- ASUS ROG Ally
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós kamerák
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alusky
aktív tag
Végre tanul az AI és rájön, hogy szükséges a szabályok megszegése a biztonságos közlekedéshez.
[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
gabor7th
addikt
Ezekkel már annyi minden történt, hogy a "váratlan" jelző nem is kéne.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
hokuszla
senior tag
Az amerikai nonprofit közlekedésbiztonsági szervezet, az Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) 65 éves története során eddig főleg különböző törésteszteket végzett, ülések és fejtámlák biztonságosságát, vagy épp az autók tetejének erősségét vizsgálta. Most először készítettek jelentést az intelligens vezetéstámogató rendszerek minőségéről.
A teszteken „elfogadható” minősítésel átment a LEXUS LS rendszere, a Teammate with Advanced Drive, „marginálisan” épp elfogadhatónak bizonyult a General Motors Super Cruise és a Nissan ProPILOT Assist rendszere. Futottak még a BMW, a Ford, a Genesis, a Mercedes-Benz, a Tesla és a Volvo rendszerei, illetve a Lexus egy másik, kevésbé jól sikerült automata tempomatrendszere.
10400 16GB 1660s 4.5TB
-
-
bteebi
veterán
Hát nagyon szívesen. Örülük, hogy ilyen tiszteletteljesen kifejezted nagyrabecsülésedet, amiért nagymértékben hozzájárultam a tudásod elmélyítéséhez. Érezd magad mélyen megtisztelve. Nyugodtan szólj, ha máskor is tudok segíteni.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
-
btprg
senior tag
Nem kell nagy dolgokra gondolni, elég egy lerobbant teherautó egy záróvonalnál. Vagy beáll miatta a teljes út, vagy leszarják a záróvonalat és kikerülik (szabályszegés!), de működni fog a közlekedés. És mennyi ilyesmi van...
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
btprg
senior tag
Nem értem mit okoskodsz itt, ki a franc emlékszik ezekre a baromságokra hogy a kreszben milyen exception-ok vannak vagy nincsenek a random szabályokra, a gyakorlatban pontosan 0 jelentősége van a forgalmi vizsga után. A kresz értelmes embereknek lett kitalálva, nem digitális gépeknek vagy agyhalottaknak akik betű szerint be akarják tartani, pont ezért működik a közlekedés.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
bteebi
veterán
Azért szerintem bőven lennének olyan speciális helyzetek, amiknél nagyon sokan vakarnák a fejüket, vagy többé-kevésbé magabiztosan állítanák a hülyeséget. Ráadásul ugye időnként a KRESZ is változik valamennyit, és ezt 30-40 éves jogsi mellett nem biztos, hogy mindenki le tudja követni.
Bőven nem csak annyi a KRESZ, hogy betartod a sebességhatárt, a zebrán nem ütöd el a gyalogost, piros lámpánál megállsz, meg hogy kanyarodáskor/sávváltáskor indexelsz. (Monjduk ha legalább ezeket betartanák az emberek, akkor sokkal kevesebb baleset lenne.) De spec. ha csúszós útnál a soksávos kereszteződésben jönne egyszerre egy szirénázó tűzoltó, egy szirénázó mentő, meg egy villamos, miközben neked lenne elsőbbséged, de előtted épp egy gyerekeket szállító busszal balesetet szenvedett, sínen ragadt autónál pirosra vált a lámpa a körforgalomban, miközben a babakocsit toló kerekesszékes nyugdíjas-kismama már pont lelépett az úttestre a zebrától 51 méterre a forgalommal szembejövő Hajtás Pajtás elé, akin nincs bukó, a klipsze is laza, és akkor se használná a fékét, ha amúgy fogna, és azt kell eldöntened, hogy most akkor ki mikor merre hogyan menjen az emelkedőn, pláne ha nagy sebességgel hajt mögötted az új X6-osában a börtönből nemrég szabadult, alkoholtól és drogtól örömmámorban Messengerező Rezesová, nem feltétlenül evidens.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- ASUS ROG Ally
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Kupon kunyeráló
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Aliexpress tapasztalatok
- Horgász topik
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs