- 30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Házimozi haladó szinten
- Amazon Fire TV stick/box
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Már a Patriot is jegyezhet MPOWER szériás DDR5 RAM-okat
ph Az MSI visszatérő termékcsaládjába illeszkedő készletek kétféle kapacitással érkeznek, három sebességszintre.
-
A Galaxy A73 is telepítheti a One UI 6.1-et
ma Amennyiben rendelkezik ehhez szükséges 2,6 GB szabad tárhellyel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsolto
őstag
Nagyon jó kreatív ötlet, húsvétra hazautazóknak ideális elfoglaltság az útra
Gratula, és köszi, és boldog ünnepet mindenkinek![ Szerkesztve ]
Ez vagyok én: https://sites.google.com/view/zsoltkaldos/home
-
Skynet258
veterán
Az utolsó kép tiszta olajfestmény hatású, nagyon tetszik!
https://geekpulse.hu
-
elit_hun
őstag
a "csavaros" képek nagyon bejövősek, remélem a HÉV 70km/h-s sebessége is elegendő erre, mert ki kell próbálnom
hja, ha az embernek nincs szocialis kapcsolata, mindenkihez probal beszelni, ebbol lesznek az utcan motyogo oregasszonyok - meg a bloggerek ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
-
Kazimír
őstag
Jópofa, érdekes képek. Ki fogom próbálni.
Be köll fizetni, azt' jólvan...
-
runner 125
nagyúr
Egyszer már én is próbálkoztam hasonlóval, bár őzekre vadásztam.
De csatlakozom én is, teljesen jó képek, jó ötlet!
Gratu.
Köszi
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
OPiiPO
addikt
végre az első unikális fototrend cikk, amihez még hasonlót sem találsz máshol!
{ congrats! }"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
juliabrilke
addikt
Véletlen tévedtem ide, de nagyon tetszik! Szép munka.
-
Lenry
félisten
laikusként mondom, hogy nagyon jó
egyedi is a cikk, és még olvasni is jókérdés: nem lehetne ezeket a képeket nagyobb méretben elérni valahol?
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Lenry
félisten
a topik tetején sárgával kiemelve:
Témaindító teszt: Suhanás - fotózás vonatból[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
adik
őstag
Nagyon jó cikk, nagyon jó tanácsokkal és pláne nagyon szép képek!
Egy hozzáfűzni valóm lenne csak: ne felejtsétek el kikapcsolni a képstabit!Kettő, csipkebokor vessző!
-
elit_hun
őstag
Ha a D750i-m még működne egyből kipróbálnám, nagyon rajfaintos pikcsörszöket lehetett vle lőni, de most szifonom van, azzal meg akkor is pixeles lesz a kép, ha tökéletesek a fényviszonyok. A kép elmosódott, még akkor is, ha a telefont letámasztom az asztalra
hja, ha az embernek nincs szocialis kapcsolata, mindenkihez probal beszelni, ebbol lesznek az utcan motyogo oregasszonyok - meg a bloggerek ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
-
elit_hun
őstag
Ha neked is lenne olyan speciális szuperképességed, ami sajnálatos módon csak a fórumozók 10-20%-nak van (igen, a visszaolvasás képességéről van itt szó!), akkor elolvashattad volna, hogy mostanában tönkrement a kamerám, és madgie írta viccből, hogy akkor próbáljam meg telefonnal-a többi már történelem
hja, ha az embernek nincs szocialis kapcsolata, mindenkihez probal beszelni, ebbol lesznek az utcan motyogo oregasszonyok - meg a bloggerek ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
-
adik
őstag
Oh, szorri. A visszaolvasás képessége megvan, csak valszeg az értelmezés nem müxik, pedig még nem is ittam (, lehet épp ez a baj). Azt, hogy a d750i romlott el (#20), összekötöttem azzal, hogy a kamerád romlott el (#8), nekem ebből jött, hogy a kamera:=d750i. Szorri ögéjn, nem akartalak meggyanúsítani. (más d750i-t, mint a SE telefont meg hirtelen nem tudok). Madgie válaszát meg valahogy nem kötöttem az egészhez.
[ Szerkesztve ]
Kettő, csipkebokor vessző!
-
elit_hun
őstag
semmi gond, én bocs - egy kicsikét ittam, lehet azért lett csípős a válasz Amúgy a D750 a K750-nek a t-mobiles változata
hja, ha az embernek nincs szocialis kapcsolata, mindenkihez probal beszelni, ebbol lesznek az utcan motyogo oregasszonyok - meg a bloggerek ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
-
jorden06
senior tag
Ez de vicckes Tényleg unalmasak néha a vonatutak hazafelé, ezzel ellehet szórakozni.
Bár néha félek elővenni a gépet, nagyon nyilvános helyen (pláne ha rosszarcú csikánók is vannak a láthatáron ), még pályaudvaron is félek néha. Olyan szörnyű ez a világ, ki tudja, hogy mi meg nem történik szegény gépemmel és velem -
hejesírásó
senior tag
nagyon jó cikk, szépen formázva, jól összerakva, gratulálok!
és a képek meg nagyon jók!
-
Volu
tag
Jaja...ettől félek én is. Csavarok egyet a gépen aztán utána más is megpróbálja csavarni....kifele a kezemből. Sajnos sokan tudják, hogy nem 2 filléres dolgok ezek és hamar megtetszenek nekik.
''A számítógépező csajok strasszkövekkel díszített iPodot akarnak és macska formájú USB-memóriát, ami bedugáskor nyávog''
-
04ahgy
nagyúr
Az, hogy személyvonat, nem jelent 70km/h vagy alatta történő haladási sebességet. A 100a, 80a, 120a vonalakon pl. 120/120 vagy 100/120 (km/h) a vonatok (személyvonat is!) menetrend szerinti sebessége, és mennek is annyival.
Az 1-1a vonalakon pedig a 120/140 is befigyel.
A cikk egyébként jó, fotós, szakmai szemmel nézve, olyan tippek is vannak benne, amire az ember nem is gondolna. Az más kérdés, hogy újságírói szemmel nézve etikátlan az eleje. Nem hiszem, hogy egy objektív, magyarázó, tanító jellegű cikk elején a vasút utálatának, szükséges rossz mivoltának velős megjegyzésekkel történő hangoztatásának helye lenne.
"Bizony, sokan kényszerülnek nap, mint nap..."
"Nem egy élmény, de ez is csak egy szükséges rossz."
"Ha már a kicsit koszos, kicsit büdös, de legalább mindig késő vonatokkal." – Én 3 hete nem késtem el a munkahelyemről vonat miatt, és egyre jobban odafigyelnek a tisztításra is. Sok helyre már új, szép motorvonatok járnak. A vasút sajnos kötöttpálya. Ha hülye embertársunk betéved elé magában, vagy autójában ülve, az bizony nem a vasút hibája. Azt a vonat nem tudja kikerülni, a rendőrség pedig két-három óráig helyszínel. Az sem a vasút hibája.
"feltéve, ha nem csavarozták még le" - Ez pedig csak a mai magyar társadalmat minősíti.Ellenben, ha az szerepel, hogy: "...sokan a munkába járást tömegközlekedési eszközzel, elsősorban vonattal oldják meg. Az ez alatti, haszontalannak tűnő idő eltöltésére adna tippet a következő cikk..." - így is lehet, egyéni negatív véleményt nem beleszőve. Mi a helyzet, ha valaki szeret utazni?
Én például szeretek, kis mikrokörnyezetet alkot a vonat és a rajta utazó ember. Kikapcsol, eltávolít a napi gondjaimtól. Volt nap, hogy felszálltam reggel a Keletiben, Győr, Celldömölk, Boba, Ukk, Tapolca, Keszthely, Balatonszentgyörgy, Székesfehérvár, majd délután beértem a Délibe.
Most, ápr. 5-én vasárnap pedig Cegléd - Nyugati, át BKV-vel Keleti, Miskolc, Szerencs, Tokaj, Nyíregyháza, Debrecen, Szolnok, Cegléd kört tettem meg.Ettől függetlenül a cikk, ismétlem, jó. Esetleg a témához nem kapcsolódóan szubjektív elemeket igazán felülbírálhatnád.
HGyu
[ Szerkesztve ]
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
athomi
veterán
Tán a vasútnál dolgozol, hogy így kiállsz mellettük?
Pár héttel ezelőtt a Bp-Keleti pu. - Nyíregyháza - Bp. Nyugati pu. vonalon közlekedő egyik járatra fordított sorrendbe csatolták fel a vagonokat, ennek ellenére az összes állomáson tévesen informálták az utasokat a vagonok sorrendjéről. Ez reggeltől estig így ment, ezzel 20 perces kését előidézve.
A múlt héten ugyanezen a vonalon 3 vonat 50 perces késéssel indult, de az utasokat persze basztak informálni az állomásokon a késésről és annak okáról.
Aztán olyan extrém eset is előfordult néhány hónappal ezelőtt, hogy nem tettek fel 1. osztályt az Intercity-re.
Vannak dolgok amik nem pénz kérdése, hanem szervezésé."Köszönjük, hogy a vasutat választották!"
-
madgie
titán
Akkor leírom, mi okolja a negatív hangvételt a cikk elején:
Elég sokat utaztam Kisvárda-Nyíregyháza (és néha Debrecen) vonalon, és nagyon ritka volt az olyan alkalom, amikor tiszta kocsiba tudtam beülni. Volt olyan nem egyszer, hogy bokáig ért a maghéj, ki sem láttam az ablakon, a folyosókon a köpésnyomokat kerülgettem. Sőt, télen a fűtés hiánya is megszokott, arról nem is beszélve, hogy hónapokig olyan "hobbinak" kellett hódolnom, hogy a Kisvárda állomásnál felszálló khm... kisebbséget kellett kifigyelnem, mert előszeretettel kapták ki az embereket a fülkéből, az értékek után vadászva. Aztán a "kisállomáson" (Kisvárda-Hármasút) már le is pattantak és futás a cuccal. Na, nekem mindig ki kellett figyelni, merről merre haladnak, mert valahogy nem volt kedvem a teljes szettemet odaajándékozni nekik.
És ez csak egy kis szelet volt a tapasztalataimból. Én elhiszem, hogy nem mindenütt van így, de a "Sötét-Szabolcs" már csak ilyen. Amúgy is Nyíregyháza az ország keleti határa, ami onnan keletebbre van, az már a többség szemében (szolgáltató, fogyasztó, tökmindegy)
amolyan senkiföldje. De ez már ultra-OFF, nagyon nem ide való téma, elnézést...A javaslatodat ettől függetlenül természetesen átgondolom, főleg, ha más számára is zavaró, és jelzi itt
-
04ahgy
nagyúr
Hát, sajnos ezek, amiket leírtál: maghéj, köpés, satöbbi, legkevésbé múlnak a MÁV-on.
A fűtés hiánya már inkább, de a fentieket figyelembe véve, te is elgondolkodnál, hogy kell-e alájuk tiszta, csilivili vonatot rakni?
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
vamzi
őstag
Én személy szerint több mint 5 éve vonatozok majdnem napi szinten és nem értem mit lehet szeretni benne. A vonat ugyan tényleg szép kis mikro környezet nyújt(gondolok itt a töménytelen mennyiségű koszra, szemétre és a bennszülöttekre) Jó, ezt csak egy egyszerű "bokorugró" személyvonat 2. osztályon. Lépjünk 1 szinttel feljebb. Ugyan ez 1. osztályon. A különbség csak annyi, hogy kevesebb a bennszülött ellenben minden tökéletesen megegyezik az előzővel. Intercity 2. osztály: Hosszútávon kényelmetlen ülések(még a személyvonaton is kényelmesebb) ritka mikor eltalálják a megfelelő klímahőmérsékletet(legutóbb is mindenki majd megfagyott de legalább a klímából csak úgy süvített be a hűs szellő ami jót tesz az arcüregnek is)kb félpercenként feláll valaki és vagy 1000el elrongyol melletted. Ha kis szerencséd van akkor beszélgetős kedvében lévő nénike ül melletted akiből ha kell ha nem "foss@" a szót. Ha egy picit nagyobb a szerencséd mint az imént volt akkor olyan hely nem is létezik az adott járaton ami a jegyedre van vésve a kalauz meg csak annyit mondd, hogy "Hát, ez ilyen. Keressen egy szabad helyet valahol" Jajj igen. A konnektor 10 esetből kb 1X működik vagy van. Intercity 1. osztály: na ez már valami. De a kényelmetlen székek és a bizonytalan konnektorok itt is megtalálhatóak ellenben senki nem fog az emberhez szólni nyugodtan tud tanulni, dolgozni, mélázn. A klíma hőmérséklete itt már nagyjából helyesen van beállítva illetve állíthatjuk magunk is(személyvonaton is lehet tudom...papíron gyakorlatilag vagy nem működik, vagy nincs meg a gombja)A kabinos megoldás szimpatikus, de emiatt még kicsit kényelmetlenebb, mint 2. osztályon. A dűthető ülés viszont nagyon kényelmes csak ritka. Van egy nagy hátránya viszont: sűrű és hosszútávú illetve nagyon rövid távon drága. Olcsóbbra jön ki az ember, ha 1-2 barátjával közösen autóval teszi meg a távot. Persze szökőévente 1-2x tényleg kényelmes és olcsó.
A késések lehet nem mindig a mávon múlanak, de mikor nemlétező helyjegyet adnak az azért már kicsit sok. Másrészt az elmúlt hónapban nem volt olyan utazásom, hogy ne késett volna a vonatom10-15percet de a rekordom abban a hónapban másfél óra volt mert jött egy kis szellő és levitte a felső vezetéket.
De, hogy ne csak offtopic legyek. Nagyon tetszett a cikk és a képek fantasztikusak. Megpróbálkoztam én is vele. Próbálgattam a záridőket, hogy mikor lenne jó, de tökéleteset nem találtam. Nem baj, utazok még eleget a vonaton Az a csavarós dolog(mikor a fa körül mintha meglenne tekerve minden, de a fa középen éles) viszont sehogy sem ment. Pedig azok nagyon mutatósak. 2 képet tartottam arra érdemesnek, hogy kicsit fotóbolt vagy gimp alá vegyek és állítgassam a színeket. Íme:
kép1
kép2amint látszik nem nagyon értek még ezekhez a fénykép manipuláló eszközökhöz.
jah és valószínűleg az egészségem áldoztam a képekért. Tuti huzatot kaptam a lehúzott ablak mellett, érzem -
vamzi
őstag
ezzel is csak az a probléma, hogy míg máv tőlem még a diákit is elkéri hol ott látja, hogy hatalmas pakkal vagyok azt csak nem hobbiból ülök a vonaton, addig a mellettem ülő bennszülöttre még csak rá sem hederít, semmit nem kér tőle. Ott kezdődik az egész, hogy az ilyen embereket fel se kellene engedni a vonatra..
-
vamzi
őstag
A szándékos rongálást ami ellen a máv tényleg nem tud mit tenni természetesen én is elítélem, undorító és értelmetlen dolognak tartom. Nem értem miért kell tönkretenni valamit amit ő maga is majdnem vagy tényleg napi szinten használ. Mit élvezhetnek abban, hogy saját maguk alá sz@rnak?
Egyébként bocsánat a sok offtopicért
Záridőre szívesen várok ötleteket illetve a képek alapján, hátha tudtok segíteni, hogy mire figyeljek mikor a görbéket meg a csúszkákat állítom. -
vamzi
őstag
na igen, ez a másik. nem sok alkalmas fa,bokor,épület volt(vagy csak még nem állt rá a szemem ) mert vagy túl közel volt vagy túl távol, de zoomolni meg nem akartam. Jajj és igen, azt is hozzáteszem, hogy csak egy egyszerű kis kompakt géppel(canon ps a520) tudok játszadozni sajnos. De ez is több mint a semmi, mert aránylag egész sokmindent be lehet rajta állítani.
-
Korcsii
őstag
gyönyörűek a képek, ez már tényleg művészet
egyébként az ilyen cikkeknek nem lehetne egy, a tesztektől elkülönülő menüpontja/gyűjtőhelye? szerintem sokkal jobb lenne, főleg a későbbiekben...
-
Konflikt
addikt
Valószínűleg senki nem fogja a négyszázas nagytelét méternyire kitolni: drága mulatság lenne, ha a vezetéktartó oszloppal összecsókolózna.
mostanaban keveset vonatozom, de egyetem alatt 4-5 oras utak gyakran voltak.
na olvasok tovabb, finom anyagnak tunik nagyonCommodore Amiga 500 - es a kepzeleteinek tobbe semmi nem szab hatart! // VCIX-DCV&CMA
-
Fr3eWar
őstag
Esetleg lehetne egy-két képet nagyfelbontásban megkapni, mert háttérnek nagyon jól mutatnának.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- 30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
- Xbox Series X|S
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Motoros topic
- Ukrajnai háború
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen