- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Programajánló: idén sem marad el a Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
- Hobby elektronika
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- OLED TV topic
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
ma Gigaakku, négy port, öt kamera, nem sok egy kicsit? De.
-
Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
ph Az új AI TOP 100E szériás tároló 2 TB-os modellje például 219 000 TBW értékkel rendelkezik.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HagaNRG
őstag
Sziasztok!
Ezt válasszam, vagy a Lidl-ös 6000Ft-s töltőt?
http://www.shox.hu/rider-akkumulator-tolto-unicharger/?p=430DE121OWR000012V autó és motorkerékpár akksi karbantartásra kellene valami... (pl. ha a motorom októbertől márciusig egy hűvösebb garázsban telel, akkor szeretnék valamit rajta tartani, mintsem az akksit szerelgetni ki-be)
Köszi szépen!
-
HagaNRG
őstag
válasz
tibcsiworld #2808 üzenetére
Köszi a segítséget!
10 ezret nem feltétlen akartam érte adni. (ok, autó is van, motoros is, előbb-utóbb lehet, hogy meghálálja magát, de amíg közel egy új akksi árába kerül a kütyü, addig nem akartam ilyennel foglalkozni)
Az 5600Ft-s Lidl-ös töltő viszont szimpatikus lenne az áráért...
Ezzel is megoldható az, hogy ha az egyik autóm/motorom sokat áll (télen, vagy nyáron hetekig akár), akkor ez folyamatosan rajta legyen afféle karbantartó csepptöltőként? Vagy ezt a LIDL-ös kütyüt folyamatosan rajta tartva kinyírom az akksit úgy, mint a régi töltőkkel?
Köszi!
-
HagaNRG
őstag
válasz
tibcsiworld #2816 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
HagaNRG
őstag
Sziasztok!
Akkor reggel irány a Lidl és hozzuk az 5600Ft-s töltőt.
Autót/motort úgy szeretnék tölteni, hogy nem veszem ki az akksit belőle, hanem a téli estéken néha-néha rádugom. (Jelzem, minden járművemben szinte teljesen új akksi van, így csak maintenance funkcióra van szükségem igazából, hogy idő előtt ne menjenek tönkre. A motor sajnos relatíve hűves, 10 fok körüli helyiségben telel, az autónál meg megesett pár alkalommal mostanában, hogy éjszakára a belső világítás rajta maradt és reggelre lemerítettem, ezért erőltetném a töltőt, hogy ne fingassam ki a hideggel még jobban az akksit. Nem, mintha a lámpás éjszakázás nem tett volna már épp eléggé be neki így is).
A másik autóm pedig egy teljesen új, 2 hónapos kocsi, amit csak második autónak használunk, így előfordul, hogy 1-2 hétig sem mozdul ki a garázsból, ami igazából nem garázs, hanem egy 2 oldalról szabad és átszellőző fedett autóbeálló. Tehát a hó nem lepi be, reggelre nem fagy és deresedik le, de azért nem is izzad a melegtől a kocsi. Tehát az új akksit is vigyáznám egy csepptöltővel, ha igaz...Mehet piros a piros, fekete- a fekete sarura, vagy ez valami régi berögzülés, és a töltő feketéjét a kasznira kell rakni? (vagy én értettem félre valamit nagyon?)
-
HagaNRG
őstag
Megvettem a LIDL-ös töltőt.
Egyetlen kérdés, tudom, nagyon balek, de akkor is: Most akkor már nem él az, hogy a negatívot a negatívra, pozitívot a pozitív sarura és kész?
A könyve szerint is a pozitívot az akkutól távol, a karosszériára rögzítsem... (de fényezett rész is lehet?) -
HagaNRG
őstag
Hópihe ikonnal a kijelzőjén én is rajta hagytam most az autón a LIDL-ös töltőt. (és itt éjszaka nem -1-2 fok lesz tutira, hanem legalább -15) De nem hinném, hogy ne tudná így tölteni csepptöltéssel)