- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LG LCD és LED TV-k
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- HP notebook topic
- Raspberry Pi
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Elden Ring - Túl a 25 millión
gp Nagyon sokan beszerezték a játék a megjelenés óta, alig egy hét múlva pedig végre befut a várva várt DLC is.
-
A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
ph A vállalat 148 hüvelykes modellel is előállhat a jövőben, és a meglátásuk szerint van erre igény.
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vamzi
őstag
Én személy szerint több mint 5 éve vonatozok majdnem napi szinten és nem értem mit lehet szeretni benne. A vonat ugyan tényleg szép kis mikro környezet nyújt(gondolok itt a töménytelen mennyiségű koszra, szemétre és a bennszülöttekre) Jó, ezt csak egy egyszerű "bokorugró" személyvonat 2. osztályon. Lépjünk 1 szinttel feljebb. Ugyan ez 1. osztályon. A különbség csak annyi, hogy kevesebb a bennszülött ellenben minden tökéletesen megegyezik az előzővel. Intercity 2. osztály: Hosszútávon kényelmetlen ülések(még a személyvonaton is kényelmesebb) ritka mikor eltalálják a megfelelő klímahőmérsékletet(legutóbb is mindenki majd megfagyott de legalább a klímából csak úgy süvített be a hűs szellő ami jót tesz az arcüregnek is)kb félpercenként feláll valaki és vagy 1000el elrongyol melletted. Ha kis szerencséd van akkor beszélgetős kedvében lévő nénike ül melletted akiből ha kell ha nem "foss@" a szót. Ha egy picit nagyobb a szerencséd mint az imént volt akkor olyan hely nem is létezik az adott járaton ami a jegyedre van vésve a kalauz meg csak annyit mondd, hogy "Hát, ez ilyen. Keressen egy szabad helyet valahol" Jajj igen. A konnektor 10 esetből kb 1X működik vagy van. Intercity 1. osztály: na ez már valami. De a kényelmetlen székek és a bizonytalan konnektorok itt is megtalálhatóak ellenben senki nem fog az emberhez szólni nyugodtan tud tanulni, dolgozni, mélázn. A klíma hőmérséklete itt már nagyjából helyesen van beállítva illetve állíthatjuk magunk is(személyvonaton is lehet tudom...papíron gyakorlatilag vagy nem működik, vagy nincs meg a gombja)A kabinos megoldás szimpatikus, de emiatt még kicsit kényelmetlenebb, mint 2. osztályon. A dűthető ülés viszont nagyon kényelmes csak ritka. Van egy nagy hátránya viszont: sűrű és hosszútávú illetve nagyon rövid távon drága. Olcsóbbra jön ki az ember, ha 1-2 barátjával közösen autóval teszi meg a távot. Persze szökőévente 1-2x tényleg kényelmes és olcsó.
A késések lehet nem mindig a mávon múlanak, de mikor nemlétező helyjegyet adnak az azért már kicsit sok. Másrészt az elmúlt hónapban nem volt olyan utazásom, hogy ne késett volna a vonatom10-15percet de a rekordom abban a hónapban másfél óra volt mert jött egy kis szellő és levitte a felső vezetéket.
De, hogy ne csak offtopic legyek. Nagyon tetszett a cikk és a képek fantasztikusak. Megpróbálkoztam én is vele. Próbálgattam a záridőket, hogy mikor lenne jó, de tökéleteset nem találtam. Nem baj, utazok még eleget a vonaton Az a csavarós dolog(mikor a fa körül mintha meglenne tekerve minden, de a fa középen éles) viszont sehogy sem ment. Pedig azok nagyon mutatósak. 2 képet tartottam arra érdemesnek, hogy kicsit fotóbolt vagy gimp alá vegyek és állítgassam a színeket. Íme:
kép1
kép2amint látszik nem nagyon értek még ezekhez a fénykép manipuláló eszközökhöz.
jah és valószínűleg az egészségem áldoztam a képekért. Tuti huzatot kaptam a lehúzott ablak mellett, érzem