Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ronny3

    aktív tag

    válasz MaCS_70 #37236 üzenetére

    Jól írtad:)

    Nem vizsgálhatják a hibát 3 napon belül, főleg ha az olyan, hogy nem lehet percek alatt ellenőrizni:)

    Vagyis ELL KELL hinniük a hibát amit mondassz, de érdemes olyan hibát mondani, ami akadályozhatja a rendeltetés szerű működést, ilyen pl. ha leszakadozik az adat hálózatról a telefon... Ez már elég ok a cserére 3 napon belül, külön vizsgálódás nélkül!

    Ugyanis nem küldhetik sehova a telefont 3 napon belül bevizsgálásra sem!!!!!! Ez nagyon fontos és csak idő húzásként szokták alkalmazni az eladók, vagy azért, hogy hátha kiderül a vizsgálat során, hogy a vevő csinált valamit rosszul!

    Szakmabeli féle vagyok igen:) a szavatossági és jótállási dolgok a fő területem:)

    (#37237) fl0werstar: ez jó volt:D
    Ám a sárm és a stb helyett elegendő egy hiba bemondása bizonyítás nélkül, de az olyan legyen ami közvetlen összefügg a telefon használatával.. kijelző, hangszoró, térerő, stb.. A hiba nem keverendő a rongálásos fizikai sérüléssel!!!

    Ám van amikor tényleg erőteljesebb fellépés és kitartás kell, hogy csináljanak valamit érdemben az eladók!
    Nekik ugyanis nem érdekük a 3 napon belüli csere, csak a bajuk lesz vele, de ez már az ő dolguk:)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák