Új hozzászólás Aktív témák

  • UFO1

    senior tag

    Luxus sportkocsik (kedvcsináló) 3. rész

    Az új nagy vassal kezdem M3 GTS 5000 boost ill. E46 4500 v. 1,2 milla (alapon próbálva)
    Kezdjük a gyorsulással a perfektje erősebb az E46-nál a gyorsulása is jobb, jobban felveszi a fordulatot végre 345 ill. 383 NOS-al az E46-ál ez 340 és 377. A jobb gyorsulás mellé idegesebb kanyarodási képesség társul, de megfelelő időpontokban adott gázfröccsökre szépen fordul kicsit tolja az orrát hasonlóan az E46-hoz de utóbbi sokkal stabilabban tartható íven. Ami érdekes göröngyös felületen iszonyatosa rázkódik (utóbbi kevésbé) ezt valamelyes orvosolja a szélesített kaszni (erre legalább kapható) ill. a 3-as ültetés. Mindkét M3-ba alapon street tuned cuccok vannak tehát rejlik benne tuning potenciál rendesen. Az új GTS kb. 2-3s-el gyorsabb így tuning nélkül Waterfront Roadon (0,55-nél jobbat is mehet) tehát rendesen lehet vele hasítani de az irányítását szokni kell legjobban az Audi A1-hez hasonló bár nem annyira érzékeny (ideges). Ajánlott vétel mindkét típus.

    Nissan GT-R 4500 boost alapon (R–35) és SpecV (majdnem full tuningon) még nem vehető:
    Az R-35 alapon nagyon gyenge tuning nélkül használhatatlan versenyzésre tehát térjünk át a tuningolt SpecV-re. Indulás iszonyatos bár szerintem elmarad kicsit az új GTS-től a perfektje. Ami biztos nem könnyű a zöldben tartani pillanatok alatt felpörög pláne alacsonyabb szinten ahol a zöld sáv csak 3 csíkból áll. Nagyon gyorsul simán elférne benne egy 7 fokozat azt is bírná, az ember azt figyeli mikor esik ki valami alkatrész a bődületes motorhang mellett. Nagy hátránya mint az SLR-nek is 4 kerékkel csúszik a kanyarban bár kevésbé, és finom fék adagolással ívre dobható és utána teljes gázra szépen betapad. A szélesített kaszni (apró különbség van a két változat között) segít a tapadásban a 3-as ültetés kevésbé más típusokhoz képest. Végre a SpecV 365 és 396 N2O, az alap 320, 350 de valószínű tuninggal hasonló szintre hozható. Annak ajánlható aki hozzá tud szokni a csuszkaláshoz mert így kanyargós pályán sok időt lehet veszteni bár autópályás szakaszra sokkal célszerűbb.

    McLaren MP4 alapon és tuninggal + (széles kaszni és 3-as ültetés) 5500 boost:
    Ez az a típus ami szinte minden pályán megállja a helyét. Nagyon stabil autópályás ill. kanyargós pályán is bár kissé 4 kerekes csuszása azért van (sajnos belebabrálhattak a stabilitásába mivel kijövetelkor egyáltalán nem csúszott olyan volt mint az LFA) de sokkal jobban tapad és kezelhetőbb is a SpecV-nél. A kezelhetőségről annyit Waterfront Roadon 0,55 Perersburg Damon 1,25 mindenféle erőlködés nélkül teljesíthető a tuningolt verzió – bár nem típus specifikusan (6 x S) – de így is majdnem fullra húzva ezek az idők 0,02 – 0,03s-el gyorsabban teljesíthetőek lazán PU nélkül. Fék nélkül vagy kevés fékezéssel ívre tehető és onnan nagyon szépbe fordul. Nagyon jól gyorsul a NOS-a is erős ez alapon 346 ill. 383, a húzott 362 és 402 sebességben mutatkozik meg. Mindenkinek mindenféle pályára ajánlható GT3, M3 méltó ellenfele és kezelhetőségben azoknál sokkal barátságosabb.

    Koenigsegg CCX 25000! boost (alapon):
    Hát igen az ára megér ennyit, szerintem nem. Jól gyorsul erős NOS-al, itt jegyzem meg hátsó nézetből a kicsapó kipufogó gázok erősen rontják a kilátást (csak N2O-nál) különösen max. minőségen, bár első nézetnél aki ezt tudja ez nem látható. Kanyarban nagy sebességen is stabil kisebb korrekciókkal íven fordul bár nem éri el az MP4 kezelhetőségét. Különösen sok egyenes szakaszú pályára javasolt mivel sebessége 360 és 399 nitróval és ezt mindenféle tuning nélkül tudja. Nem tudom megfelelően hangolva stabilabb lesz-e de a sebessége bizonyosan növelhető esetleg kevéssel 411 fölé is. Villogni jó vele de szerintem egy alap vagy egy jól belőtt MP4 jobb vétel ráadásul közel 5 db kijön belőle.

Új hozzászólás Aktív témák