Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pakriksz

    őstag

    válasz < CyberBob > #346 üzenetére

    sajnos pc-n nem várható sem közös memória, sem elenyésző pcie késleltetés.
    Emiatt sok dolog egyszerűen nem lesz megoldható pc-n, akármilyen erősek is az alkatrészek, mert az azok közötti kapcsolat visszafogja az egészet. De ezt leszámítva, pl a drawcallok száma (tehát a kirajzolható objektumok száma) évek óta elérte a plafont, és nem igazán nő, mert egyszerűen nem erősödnek számottevően a cpu magok, csak a számuk szaporodik, és a probléma az az hogy a rajzolási parancsok küldésére általában 1 darab mag használható, ha annál eléri a plafont, annyi volt visszafog mindent, még akkor is ha a többi mag csak malmozik. konzolon ez sem probléma.
    Egyébként a jelenlegi generációnak több köze volt a pc-hez mint a következőnek, akkor is ha nem x86 alapúak voltak, mert a felépítésük szinte ugyan az volt. Külön cpu külön gpu, ráadásul az akkori viszonyokhoz képest is nevetségesen kevés ram (amikor a jelenlegi generációs konzolok kijöttek, már szinte minden játékosnak 1 giga ramja volt a gépében, erre kiadták a konzolokat 256 mega meg 512 mega rammal).

    Az új konzolok közelebb állnak egy jó pc-hez, mint az jelenlegiek egy kiadáskori jó pc-hez, ráadásul olyan újításokat kapnak, ami eddig semmiben sem volt, és max a tabletekben, telefonokban és hasonló integrált megoldásokban fog gyakrabban előfordulni.

    [ Szerkesztve ]

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

Új hozzászólás Aktív témák