Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #01696768

    törölt tag

    válasz Ronny3 #37241 üzenetére

    Teljesen egyetértek. Az a baj a jogszabályokkal, hogy ha helyben kell dönteni, vagy mint legtöbbször, nem feltétlenül áll rendelkezésre az összes szükséges vizsgálat, akkor igencsak az "erősebb" nyer. Ez valahol igazságtalan lehet (mint a kolléga, akinek telefonon hülyeséget mondtak, vagy elhajtották), de persze lehet is vele játszani, amit ha kicsit ügyesebb az ember, kihasznál. Én értem annak az erejét, ha úgy sétálsz be a boltba, hogy ismered az adott jogszabályt, de sokszor sajnos ez így önmagában nem elég. :( Ugyanakkor viszont ha tudod, hogy nincs igazad, még akkor is van remény, csak nem szabad nagyon naivan előadni a dolgokat.

    Jaj, bocs apaszka kenyérsütőjéről eszembe jutott a pirítónk, aminek eltört a lapátja, mert egy kicsit lenyomtam a szelet kenyeret. :W A jótállásban az állt, hogy késsel tilos belenyúlni, amit a boltban is rám akartak bizonyítani elsőre. De mivel pici vagyok és kékszemű, leráztam az agresszió vádját. Végülis villa volt, de azt senki nem kérdezte. Lett is új pirítónk. ;) Sry az offért, csak bátorítani akartam mindenkit, hogy menjetek nyugodtan csini csajokkal vagy szekrény haverokkal gariztatni, az is működhet éppúgy, mint a §.

    [ Szerkesztve ]

  • fuximaxi

    senior tag

    válasz Ronny3 #37241 üzenetére

    "Ugyanis nem küldhetik sehova a telefont 3 napon belül bevizsgálásra sem!!!!!! Ez nagyon fontos és csak idő húzásként szokták alkalmazni az eladók"

    Jellemzően a szürke-importos készülékekre szokták alkalmazni ezt a kedves GSM boltosok. Mivel azok a készülékek hivatalosan használtak az úgymond "nagykerek" nem veszik őket vissza, ezért szoktak ezzel próbálkozni. Ha elég erélyes az ügyfél, akkor persze ott helyben kicserélik neki, és eladják valaki másnak. Ezért is kérik vissza az összes fóliát és minden egyebet a készülékkel. Amikor kicserélik azt mondják, azért kell, mert a gyártó megköveteli és persze az új készülékedre rápakolják a te régi fóliáidat, mert ő nem küldheti vissza a gyártóhoz azzal a használt fóliával. Persze a gyártó pont leszarja, hogy van e rajta fólia vagy nem.

    Szánalmas ami ebben az üzletágban folyik itthon. Óvakodjatok a NEM gyári jótállással rendelkező készülékektől.

    Egy gsm bolt honlapján található:

    "felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy ne frissítsék a készülékükön a szoftvert, mert meghibásodásokkal járhat, aminek a javítási költségét cégünk nem vállalja!"

    "... de tipikus probléma a helytelen nyelvi telepítés is."

    "... A 3 napos csere igénynek csak akkor tudunk eleget tenni, ha a készüléknek minden tartozéka, csomagoló anyaga (védőfóliái) megvannak, és egy bevizsgálás után bebizonyosodott a készülék hibája. A bevizsgálást minden esetben szakszerviz végzi. Ezek a feltételek egyes modelleknél módosulhatnak."

    Ha segítséget szeretnél kérni, akkor azt ne privátban tedd. Valószínűleg mások is tudnak segíteni illetve nem csak neked lehet szükséged az információra.

Új hozzászólás Aktív témák