- eGPU tapasztalatok
- Milyen TV-t vegyek?
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Milyen notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple notebookok
- OLED TV topic
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pronyo
tag
Azért az OpenGL-t nem írnám le, mert bár a Microsoft nagy hal a piacon, de az Apple sem kicsi, ráadásul egyre több program használja az OpenGL-t.
Az intelnek szerintem annyira nagy gondot nem jelent, mert még mindig Ő a legnagyobb "videókártya" gyártó, ráadásul szerintem nekik teljesen mindegy, hogy éppen OpenGL vagy DirectX, mert mindkét rendszert támogatja a megoldásuk (kisebb-nagyobb mértékben ), meg aztán míg a többségnek megfelel az integrált megoldás addig nagyon nincs miért aggódniuk...Nekem ennyi elég - i5 2400, 8GB, EVGA GeForce GTX 560 Ti Maximum Graphics Edition, iPad Air, iPhone 4S, Olympus OM-D EM-5
-
agressiv
addikt
válasz pakriksz #185 üzenetére
Abból kiindulva, hogy mennyi valótlan ökörséget hordtál össze egy topikba szerintem picivel több affinitásom van, ahhoz, hogy eldöntsem milyen hibát mi okoz. Nem mindenki használja netezérse és játékra a PC-t és vannak olyan feladatok is amire az AMD platformja alkalmatlan. Az, hogy az AMD platformja, hadilábon áll bizonyos valós idejű feladatokkal, nem az én elméletem, csupán tapasztalatom.
Idézek egy részt igen széleskörűen használható audio szoftver leírásából.
- For Windows 7 - 64bit OS it is recommended to use computer systems with chipsets for the i3/i5/i7 Intel processor family.
És igen, 939-től (939-ből a VIA csipes AV8 még jó volt) AM3+-ig az összes AMD platformot végigpróbáltam és mindegyik alkalmatlan volt a szoftver normális használatára!
[ Szerkesztve ]
Hát még a borz.....
-
Mardel
őstag
válasz pakriksz #353 üzenetére
Úgy fog elterjedni, hogy elterjesztik.
Mikor már nem lehet kapni full hd-s Tv-t vagy mikor már a 4K jóval olcsóbb lesz, akkor Vad Bill már UHD TV-t fog venni.
Utána jöhetnek az UHD-s BluRay filmek aztán minden filmgyűjtögető kezdhet spájzolni újra.
Egyébként a magasabb felbontásból a 3D is profitál hisz a színhűbb (passzív) polarszűrős megoldásoknál feleződik a felbontás."A passzív polarizáció egyetlen nagyobb hátránya az, hogy ebben az eljárásban feleződik a képfelbontás így a kép már nem FullHD 1920×1080 pixel felbontású, mivel a két szemnek szánt információ egyszerre jelenik meg és egyik szemünkkel csak a képernyő egyik felét látjuk! Itt nincsen igazi FULL HD 3D felbontás,csak 1920×540-es felbontásban mozizhatunk!" [link]
[ Szerkesztve ]
Ennél többet nem kell tudni. Csak azt, hogy a víz nedves és kék az ég. Meg hogy a vérapó mindig a helyén van és egyre erősebb.
-
Mardel
őstag
válasz pakriksz #356 üzenetére
Miért ne lenne?
Ilyen felépítésű LCD panelt már nem kerül sokba legyártani.
A következő lépés lesz az OLED bevezetése de csak akkor, mikor már az UHD-kat már elég sokan megvették.
Szerinted a CRT TV-ket hogy vezették ki a piacról, olcsó HD ready (720p) TV-vel talán? [link][ Szerkesztve ]
Ennél többet nem kell tudni. Csak azt, hogy a víz nedves és kék az ég. Meg hogy a vérapó mindig a helyén van és egyre erősebb.
-
Z_A_P
addikt
válasz pakriksz #353 üzenetére
nem csak az ára miatt, hanem csak simán a mérete miatt, egy fél szobát elfoglalna
Ez mondjuk hulyeseg
Kb akkora hulyeseg, mikor egyesek a FHD filmeket egy 42" TV-n (106cm) 3 meterrol nezik, mikozben egy 106cm TV ajanlott nezesi tavolsaga (THX) 1.2 - 1.8 meter.Szerk: sot, ertelemszeruen minel nagyobb a felbontas (4K), annal kozelebbrol erdemes nezni, mivel annal tobb reszletet fedezhetsz fel a kepen. Tavolrol tok felesleges, hisz elveszik az egesz lenyege.
[ Szerkesztve ]
OK
-
Mardel
őstag
válasz pakriksz #370 üzenetére
Az azért kerül 10 millióba mert ennyit írtak rá, meg mivel még új.
A Full HD TV-k szerinted mennyiről indultak, és most hány embernek van?
Az új TV-k ára is idővel csökkenni fog, nem jelenti azt hogy mindig milliós ára lesz, ha már elér legalább egy 500-as határt akkor azért páran már vennék is.
Jelenleg csak olyanok veszik, akiknek nem számít a pénz, mert bármennyit költ mindig marad belőle annyi, hogy nemtudja mit vegyen.[ Szerkesztve ]
Ennél többet nem kell tudni. Csak azt, hogy a víz nedves és kék az ég. Meg hogy a vérapó mindig a helyén van és egyre erősebb.
-
ddekany
veterán
válasz pakriksz #452 üzenetére
Mondjuk ezt nem vágom, hogy az x86 jelentőségének elvesztése miért lenne az Intel vége. Rossz nekik, igen, mert ott betonozták be magukat. Viszont elég komoly tökével rendelkezik, szakmailag, gyártósorokban, stb. Tehát lehet nagy vérengzés lenne, ha elkezdene ARM-os cuccokat fabrikálni.
-
dezz
nagyúr
válasz pakriksz #452 üzenetére
"ha nagyon elterjed a HSA lehetővé tenné hogy a processzor valós utasításkészletétől elszakadjanak a programok"
A HSA jelenleg alapvetően a GPU specifikumaitól való függetlenedést és kezelésének könnyebbé és gyorsabbá tételét célozza. Ennek CPU-ra való kiterjesztése csak távlati terv, jónéhány év múlva lehet belőle valami.
Bár a HSA már most is némileg nagyobb veszélyt jelent az Intelre és az x86 dominanciájára nézve, mint pl. az OpenCL, de egyelőre csak az általános számítások GPU-ra ültetésének nagyobb elősegítésével.
(#453) ddekany: Elég nagy nyomást fog kifejteni az Intelre, hogy a konzolokon előbb-utóbb eléggé ráállnak majd a HSA-ra, hiszen abban nem csak az egységes szoftver a lényeg, hanem a GPU jobb és könnyebb kihasználása is általános számításokra (mégpedig jobban megférve a hagyományos grafikai műveletekkel).
Ráadásul ARM vonalon is terjedőben van a HSA, így sok erre alapozó multiplatfom fejlesztés születhet. (Itt szolídabb programokra kell persze gondolni, ami ARM alapú gépeken is elfut.)
Ha az Intel nem akarja, hogy lassan leszokjanak a játékfejlesztők az alapvetően konzol alapú, de multiplatform fejlesztések PC-re való kiterjesztéséről, be kell majd adnia a derekát.
[ Szerkesztve ]
-
hugo chávez
aktív tag
válasz pakriksz #452 üzenetére
Hát ez igaz, az Intelnek nem nagyon érdeke, hogy az x86 jelentősége csökkenjen... De hamar kiderül, hogy van-e még értelme erőltetni, a Skylake (elvileg valamikor 2015 környékén) már több, mint valószínű, hogy valami Larrabee-leszármazott IGP-vel jön, vagy, ha nem jön nekik össze, akkor szerintem ők is beállnak inkább a HSA-táborba, mert egyszerűen nem marad más választásuk, szóval szerintem a Skylake lesz így, vagy úgy, de a "vízválasztó" az Intel számára.
#453) ddekany:
Picit talán túloztam azzal az "ideig-óráig"-gal, én olyan 3-4 évre tippelek, addigra eldől, hogy az Intel is merre indul, folytatja (ha tudja) a jelenlegi utat, vagy kénytelen lesz ő is a (majd akkori) követelményeknek, elvárásoknak megfelelni diktálás helyett.
(#459) Set-Comment™:
Még jó, hogy ismeretlenül is jobban tudod, mit csináltam már és mit nem eddigi életem során... És természetesen köszi, hogy nem tartottad magadban, hanem velem is megosztottad, nehogy véletlenül tudatlanul haljak meg. Viszont, bár látnok vagy, méghozzá nem is akármilyen, mint bizonyítottad, de ennek ellenére a szövegértelmezéssel akadnak problémáid. Mert ki beszélt arról, hogy hogyan van fogva/tartva az a nyomorult pisztoly?
És mi a t.k.m az a "Glock 47"? Soha nem hallottam még ilyen modellszámú Glockról, de utána is néztem és a gyártó oldalán sincs... Valami kis számban gyártott egyedi típus lenne, vagy már a jövőbe is látsz, nem csak a jelenbe/múltba?[ Szerkesztve ]
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen