- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
milomi
tag
az én F astrámban nincs eltörve a elakadás jelző gomb.. bár nemsi nagyon használtam még csak mikor pisiltem az út mellet lol ...
am az enyémre is kb 80-100 volt a felni... ETA/ BETA felniket nézd meg .. nem a legolcsóbbak .. de jók nagyon .. enyém is vadi új 5 külős nem sima alu szin.. ACÉL szürke..
NFS World Nick Ewing1987
-
Daywalker
addikt
Vatera vagy bontó, esetleg ha eredeti kell akkor a Csergőnél...nekem sincs eltörve, pedig 13 éves és használom "köszönömözésre".
Alufelni projekt: egyetértek, ha félted akkor acélt neki. Nekem most már 3-4 éve van OZ felnim és vigyázok rá, mint a szemem fényére (120-130 volt annó).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fero02
veterán
Mondjuk annak kötelezően működnie is kell a Kresz szerint!
Amúgy én ha vmit barkácsolok (pl amikor elektromos ablakot szereltem be, vagy a centrál zárat, stb), akkor lehetőségeimhez képest mindig gyári alkatrészeket szereltem be. Így mondjuk az elektromos ablaknál a gyári kábelkötegen kívül minden gyári cucc; a kp.-i zárnál a kábel és a vezérlő nem gyári, viszont a szerkezetet 1:1-ben cseréltem gyári motorosra...
Van még 1-2 apróság, de az nem számottevő és nem lehet belekötni semmilyen téren sem.
-
Daywalker
addikt
Mintha csak a nővéremet hallanám....volt, hogy ő is rádobott +10 ezret a periódusra...na azóta van egy picit hidrotőkésebb-csattogósabb hangja. Az "új" autójával is eljátszott hasonlót, bár ott csak pár ezret futott túl, szerencsére az új olajjal olyan finoman jár, mint a vaj.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fero02
veterán
-
csaresz002
aktív tag
-
-
tomyoy
senior tag
gyári: 236 elöl, hátul dob, lesz elöl 256 hűtött, hátul 236 os gsi hid, ezt amúgy is megfogom csinálni, már dec.ben megvettem volna ha az asszony nem töri meg a kocsi elejét....
az se átalakitás is tervben van, ami szintén lista elején van. a turbó lesz az utolsó ami elkészülhet
Daywalker: ha aktuális lesz akkor pü
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
Daywalker
addikt
válasz D1Rect #10090 üzenetére
Ez többnyire igaz, de a 195/45R15 ritka méret ezért drága. Én majdnem féláron vettem az újhoz képest...de mit értem vele, ha megint cserélhetem le? Semmit...sőt, még én buktam rajta. Tehát tényleg újat kell venni, akkor is, ha drágább.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Petyyyyy
addikt
válasz D1Rect #77305 üzenetére
A nagybevásárláshoz azt tudom csak tanácsolni, hogy támadd meg az FB-s csoportokat és lakóhelytől függően az alábbi arcokat keresd:
Horváth Zsolt
Szojka Peti
Dobra Róbert
esetleg Tóth Szabolcs10-ből 9 alkalommal minden IS van náluk raktáron.
_seth_ - Damn bruh, ezek kiba jó képek lettek. Kár hogy mocsok a járgány, pedig elgurulhattunk volna holnap Csepelre, úgyis mennem kell délután.
Szörnyen kíváncsi vagyok a LED-ekre, akár most ilyen szürkületben is lőhetnél képet egy-két lámpicsekről.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz D1Rect #77314 üzenetére
Kieg.: Leipold Péter is a listára tartozik (BP - Győr vonalon mocorog)
MunezXBK - Próbáltam én is, rendszám fölé, de szürke autón jobban tetszik így kiszedtem. Próbálok a #hajjakmeggyári vonalon maradni.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz D1Rect #77430 üzenetére
Tempomathoz - pedig akörül mocorog a gyári rendszer.
A villanyablakra - bátyám pl pont tegnap vett jobb első ajtajába emelőszerkezetet meg a kapcsolós fogantyút 8 rongyért. A többi már matek, talán a többet viszel -> gratis érvényes lehet.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz D1Rect #77621 üzenetére
Valóban rengeteg kindent kapni ennyi gempáért, viszont azt is mérlegelni kell milyen nagyságrendű kiadast jelent a linkelt verda és egy hasonló évekbeli prémium(abb) verda tisztességes fenntartása.
Az olló a kínalt fun factor - költségek tengelyek mentén nyílik meg rendesen előbbi javára. De megeshet hogy túl keveset tudok és nincs igazam.Amúgy a segge.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Szada85
aktív tag
válasz D1Rect #77621 üzenetére
Szia,
Teljesen igazad van, ezért az összegért már kimondottan széles spektrumból lehet válogatni, söt akár már új autó is beleférhet, ezért is fogalmaztam úgy, hogy én nagyon tudnám szeretni, de nem mindenkinek ez élete választása.
Ha röviden szeretném, akkor azt mondanám, hogy a "csomag", amit ad ezért az összegért a vonzó - számomra.
Picit részletezve, ad egy - szerintem- nagyon jól kinézö, egészen nagy kasztnit, kimondottan tágas utasteret, ahol 4, de akár 5 ember is elfér, mivel hosszab utazásokra is használjuk így fontos számomra, hozzá egy korrekt méretü csomagteret, ami a GTS ( "5ajtós" ) kasztni miatt a csomiajtóval együtt nyíló hátsó üveg miatt remekül pakolható ( ami pl. hasznos ha hosszabb távra, családbövüléskor is ki tudom használni ), ehhez ad a 280 lóval megfelelö dinamikát, ami könnyen emelhetö is picit, valamint a V6 miatt hangélményt is, hozzá kéziváltót ( 2007 után az erösebb ekkora autókban elég ritka már ) emellé pedig - egy belépö szintü egyszerü Opelnél picit nyilván magasabb - elfogadható fenntartási költségeket.
Ha egy kicsit kibontom ( és itt elöre is sorry, úgyse fog röviden sikerülni ) - ezt ki-ki döntse el, végigolvassa-e, vagy sem....elöre szóltam, ténlyeg...
Mivel én autóbuzinak tartom magam, ezért mindig is olyan autókat kerestem, amik egy picit " több " élményt nyújtanak, hozzáadnak valamit az utazáshoz, legyen ez hangélmény, hajtás adta élmény, valamint kellöen erösek, hogy szükség esetén "eröböl" meg tudjak velük oldani közlekedési helyzetet, mert sajnos a mai közlekedési morálban egyre fontosabbnak tartom, hogy legyen a tetö alatt power, ha helyzet van, legyen mit elöhúzni a cilinderböl és kikerülni, elhagyni az ilyet.
Ha az ársáv mellé behúzzuk a teljesítményt ( legyen 250Le+ ), már szükül a kör, de még böven van választék ( 3.2/4.2/5.2-es A4-A6, S3-4-6 is akár, 3er/5er BMW 30i-töl felfelé/Focus ST/MPS Mazdák/H Astra OPC picit alatta 240 lóval, Vectra 2.8/OPC, Golf Gti, esetleg Passat pl. de még lehetne párat sorolni ).
Mivel hosszabb utakra ( pl egy oda-vissza 2000km-es hazaút általában sok csomaggal ) is sokat van használva, illetve általában hosszabb távra veszek autót ( amibe korom és a tervek alapján a nem túl távoli jövöben akár családbövülés is napirendre kerülhet ) ezért fontos a mérete is, hogy elférjünk benne, én sem vagyok egy karácsnyfadísz-alkat ( 190cm/~100kg és nem a lábfejem ekkora), plusz legyen csomagtér, így a "Hot-Hatch" kasztot kiveszem a szürésböl.
Marad az A4-A6/3er-5er/Focus ST kombi/esetleg Merciböl ez-az/Vectra, esetleg Octavia RS, Passat, és még pár hasonló méretü.
A Vectra párja méretben inkább az A6/5er/E-Klasse/ Octavia/ Passat vonal, szóval megint szükül a kör.
Ezek közül mindböl tudnék választani igazából, a nagyjábóli listám, A6 3.0TFSI/3.2FSI, esetleg S6, de az pl árban már necces, 530i/35i(EU-ban nem nagyon van)/540-550i, a Merci nem az én vonalam, Vectra OPC/ Octavia RS-böl inkább a 2012+-os idöszak a fasza, az árban messze van, Passatból megint nincs túl tüzes variáns.Az Audi egy remek utazóautó, a TFSi fogyiban is rendben van, a quattro nekem annyira nem kell, de alapból jár.
A BMW hátsókerekes mivolta miatt vonzó, mert olyanom még nem volt, mondjuk a híres dolgok a motoroknál picit elveszik a kedvem: 30i ( sanszos magas olajfogyi, csattogó hidrotöke a kicsire méretezett HF olajjáratok miatt, lánc-gate ), 35i ( HPFP-botrány, turbók-trafók rendszresen elköszönnek ), a V8-nál csak a nagy V-k szokásos dolgai ( extrém melegedés, hengersorok közötti vízcsö tönkremenés, szelepszárszimmeringezés, plusz a tömítések meleg általi megevése ), plusz ha odaveszem a "boogie-faktort", akkor a V8 lenne az igazi.
A Vectrát már említettem, Octiból az újabbak drágábbak nem férnek bele, a Passat pedig szintén remek autó, csak semmi plusz élményt nem ad nekem.
Valamint, idevenném, hogy 13k €-ért melyikböl melyik sávból válogatok.
A Vectrákból az ársáv tetejéröl, elég erösen felszerelt, jó állapotú autók közül, addig pl. egy A6-ból, 530-550i-böl a teteje azért ennél magasabban húzódik, ergó az alsó, középsö sáv alja.Legvégül pedig, amit írt Petyyyy is, úgy én is eléggé maximalista vagyok az autóm állapotát illetöen, ahogy említettem is, elég sokat mászkálunk vele, többször teszünk meg hazautat is, így nekem emiatt is fontos, hogy mindig patent legyen az autó, és ilyen szinten rendben tartani egy A6-ot, 5-ös BMW-t biztosan némiképp több pénzmagot emésztene fel, mint egy Vectrát.
Szóval nagyjából ez az a vonal, ami miatt nekem szimpatikus ajánlat pl. egy ilyen Vectra. Nem ez Az Egyetlen, igaz gondolatmenet ezt mégegyszer megjegyzem, ezek csak az én preferenciáim.
Ha még hátul is hajtana ( ergó néha, az éjszaka közepén, kihalt utakon, a nyirkos aszfalton lehetne táncoltatni eröböl ), akkor azt hiszem 100%-ra mondanám, hogy csak ez kell semmi más. -
Szada85
aktív tag
válasz D1Rect #77632 üzenetére
Az Opel általában az elfogadható ár/érték arányú közlekedési megoldás szokott lenni sokaknak, nem az a nagy emócionális löket, ez tény.
Az OPC is inkább egy jó szuszban lévö kényelmes utazóautó, semmint nagyon játszós, nem is arra való véleményem szerint.
Az érzelmekre hatást ráadásul mindenkinél más váltja ki, kinek mi tetszik. Rám nagy hatással tud lenni egy finom motorhang ( sor6-V6-V8... ), egy kényelmes belsö szintén. Valamint ( persze, ez az én bajom, tudom ) szerintem a Vectra arányai a GTS-nél jól el vannak találva, tetszik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- További aktív témák...