- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TBMC
addikt
sziasztok!
lenne egy kérdésem, illetve segítségeteket szeretném kérni
vásároltam egy xbox one s controllert a pclandban pénteken.
(netes rendelés volt, személyesen vettem át)szombaton kipróbáltam, és az egyik gomb hangosan kattog kb 10ből 2x. illetve be-be ragad.
leírtam ezt nekik a mai nap emailben, mert telefonon kb 20x hívtam őket nem vették fel.
nem reagáltak.majd tovább hívogattam őket mai napon du 4 körül, s elmondtam a problémámat, kérdeztem, hogy ott a helyszínen tudják-e cserélni, hogy ne kelljen már 2x bemennem.Ráadásúl 3 napon belül vagyok.
Erre közölte, hogy biztosan nem fogja cserélni a terméket, habár van raktáron, mert előbb elküldik a beszállítónk, hogy valóban hibás-e a termék. amennyiben jogos és tényleg hibás (basszus ők is láthatják, tapasztalhatják személyesen) ezt követően megrendelik a csereterméket.
átlagosan 5-10munkanapot vesz igénybe...kérdezem én: ez jogos eljárás? tényleg nincs már 3 napon belül csere?
u.i: gondoltam már elállok a vásárlástól akkor de tudom hibás terméktől nem lehet elállni... pláne miután jeleztem is...
szerk: az imént kaptam egy emailt tőlük: 2 perce... "Üdvözlöm!
Sajnos egyből nem tudjuk cserélni, vissza kell küldenünk a beszállítónak egy megrendelés számot kérhetnék?
A jótállási ügyintézés menete három munkanapon belül vásárolt termék meghibásodása esetén:
1. A fogyasztó a lejelenti a jótállási igényét
2. Eljuttatja üzletünkbe a terméket, jótállási jegyét, és a hiba pontos leírását.
3.Amennyiben a termék megfelel a fent leírt jótállási feltételeknek, kollégánk átveszi a terméket jótállási ügyintézésre. Az átvételkor kollégáink egy szervizjegyet állít ki az átvételrõl, késõbb azzal veheti át a javított, cserélt, jóváírt termékét.
4. A hibás terméket minden esetben a forgalmazó szervizében bevizsgáltatjuk.
5. Ha a bevizsgálás tanúbizonysággal szolgál a termék hibásságát illetõen, a terméket egy új termékre cseréljük. Ha a termék nem beszerezhetõ, a termék árát az ide vonatkozó érvényes jogszabály szerint visszatérítjük, vagy a termék árát teljes egészében levásárolhatja a fogyasztó.
6. Értesítjük a fogyasztót valamely elérhetõségén.
7. A terméket a szervizjegy aláírása után kiadjuk az üzletben, kiküldése pickpack pontra 600Ft illetve futárral 2540Ft vidékre 1270Ft Budapestre."
[ Szerkesztve ]
markbellus.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fogyjunk le!
- Microsoft Excel topic
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen