- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gianni85
veterán
A mostani generációra igaz, mert most próbálom bizonyítani, hogy egy gamer pc annyiba fáj, mint egy konzol + egy alap pc... ha már azzal jönnek a pc-sek, hogy ugye gépre szükség van. Játékok hiába drágábbak konzolon (jobb esetben), ha el lehet adni őket, a steam-mel ellentétben. Az új konzolok változtatHATnak ezen, csak a többség ezt nem akarja még elképzelni sem.
-
nagyúr
8 GB/sec a 2.0-s busz 16 sávon - ez majdnem annyi, mint az 1066-os DDR2/DDR3 RAM. realtime adatmanipulációhoz nyilván nem elég, de az adatcsomagok cseréjéhez bőven, ha okosan van kitalálva a dispatch.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Jakuu
őstag
válasz =WiNTeR= #215 üzenetére
Ja. AZ a vicc az egeszben, hogy szinte ugyanolyan jatekelmeny nyujtanak mint egy csak arra specialisan kidolgozott eszkoz. Ezzel szemben ezenkuvul meg rengeteg feladatra alkalmas, amire a konzol nem.
Akkor miert is jobb ? Semmiert, csak a szemfestektol par konzolos ezt nem latja. -
Jakuu
őstag
válasz scampolo84 #224 üzenetére
Hagyjad meg az eszkozok fogalmaval sincs tisztaban a gyerek.
Sugd meg neki halkan, a tablet is PC, azaz personal computer csak nem a desktop kategoria.
Egyszeruen atalakult a mobilitas erdekeben es ezert a beviteli eszkozt is megvaltoztattak stb.
De ettol meg ugyanugy personal computer.[ Szerkesztve ]
-
gezu1025
tag
Lényegében minden a felhasználótól függ. És attól, hogy mivel szeretne játszani. Én pl. a konzolt csak singleplayerre használnám, 1-1 cím végigjátszására. És annyi. 6-20 óra (jó esetben). És mivel nincs RTS, se MMO, se értelmes multi, így nincs semmi ami hoszabb időre le tudna kötni, azaz nincs miről beszélni, főleg ennyi pénzért.
Mellesleg a cikk keményen konzolpártivá teszi az embert, és elgondolkoztatja. Legalábbis én így jártam. De még így is asszondom, hogy 6-7 év múlva ilyen sorokat olvashatunk: "Dice: A konzolos BF9 körülbelül egy low PC-s verziónak felel meg." (mindez addig igaz, amig fejlesztenek PCre is a nagyok, és kicsik is)
Konzol ide vagy oda, a hardverek fejlődési üteme, bármit leköröz ami fixen bele van téve valamibe. És akkor még mindig ott van az olyan csodálatos talalmány, mint az egér.
[ Szerkesztve ]
-
Prevent
aktív tag
válasz gianni85 #251 üzenetére
Jó de gépem van a sarokba ha kedvem lenne vele bármit csinálni. A konzol. Szebb grafika kétszer vagy akár háromszor annyi pénzért. Beáldozható a "gyengébb" minőség a konzoloknál. De ez se sokáig lesz így. Nem akarok általánosítani de az emberek már 5-6 éve "más" megoldást kerestek, hogy megszerezzék a legújabb játékokat. 5-6-7 év múlva a nextGen konzolok és PC-k között a mostaninál is nagyobb különbségek lesznek.
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
dlaccc
aktív tag
Az utóbbi jó hírek és ennek a cikknek a hatására is egyre erősödik bennem a vágy hogy befizessek egy Box-ra Persze a PC megmarad; kizárt dolog hogy leváltsa egy játékgép, esetleg kicsit downgradelem a vasat
-
nagyúr
válasz agressiv #253 üzenetére
feladat-offload-ról volt szó, amihez forrásadatokat kell felküldeni, aztán az eredményt fogadni. szilárdtest-szimuláció esetén ez lehet mondjuk egy vertex-lista, ami nagyságrendileg több 10 (vagy akár több 100) kbyte - szóval a késleltetés nem faktor.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Z_A_P
addikt
Azert az nagyon elkeserito, hogy az AMD toronymagasan veri az nvidiat es az intelt technikailag, de a DX-et a legszarabbra (hol nvidia hol intel) limitaljak, igy az az iszonyat potencial ami benne van az AMD APU-ban az elveszik. Eleg a tablazatra nezni Dobbenet!
Igy mi ertelme az AMD fejleszteseinek egyaltalan?
Soha senki nem tudja kihasznalni (kiveve konzolok)[ Szerkesztve ]
OK
-
emiki6
veterán
Nagyon jó cikk!
Elismerésem.
Az író igen nagy és tiszteletre méltó tudással rendelkezik.
RespektKívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
emre33
addikt
XBOX apu-ja miért lett gyengébb? DDR3 miatt is lassabb lesz a cucc.
Miért jó nekik a nyíltan gyengébb hardver?
ASUS B650E-E, AMD Ryzen 9 7900, CORSAIR 64GB DDR5 6000MHz CL30 KIT CMK64GX5M2B6000Z30, ARCTIC COOLING Liquid Freezer II 360
-
Jack@l
veterán
"de a DX-et a legszarabbra (hol nvidia hol intel) limitaljak"
Ezt honnan veszed? Mi az hogy limitálják? Azt csinálsz vele amit akarsz az API keretein belül, ha egy játék nem megy egy hardveren, az a fejlesztők felelőssége... (DX11.1 ráadásul megengedi kiterjeszteni az egyes gyártóknak az API-t)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
FireKeeper
nagyúr
nézd meg egy picit a kolléga által linkelt táblázatot. az AMD hardvere (nem meglepő módon ugye) jóval több mindent támogatna, de az egyiket NV-s a másikat inteles hardver hiányosságok miatt nem tudják belerakni a DX-be.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
FuRiONight
őstag
-
Jack@l
veterán
válasz FireKeeper #271 üzenetére
Azza baj, hogy elég nagy a homály nagyon sok embernél, hogy egyáltalán ezek a feature-ök mire is jók valójában és mennyire is fontosak, pl egymillió textúra mikor fogja korlátozni a scene-t.
Vagy például mi a szösz az az UAV:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/hh404562(v=vs.85).aspxA hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
FireKeeper
nagyúr
azért ahhoz nem kell bennfentes rakétazseninek lenni, hogy az ember fia ugyanarra a következtetésre jusson, mint a kolléga akit leszóltál
lehetőség lenne jobb grafikus motorokra. de ezt limitálja a DX. a DX pedig limitálva van, mert néhány gyártó hardvere nem tudja azt, amire szoftveresen lehetőség lenne. én legalábbis ilyen "egyszerűnek" látom a problémát.steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Jack@l
veterán
válasz FireKeeper #275 üzenetére
Jó, de te tudod mit nem tud és ennek mekkora a jelentősége?
Mint írtam a dx11.1 pntosan ezek miatt lett kiterjeszthető (minden gyártó belepakolhatja az okosságait ha neki kell)A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
dezz
nagyúr
válasz illum1n4ty #276 üzenetére
Nem az egymillióból kell kifogyni, hanem a 128-ból...
-
Jack@l
veterán
Ő, mért is? 128-ig el tudsz számolni kézzel is. Biztos vagyok benne, hogy már egy crysis1(vagy bármelyik akkor kijövő AAA) is több textúrát használt, jóval...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
satz18
őstag
Ezt el tudnátok röviden magyarázni röviden egy földi halandónak, aki nem ért hozzá, hogy mit is jelent, hogy 128 db textúrát lehet max használni. Mit jelent 1 db textúra, és a 128-as limit milyen határok között értendő, 1 képkockán belül, vagy az egész programban vagy mi?
Asus G513QY, Samsung A52s 5G
-
dezz
nagyúr
válasz agressiv #281 üzenetére
[moderálva]
(#282) Jack@l: Lehet, de valahogy elfutnak Intelen is. Bár ismertek hibák, de nem minden programban. Azt hogy csinálják? És egyébként mennyi a limit a DX-ekben? Nincs?
(#283) satz18: Most akkor onnan kellene kezdeni, hogy mi az a textúra?
[ Módosította: crey ]
-
-
Jack@l
veterán
Sztem (de nem vagyok biztos benne) szoftveres megkötés nincs, max a driver ad vissza kivételt, ha kifutsz a limitből. Texture array-ok vannak, amik integer -el indexelhetők. (illetve ezeket a hardveres korlátokat le lehet kérdezni függvényekkel)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
FLATRONW
őstag
Ez mind szépen mutat a táblázatokban, de nem ér semmit. Kb. annyit ér mint a 4 GB memória egy alsó kategóriás kártyán.
Vegyük példának a jelenlegi konzolok jóval nagyobb számú rajzolási parancsát a PC-hez viszonyítva. Mire mentek vele? 2013-ban nem tudtak kiadni egy olyan játékot, ami megközelíti a 2007-es Crysis-t. Pedig gondolom a DX9-ben és DX10-ben még nagyobb korlátozások vannak, mint a DX11-ben.
-
tabu3x
tag
na most ha a PC-s API korlátozza a portolást, akkor vajon a multiplatformos címéknél reális a veszélye annak, hogy eleve kihagy a fejlesztő effekteket, figyelembe véve a pc-t?
mert ha igen, akkor a konzolos verzió semmivel sem lesz szebb, gyorsabb, jobb.
lehet, hogy most még több konzol exkluzívra számíthatunk a fentiek miatt? -
Jack@l
veterán
válasz Set-Comment™ #290 üzenetére
Fordítva lesz/van. (BF4 és új unreal motor eddig ezt támasztják alá)
Agymosás rulez...[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Crytek
veterán
"Maradjunk annyibban, hogy eleve pc-n folyik a fejlesztés...innentöl kezdve nem kell komolyan venni ezt a cikket."
Next PC Upgrade: 2022
-
Jack@l
veterán
De csak hogy lássátok miről is van nagyba szó: nekem megfelel bőven ez a szutyok old-school technológia is ami pc-vel elérhető jelenleg
http://gamepod.hu/hir/battlefield_4_frostbite_3_technologiai_demonstraci.htmlA hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Set-Comment™
senior tag
Fuh, azert nem artana elolvasni a cikket, mert ilyen sarkitott hulyeseget regen olvastam.
@ Jack@l : En ertem hogy szereted a pc-t de attol meg a struccpolitikatol nem lesz igaszad, a kovetkezo konzolok jobban fognak teljesiteni jatekok teren egy darabig, ugyanez volt 2006-ban amikor az x360 kijott. Nem ertem miert kell ettol falnak menni, ha nem lenne technikailag fejlettebb mint a jelenlegi x86 platform akkor hogy lenne idotallo?
[ Szerkesztve ]
http://itcafe.hu/tema/re_surface_2_vs_lumia_2520/hsz_124-124.html
-
Crytek
veterán
"Inkább az a gond, hogy ugyanazok a gyártók gyártják az alaktrészeket, akik a 150k-s VGA procikat is stb. Ha igaz lenne, hogy töredék áron 10000000x-est, netán korlátlant tudnak adni, akkor maguk alatt vágnák a fát és élve meglincselnék őket. Aki ezt elhiszi, az DUMKOPF.
Szóval ez is ugyanolyan szánalmas, gyorsan avuló alketrészekből van, mint bármi. Nincs itt semmi csoda, meg rejtett teljesítménytartalék, meg hasonló fa***ág. Pont."
Next PC Upgrade: 2022
-
Jack@l
veterán
válasz Set-Comment™ #296 üzenetére
Annyira időtálló kb, mint egy mostani közepes pc ati 7850-el, nem több és remélhetőleg nem kevesebb...
1,6 ghz-es amd prociról, 7850 szintű videókariról és 8 gb összevont memóriáról beszélünk.
5 év múlva tudod mi lesz az első reakciód, ha meglátsz egy ilen gépet?A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
K6000
tag
Van egy nagy különbség, az pedig az irányíthatóság. Én elsősorban FPS játékokkal játszom és döbbenetes a pc-egér pontossága a konzolok bármelyikével összehasonlítva. Ugyanaz a játék, hogy játszható legyen a konzol verzióban durva célzásjavító / segítő alkalmazásokat, kell alkalmaznia a játék készítőjének. A realizmusnak amit a cikk is említ pedig ez a tény egy igen nagy pofont ad. Sok játék készítő éppen ezért össze sem engedi (egymással nem játszhatnak) a konzol és a pc-s világot egy küzdőtérre. A konzolon elég csak az ellenfél feje felé közelíteni, a program odaigazítja a célkeresztet és head shot! A pc-s világban ez már messze cheat kategória. Arról meg már csak említést sem kell tenni mi történik ha az ellenség a hátunkba kerül. Egérrel gyorsabban hatékonyabban megoldható / kivitelezhető egy gyors hátra arc, konzolon meg hááááát...
Én pc-n nevelkedtem és nagy többségében FPS játékokon, nekem nagy csalódás ugyanazon FPS játékokkal konzolon játszani.
ASUS PSCH-L 3.2GHz HT Intel. 4db Corsair 1GB ECC DDR ram 400MHz dual channel, SCSI U320 Seagate 73GB 16mb 15000rpm 2db (raid 1) + 2x WD160 RE (sata raid 0) + HP SCSI Dat72
-
dezz
nagyúr
Te sem sokat értettél az egész cikkből, az tuti... Illetve eleve tisztában lehetnél pár alapvető dologgal (pl. hogy miért értelmetlen a direkt hw összehasonlítás), de sajnos nem vagy. Vagy csak úgy teszel itt most?
(#297) Crytek: Eleve nem lehet olyan gyorsan avuló, mert 6-8 évig direkt ezekre a hw-ekre fognak fejleszteni. PC-n ez kicsit másként van... Ott a hw időközben többször lecserélődik és a "réginek" gyorsan esik az értéke.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Napelem
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Linux - haladóknak
- EA Sports WRC '23
- Ukrajnai háború
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Lg 27GP950-B 4K Gamer Monitor! 27"/Nano IPS/3840x2160/160hz/1ms/HDR600/HDMI 2.1/RGB Sphere
- Felfedező készlet Arduinohoz + Arduino UNO!
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i7-8665U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i5-8365U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs