Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
ma A Nexode S széria tagjai között akár 100 wattosat is találni, USB-C és USB-A portokkal, tenyérnyi méretben.
-
Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
ph A Zephyr egyedi tervezésű VGA-ja szokatlanul rövid hűtést kapott, mely állítólag nagyon hatékony.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HagaNRG
őstag
Sziasztok!
Akkor reggel irány a Lidl és hozzuk az 5600Ft-s töltőt.
Autót/motort úgy szeretnék tölteni, hogy nem veszem ki az akksit belőle, hanem a téli estéken néha-néha rádugom. (Jelzem, minden járművemben szinte teljesen új akksi van, így csak maintenance funkcióra van szükségem igazából, hogy idő előtt ne menjenek tönkre. A motor sajnos relatíve hűves, 10 fok körüli helyiségben telel, az autónál meg megesett pár alkalommal mostanában, hogy éjszakára a belső világítás rajta maradt és reggelre lemerítettem, ezért erőltetném a töltőt, hogy ne fingassam ki a hideggel még jobban az akksit. Nem, mintha a lámpás éjszakázás nem tett volna már épp eléggé be neki így is).
A másik autóm pedig egy teljesen új, 2 hónapos kocsi, amit csak második autónak használunk, így előfordul, hogy 1-2 hétig sem mozdul ki a garázsból, ami igazából nem garázs, hanem egy 2 oldalról szabad és átszellőző fedett autóbeálló. Tehát a hó nem lepi be, reggelre nem fagy és deresedik le, de azért nem is izzad a melegtől a kocsi. Tehát az új akksit is vigyáznám egy csepptöltővel, ha igaz...Mehet piros a piros, fekete- a fekete sarura, vagy ez valami régi berögzülés, és a töltő feketéjét a kasznira kell rakni? (vagy én értettem félre valamit nagyon?)