Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TBMC

    addikt

    sziasztok!
    lenne egy kérdésem, illetve segítségeteket szeretném kérni
    vásároltam egy xbox one s controllert a pclandban pénteken.
    (netes rendelés volt, személyesen vettem át)

    szombaton kipróbáltam, és az egyik gomb hangosan kattog kb 10ből 2x. illetve be-be ragad.
    leírtam ezt nekik a mai nap emailben, mert telefonon kb 20x hívtam őket nem vették fel.
    nem reagáltak.

    majd tovább hívogattam őket mai napon du 4 körül, s elmondtam a problémámat, kérdeztem, hogy ott a helyszínen tudják-e cserélni, hogy ne kelljen már 2x bemennem.Ráadásúl 3 napon belül vagyok.

    Erre közölte, hogy biztosan nem fogja cserélni a terméket, habár van raktáron, mert előbb elküldik a beszállítónk, hogy valóban hibás-e a termék. amennyiben jogos és tényleg hibás (basszus ők is láthatják, tapasztalhatják személyesen) ezt követően megrendelik a csereterméket.
    átlagosan 5-10munkanapot vesz igénybe...

    kérdezem én: ez jogos eljárás? tényleg nincs már 3 napon belül csere?

    u.i: gondoltam már elállok a vásárlástól akkor de tudom hibás terméktől nem lehet elállni... pláne miután jeleztem is...

    szerk: az imént kaptam egy emailt tőlük: 2 perce... "Üdvözlöm!

    Sajnos egyből nem tudjuk cserélni, vissza kell küldenünk a beszállítónak egy megrendelés számot kérhetnék?

    A jótállási ügyintézés menete három munkanapon belül vásárolt termék meghibásodása esetén:

    1. A fogyasztó a lejelenti a jótállási igényét

    2. Eljuttatja üzletünkbe a terméket, jótállási jegyét, és a hiba pontos leírását.

    3.Amennyiben a termék megfelel a fent leírt jótállási feltételeknek, kollégánk átveszi a terméket jótállási ügyintézésre. Az átvételkor kollégáink egy szervizjegyet állít ki az átvételrõl, késõbb azzal veheti át a javított, cserélt, jóváírt termékét.

    4. A hibás terméket minden esetben a forgalmazó szervizében bevizsgáltatjuk.

    5. Ha a bevizsgálás tanúbizonysággal szolgál a termék hibásságát illetõen, a terméket egy új termékre cseréljük. Ha a termék nem beszerezhetõ, a termék árát az ide vonatkozó érvényes jogszabály szerint visszatérítjük, vagy a termék árát teljes egészében levásárolhatja a fogyasztó.

    6. Értesítjük a fogyasztót valamely elérhetõségén.

    7. A terméket a szervizjegy aláírása után kiadjuk az üzletben, kiküldése pickpack pontra 600Ft illetve futárral 2540Ft vidékre 1270Ft Budapestre."

    [ Szerkesztve ]

    markbellus.hu 

Új hozzászólás Aktív témák