Új hozzászólás Aktív témák

  • Greg-77

    aktív tag

    Na nekem visszajött a szervizből 3-án adtam le és 11-én kaptam az sms-t, hogy kész. Csodálkoztam is, hogy mennyire gyorsan. Meg is lett a titok nyitja, ugyan is a szerviz visszaküldte, nem javítja gariba. Az indok a következő: A készüléken külső behatás nyomai tapasztalhatók (sérült keret), ezért a javítást a gyártói utasítások értelmében garanciában nem tudjuk javítani. Na már most az való igaz, hogy a sok micro usb, ki-be miatt a töltőcsatlakozásnál az a hajszálnyi vékony műanyag le van pattanva a keretnél. Nem tudom ugyan, hogy a telefon töltése az miért nem számít rendeltetés szerű használatnak? De azt hozzá kell tennem, hogy a nemsokára 2-éves készülék pont olyan makulátlan, mint amikor kivettem a dobozból újkorában, mert ahogy kicsomagoltam fólia és szilikon tokban van. Egyébként én gyors merülés és halk hangszóró miatt vittem szervizbe. Valamint azért, mert az előző nagyon ügyes szervizeléskor nem sikerült teljesen jól visszatenni a kijelzőt, nincsen síkban a telefonnal a házzal, eláll. Nagyon nem tartom korrekt dolognak ezt az egészet. Nagyon jó kis készülék kár, hogy ilyennel elrontják
    De így mondjuk nem kell azon gondolkoznom, hogy S6 vagy M9 legyen az utód. :(((

Új hozzászólás Aktív témák