a játék töltögetés nélkül, egyedül a belső terekbe lépéskor lenne töltés. Egyetlen nagy nyitott világ lenne az egész Zóna. Kár hogy ennek kivitelezésére eddig semmiféle próbálkozás nem jött, pedig sztem hatalmas ötlet lenne. Nem mellesleg gyors és stabil az a motor, és nincs is olyan nagy gépigénye, egy mai közepes gép simán elviszi magas beállításokkal.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #18930 üzenetére
A Fallout 3-at a Gamebyro motor hajtotta ami gyakorlatilag a Creation Engine elődje, ez utóbbi már alapból optimalizálva van a több szálra így ezzel nem kéne foglalkozni sem, csak kiosztani hogy melyik mag mit számoljon, bár ehhez nem értek, nem tudom hogy működik ez. És pont a Fallout 3 univerzumáról tudom hogy simán meg lehetne oldani egy Stalker epizódot arra a motorra. Csak rá kéne ültetni a Stalker világát, csak hát ez akkora volumenű meló lenne még modként is mintha egy teljesen új játék készülne.
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz shield #18925 üzenetére
A Legendary az COP kiegeszito ? Mert akkor csinalok AK kepeket a Geo 2-ben, a menteseket megorzom (hatha egyszer jo lesz ujra a mod), es felteszem a Legendary-t. Az OL2010 az meg mi ?
Amugy a forditas szorol jut eszembe, hogy megnezzek meg par Stalkersoup-os szoveget es leforditsam.PeL de jo is lenne ha a gondolataink azonnal teljesulnenek
Ha most en lennek pl Magyarorszag kiralya, akkor minden jatekfejleszto ceg ennek lenne nekiugorvaAmugy nagyon is tisztaba vagyok egy ilyen mod (persze, ez egy elkepeszto mennyisegu munka lehet) elkeszitesevel kapcsolatos dolgokkal.
Ugyanis en is csinaltam ugymond mod-okat, espedig a Panzer General 2-ben peldaul csinaltam egy magyar hadjaratot, amely 26 (utolag lecsokkentettem 23-ra ha jol emlekszem) palyabol allt (volna), kb 20-at el is keszitettem, aztan valamiert meguntam, es azota sem folytattam a dolgot (majd egyszer sor kerul arra is hogy befejezzem).
Aztan a Star Wars Rebellion/Supremacy jatekhoz csinaltam egy kis mod-ot - nem nagy durranas, urhajok texturajat/modelljet csereltem le, beraktam par hajot, masokat kivettem, es el kellett keszitsek 2x30x3 (a 2es a ket oldalt, a 30 az oldalankenti szereploket, a 3 minden szereplonek 3 kep kellett, azt jelenti) kepet melleje.Volt hogy egyes kepeket pixelenkent javitgattam, amig olyan lett, amilyennek en akartam.
Amugy a Rebellion eletem legjobb jateka, ugy ertve elso helyezett.Pedig lehet sorolni jatekokat, Stalker,Fallout 3, Skyrim, Dune, Reunion (na talan ez kozeliti meg a Rebelliont, az Imperium Galactica elodjerol van szo, vegulis talan egyenlo a ketto, mert annyira jok), IG 1-2, es most kapasbol ennyi jut eszembe.+ Heroes sorozatok stb.
Legutoljara meg a Heroes 4-ben csinaltam egy palyat.A cime a Dzsinn bosszuja.Vegigneztem az osszes karaktert a jatekban (az arcukat), kivalasztottam amelyik a legjobban tetszett, es hozzajuk kitalaltam a tortenetet, amibol akar egy regenyt is lehetne irni (jot-rosszat).A hosunket elaruljak, majd megszokik, es korbe kell bolyongja a fel vilagot (gyakorlatilag egy XXL-es palya ha jol dereng), hogy bosszut alljon.Kozben csatlakozik hozza meg 6 karakter (gyakorlatilag ez amolyan kalandjatek, mert nagyon birom, ha csak hosok vannak a seregbe).
Nos, azt akartam mondani, hogy gyakorlatilag meg kellett tanuljak programozni a Heroes 4 nyelven.
Rendesen folyamatabrakat kellett irjak, hogy mi tortenjen, ha pl a hosunk talalkozik valakivel.Kitalaltam egy egyszeru modszert is, hogy pl egy kuldetes kapcsan amikor kapunk valami jutalmat, azt a hosunk mar viselje is azonnal.Peldaul ha a kovacsnak megcsinaljuk amit ker, akkor ad hosszukardot.Erre egy valtozo figyel, azaz amint megcsinaljuk a kuldetest, az 1 lesz. Amikor a kovacshoz visszaterunk, ha a valtozo 1, akkor adja a jutalmat.Akkor a programozassal elveszem a hos alap cuccat a rovidkardot, es kapja a hosszukardot.Tehat nem TE kell cserelgesd, megcsinalja a script.
Aztan a tortenetekhez kuldetesek tartoznak (ugyanugy mint a Stalkerbe), azokat mind ki kellett egyszer talaljam, utanna meg beprogramozzam, aztan ugyeljek a reszletekre, a tobbi velunk levo karakter szintjere (ez csak nagyjabol sikerult), szoval legalabb olyan 30-50x vegig kellett vigyem a palyat, minden apro valtoztataskor (ha valami kimaradt a tortenetbol, vagy valamit elcsesztem), mert erdekes modon a megvaltoztatott script nem mukodik, csak akkor, ha ujrakezded a palyat
Szoval, en is tisztaban vagyok nemileg a moddolas szepsegeivel
Ha nem is lesz belole semmi, felteszem - miutan osszeszedtem a magyar fegyvereket es a modelljeiket/megfeleloiket - a WIP-t es a fegyvereket legalabb lecserelem, hogy orvendjekAmugy nem valaszltal a kerdesemre, a (B)Skyrim(/B)+kiegeszitoi mind le vannak mar forditva ?
UI : ha barki ismeri a fennebb emlitett jatekokat, es el akar szorakozni, vagy akar vetne ra egy pillantast az alkotasaimra, szoljon
-
pvtneo
csendes tag
A The Fall - Last Days of Gaia játék is jó, olyan Falloutos. Apokaliptikus nehézségi szinten érdemes vele játszani, az jó kis kihívás (van hozzá hunosítás)
-
-
hubai1979
őstag
Az sgm.2.2 re épülő nanoexos móddal játszom,átnéztem a gamedata mappáját és a meshes mappában megnéztem a monsters mappát.Na most találtam benne izlom civil zombi,szellem zombi ogf fájlokat,viszont a játékban nem találkoztam semelyikkel sem.Nem tudjátok véletlenül,hogy lehet aktiválni,hogy benne legyen a játékban ? Mert a braz módban olyan jó volt felmenni a Sadovsk tetejére és onnan lövöldözni ki őket ( izlom,civil zombi,szellem zombi ) egy mesterlövész puskával .
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
Alienhun79
tag
válasz hubai1979 #18936 üzenetére
Hubi, mán megen mit nyomsz tesó, rosszabb csapongó vagy mint én. Te is 3-4 módot tologatsz egyszerre.
Elképzelem ahogy ott kotlasz a hajó tetején a nem látható szellemekre lűvűldözöl, fú de jó vagy A módodat meg kérem, me mán olyannal vagy amit nem ismöröktesztoszteronstalkerista
-
hubai1979
őstag
válasz Alienhun79 #18937 üzenetére
Cimbikém te mindig jókedvre derítesz a hozzászólásaiddal.Kb a fele páncél ,fele fegyver,amiről pár képet csináltam gyorsan.Tavaly nyár vége fele szedtem le , valamelyik fórumtársunk linkelte .Az tuti,hogy kibaszott stabil.Untam a mocsárba szaladgálást,úgyhogy a moddb-ről leszedtem a Zatonba kezdést hozzá.Tökéletesen megy vele,sőt még hamarabb is tölt be, a probléma egyedül az vele,hogy megérkezésnél nincs rangod,így a kereskedőknél kevés lőszeren kívül semmi sincsen.Ahogy emelkedik a rangod úgy megtalálható minden náluk.
Természetesen ugyanúgy vissza mehetsz Cordonba és csinálhatod a küldiket oda vissza Cordon és Skadovsz közt.Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
Antonius1978
addikt
válasz pvtneo #18934 üzenetére
Nahat, ez igazan jonak tunik Tetszik a szinvilaga, tenyleg olyan fejlett Fallout 1-2-nek nez ki. Majd egyszer kiprobalom, koszonom az otletet
UI : nezek rola videot Youtubon, nos enyhen szolva lenyugoz...
Lepipalja a Fallout Tacticsot ahogy nezem, pedig az sem volt szar jatek...Alienhun79 akkor sajna hanyagolom egyelore a dolgot, majd egyszer csak lesz belole valami...de az is lehet hogy nem...lassan mar unom a Stalker vilagat...
-
PeL
addikt
válasz Antonius1978 #18933 üzenetére
Minden elismerésem, komolyan Ha játszanék az adott játékokkal kis is próbálnám a munkáidat minden bizonnyal. De annyit hozzáfűznék hogy a Stalker játékok és az xRay motor modolása 1000x nehezebb dolog mint az általad említett játékoknak, lévén hogy normális SDK sincs a játékhoz, a Lost Alpha-hoz is saját SDK-kat kellett írniuk dez0-éknak, ami kielégíti a project igényeit és egyáltalán meg tudják valósítani azt amit akarnak. Részben ezért is várja mindenki a játékot mint a messiást, mert az általuk létrehozott játékkal és SDK-kal új fejezet nyílhat a Stalker modok történetében.
-
Antonius1978
addikt
Fingom nincs mi az az SDK, es mint mondottam, teljesen tisztaba vagyok hogy rohadt nehez a Stalkert programozni,mert amiket fennebb emlitettem azokat nem is volt olyan nehez megcsinalni viszonylag, csak idoigenyes.
A fegyverek kapcsan - a neten lehet talalni leirast, hogy hogyan tudsz pl egy fegyvert gyakorlatilag leklonozni a jatekon belul, nos, csak meresztettem a szemem, mert semmit sem ertettem a programozasi nyelvbol...
Mondjuk egy kuldetes allomanyat is le tudod klnozni, es akkor csak a szoveget meg a feltetelt kell megvaltoztasd, es mar meg is van az uj kuldetes...Ugyhogy a kuldetesek programozasa nem lehet olyan szenvedos sztem, de a dolgokat egybefuzni az mar bajos lehet. -
PeL
addikt
válasz Antonius1978 #18941 üzenetére
SDK = Software Development Kit, azaz szoftver fejlesztői környezet. Program vagy programok együttese amivel létrehozzák magát a játékot. Vagyis szerkesztőprogram amivel könnyebb létrehozni a dolgokat. Épületeket szerkeszteni a pályára, lerakni pályaelemeket, spawn pontokat, stb
Skyrim fordítás elvileg már készen van, csak még folyik a zárt körű tesztelés mielőtt publikálják.
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
Ertem.Nincs fogalmam, hogy az ujabb jatekok hogyan keszulnek, szoval nem latom at a dolgokat.Amugy az SDK az meg van irva mar, es azokat tologassak jobbra-balra hogy kialakuljon a jatek, vagy eppenseggel ok irjak ?
Skyrim : akkor jo mar epp 2 eve hogy varom a forditast
[ Szerkesztve ]
-
Alienhun79
tag
válasz Antonius1978 #18943 üzenetére
Cuncibogarak , ne akarjatok egyből vadászkutyára légféket.Egy két nappal ezelőtt még csak fordításról volt szó, most már valami saját módot akartok komponálni, amitől el megy a kedvetek a szüléstől Szerintem maradjatok az eredeti fordítgatós dolgoknál, mert abban sütik vagytok.Ez nem ,egy építő jellegű ötlet csak egy vélemény, remélem nem csak az én kezem ér bele a bilibe
tesztoszteronstalkerista
-
op.erik
aktív tag
válasz Alienhun79 #18944 üzenetére
vadászkutyára légfék... hát ez k**va jó
-
#67026816
törölt tag
válasz Antonius1978 #18943 üzenetére
A belekesedésedre én is szerettem volna tegnap reagálni, de kb ugyanazt írtam volna le, mint Pel, ezért nem akartam lehúzós lenni. Sejteni lehetett, hogy nem fognak válaszolni, mert komolytalannak tartják a dolgot, ettől még szerintem gáz, hogy még egy rövid válaszra sem méltattak. Amikor RobberBaron írt ide, hogy mi van neki otthon készülőben, nekem is felcsillant a szemem azon a mondatán, hogy mindent bele akar rakni a modba, amitől jók volta a Stalkerek. Szerintem pont ez hiányzik az összes modból, hogy valami mindig hiányzik belőlük És rohadt jó, hogy ezt valaki itthon felismerte, ráadásul egy olyan mod alapot készít el, amire aztán azt írhat más, amit csak akar. Rögtön az jutott eszembe, hogy készüljön is el, mert sajnálnám, ha végül betateszt fázisban maradna.
De még mindig az a nagy kérdés, hogy ki lesz az, aki megtanítja a küldetés szerkeztéséhez szükséges skilleket, és fogja majd a kis kezünket, álmaink megvalósulása felé vezető úton????
-
Antonius1978
addikt
válasz Alienhun79 #18944 üzenetére
Vadászkutyára légféket : hat sirok a rohogestol
redzsi84 en csak gondoltam hogy probalkozom, hatha-hatha...ha nem jon ossze, igy jartam, es kesz, semmi gond.
RobberBaron amugy ma valaszolt
Elmondta, hogy a zombis dolog ot hidegen hagyja, o mast kepzelne el, egyelore kivancsian varom hogy megirja az o elkepzeleset.Lehet hogy igy hagyja a modot miutan kiadta es nem csinal vele semmit, az is lehet hogy o is kitalal hozza valami jo tortenetet, de az is lehet hogy majd egyszeruen abbahagyja a moddolast.Amugy akar lesz valami az almom/almunkbol, akar nem, az egyszer olyan biztos mint ahogy en itt ulok, hogy a magyar cuccokat osszeszedem, es a WIP-ben kiveszek fegyvereket es a magyar cuccokat beteszem helyettuk.Uff !!!
-
hubai1979
őstag
válasz Alienhun79 #18947 üzenetére
Cimbikém én ezt az egy oldalt találtam róla.Én nem találtam meg rajta,de nézd át hátha neked sikerűl
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
hubai1979
őstag
válasz Alienhun79 #18947 üzenetére
Baszd ki a buzi felhasználó törölte.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...