- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Gaming notebook topik
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
BoB
veterán
Elvonási tünetek nem megfelelő kezelése : [link]
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
#79335424
törölt tag
válasz Bogyó bá' #61596 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű. A HD -nál más oka van az összefűzhető szíjnak. A gyárit ugyanis nem egyszerű lecserélni. Az enyémen kerék ki, lengővilla ki, primer olaj le, primer dekli le, komplett primer hajtás főtengely fogaskerekestől, kuplungostól le és utána lehet hozzáférni a szíjhoz. Megfelelő szerszámokkal és rutinnal másfél óra alatt megvan, de az út szélén.... Az ideiglenest meg csak be kell fűzni. Elég egy a csapatnak a túrán. Összedobtuk rá a lóvét és probléma letudva. Egyébként nincs a gyárival sok törődés, 80 ezrenként csere és ennyi. Nincs fújkálás, koszolás. Az erejéről annyit, hogy oda kell figyelni a feszességére, mert ha túlfeszíted, akkor kinyírja a váltócsapágyat. 100 lóerőig símán jó a gyári szíj, fölötte kell extrás. Egy nagy ellensége van, a kavics. Azok a műmájerek szoktak ráb. -ni, akik ledobják azt a csúnya, "fölösleges", gyári, műanyag szíjvédőt.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #61603 üzenetére
A primert könnyebb cserélni ami a főtengely és a váltó között van. A szekunder ezen belül van.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #61603 üzenetére
A HD egy Lego. Gyárilag egy duplasoros lánc a primer, de lehet szíjas is, csak akkor szárazkuplungot kell felrakni. De, létezik fogaskerekes átvitel is. Azért zűrös a szekunder cseréje, mert belül van a meghajtó szíjkerék és kívül a kuplung, aminek a kosarán fut a primerlánc.
A Buell Sportster alap. Annál teljesen más az elrendezés. A kuplung a bal oldalon van, a szekunder viszont a jobb oldalon. Annál egyszerű a csere. A Buell -nek a rákfenéje az, hogy a kívül van az aluváz és abban van az olaj. Egy kisebb perec is eredményezhet vázcserét. Gyári technológiával nem javítható.
emre:
Ez nem HD blokk. Olyan, de nem az.[ Szerkesztve ]
-
Rendkívül érdekes, hogy itt minden motor legyen az honda, yamaha, kawasaki, suzuki stb az átlag 30.000km-t futott. Van olyan kereskedés ami pár ezer km eltéréssel csak ennyit futott motorokat árul. Ez de jó!
-
zsoltee10
addikt
válasz Kolondrum #61598 üzenetére
Túlbonyolítod az egészet.
Alkudozásról annyit, hogy amikor eladtam motort és elkezdtek keményen alkudni komolytalan kifogásokkal, elhajtottam a pcsába. Mondta, hogy gondoljam át, és csörgessem meg. Mondtam neki, hogy neked pajtás semennyiért se eladó. Egy 2,5 millás motorból nem lehet alkudni 500eFt-ot.
Amikor vettem, akkor az előre kinézett típusból a kínálat felső harmadából választottam. Autóra is igaz, sose a kínálat alját és a legolcsóbbat érdemes keresni. Elvileg megvan a típusod. Beütöd a keresőbe, van bőven. Veszel egy tizenpár ezret futott jószágot 2008 utánról és mindenki boldog.
-
válasz zsoltee10 #61607 üzenetére
Túl ám!
Ne úgy képzeld el sokat, mondjuk tele tankkal viszem el, pl annyival olcsóbb, vagy az eredetvizsga árát fizesse ki valami minimális. Útána egy doboz, egy platni, bukógomba,olaj, szűrő, motoremelő,ponyva,parkoló bérlés egy vagyon lesz, ja és nem öltöztem fel. Azaz ha kicsit enged nekem már jó lesz. -
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #61600 üzenetére
Nekem baromi sokat eszik az autóm. Motor viszont tényleg jó vétel volt annó Igaz, ismerős is hazudott első körben, hogy nem esett vele, aztán kínai idom van rajta. De lefosom, legalább nem sajnálom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #61609 üzenetére
meg kinyomta sziloval a kuplungdeklit.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz Something_ #61609 üzenetére
Ismi? Valaki akit ismersz? Aztán ennyiben maradt?
-
Something_
őstag
válasz Kolondrum #61611 üzenetére
Még vásárlás előtt derült ki, Yamaha World-be rakatta be a motort, ott néztem meg és a world-ös srác egyből elmondta.
De úgy voltam vele, hogy még így is megéri, asszem 700k volt (850 felett volt berakva a kereskedésbe), lehet kicsivel több, kapott egy fékolaj és olajcserét, friss műszakit (eladó fizette a műszakit), aztán kapott előre, hátra új gumit és letoltam vele 10.000 km-t nagyobb hiba nélkül. Asszem két kisebb hiba jött elő, idézőjelbe hiba. Hiányzott az olajsapka O-Gyűrűje, így egy meleg pályanapon könnyezett, jól be is fostam. A másik hiba pedig, hogy hamar elfosta magát a napi számláló resetelő gombja, de ahogy olvastam rr fórumokon ez "típushiba", megfáradnak.Meg még azon a pályanapon (Persu nézte, én csak sápadoztam), amikor néztük, hogy miért könnyezik, akkor derült ki, hogy a dekni ragasztva van, vagyis pasztázva vagy mi (remélem nem sziló), mivel borult a motor és cserélték a deknit.
Azóta csak az általános dolgok voltak, most voltam vele szervizbe, ezek lettek rajta megcsinálva:
Szelep ellenőrzés, korongozni nem kellett: 10,000,-
Légszűrő, cserével együtt: 9,780,-
Teló szimm. olaj, munkadíj: 37,500,-
Olajcsere, Motul 7100 + szűrő 14,000,-
Első fékolaj csere, légtelenítés: 3,000,-Tavaly még volt egy hűtővízcsere és olajcsere.
Ergó így szerintem jól jártam és ha azt nézzük nem a felső szegmensből választottam, így tudom cáfolni azt is, hogy nem feltétlen szar az olcsóbb árszegmensben lévő motor. Nyilván nem hibátlan motor, de 2005-ös, nem hibátlant kerestem, mert tudtam, hogy olyan ritka vagy nincs vagy 2x ennyibe kerül. Mást lehet elriasztott volna, hogy estek vele, plusz kínai idom. Így legalább nem féltem annyira. Nyilván bennem van a majré, hogy nem kéne nagyot esni, mert munkába járásra is használom, így ha kocsival kell jönnöm az plusz heti 30e lenne.
A másik példám az autóm. 3 éve vettem, 1,3 milláért. Fél napot volt fent a hahu-n, kereskedő rakta fel, mert beszámította valami 0 km-es autóba, azon sokat keresett, ezen elvileg nem annyira, de meglepődött, hogy fél nap alatt 10en hívták fel, de gyorsba lecsaptam rá.
Elmentünk, rákötöttük szgépre, asszem 2 hibát állapított meg a 2 "szakértő" akiket vittem magammal, ebből az egyiket cseréltettem (hűtő, ez volt kb 25k, nissins), a másik pedig a szervó hangja, hogy búg, lehet hamarosan be fog halni (ezt állapították meg 2013-ban), azóta ugyanolyan hangja van.
Elvégeztem az átlagos szervizeket, futómű, szűrők, olaj, stb és "hibátlanul" használtam az autót a mai napig.
Nyilván egy 1999-es autó már baromira nem új, elkezdett rohadni, javíttatni kellett, de ez benne van a pakliban.
Egy típushiba jött elő 3 év alatt, az zsebbenyúlós volt, de ez a BMW által is elismert hiba volt, csak sajnos kifutottam a garanciaidőből, így asszem olyan 150k volt a javítása (3-4 BMW szerviz 350-450e-et mondott rá). (hátsó híd egy részen megrepedt a karosszériánál)
Most árulom az autót 1,7-be, nyilván nem fog ennyibe elmenni, 1,4-1,5, de ahhoz képest, hogy 3 év alatt a legtöbb jármú hasznát ára jelentősen csökken, így én elégedett vagyok viszonylag.Szóval reálisan kell állni a vásárláshoz és ki lehet fogni.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz StoneBridge #61614 üzenetére
Én meg azzal, hogy az előbb - két hónap állás után - kiástam a fáskamrából a kislányt, és némi gyors ellenőrzés után beröffentettem. PRI-be tekert benzincsappal is csak 3. kísérletre sikerült beindítani, ezek szerint a benzin kezdett belerohadni az úszóházakba. 3 perc után fokozatosan visszatoltam a szívatót, így nagyon szép az alapjárata, remélem kidolgozta amit ki kellett. Most azon filózok, hogy munkakerülő legyek-e , és ebéd után (munkaidőben persze) elmenjek-e egy 50 km-es karikára. A gondolatától is felvillanyozódtam, de f*s*k tőle, hogy főnökeim pont akkor fognak keresni mail-ben vagy telefonon (távmunka...). De már nem nagyon bírom tovább, hétvégére meg mifelénk nem mondanak szép időt...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Something_
őstag
válasz Bogyó bá' #61615 üzenetére
Ha benned van a bugi, akkor indulj el! Ahogy Fattyu mondja, headset, hallod, hogy csörög és gyorsan visszahívod, hogy éppen nagyon benne voltál a melóban
Ha meg azonnali dolog kell, akkor mond meg, hogy lefagyott a szar fos géped vagy elment az áram, kb 25 percet mondott a szolgáltató -
Horvi
őstag
válasz Something_ #61620 üzenetére
Csak nehogy a főnök is olvassa a PH-t
Hello darkness, my old friend...
-
-
válasz Something_ #61613 üzenetére
Laza kis éjszakai műszak alatt igen sok infot találtam egy motor sorozatról. Már nem sok kérdés van a témában, csak alap feltétel, h mehessek vele. Még ki kell deríteni, hogy mi volt a gyari lánc X évjáraton és milyen a gyári fektarcsa. Azt kiderítettem, hogy 50.000km-el még a gyári él és virul ha nem nyúzták feleslegesen. Láttam olyan motort ami szép volt, de az az évjárat nem azzal a színnel lett gyártva. Vajon miért? Megin írt egy bolt, menjek el nézzem meg adnak gart, ki lehet próbálni! Milánóbol jött...
Hahu-n van olyan motor ami éltűnik és pár nap múlva visszajön magyar papírral drágábban. Ez sem tetszik. -
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #61626 üzenetére
ha a piacon ez a legjobb ertek-ar, akkor mar megint miert szamolgatod az o hasznat? ne a masik ember hasznat nezegesd, hanem hogy a piachoz kepes hol van az a motor. ezzel kene foglalkozni, mert te vasarolni akarsz, nem gyulolkodni, irigykedni, jol mondom?
korabban lertam, ez nem errol szol. de ha ennyre fillerbaszo a hozzaallas, menj ki es hozz be magadnak egyet, meg tekerd vissza sajat magadnak az orajat.
ha meg egy szep allapotu hibatlan motor kell, ott a szalon. ha nem engedheted meg magadnak, akkor ne rugozzunk mar ezen, mert nem a vilag a hulye, hanem te nem akarsz alkalmazkodni, tehat t csinalod magadnak a problemat. annyira egyszeru vasarolni valamit, es sokan annyira megbonyolitjak maguknak az eletet.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Nekem lenne aki papíroz, pár ezerért. Persze jobb ha alapból magyar papíros és még egyszerűbb a dolog.
Sok moci nem itt van hanem xxx km-re! Ha oda 2x el kell mennem,mert nem hozható el azonnal, az egy vagyon! Igen én ezeken is fenn tudok akadni.
Gyakorlatilag újat akarok használt áron![ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
-
válasz Topiccsendőr #61631 üzenetére
Persze! Kompromisszumot kell kötni!
-
ujskodas
tag
-
Bogyó bá'
nagyúr
...66,7 km lett, ja és tök koszos a motorom....
(#61622) ujskodas: +15 fok, verőfényes napsütés, de brutális szél. Qrva jó volt!
(#61624) persuader: indítás előtt legalább 10 percig volt PRI-be csavarva, mégis zehernyézett kicsit...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #61635 üzenetére
Mindig teljes szívatóval indítom hidegen, gáz nélkül. Elsőre 8-10 mp-et köszörültem, egyet sem pöffent. Másodikra (8-10 mp) már pöffent vagy 3-4-et, de nem maradt "járva" Harmadikra azonnal beugrott, de egy fél percig nem volt szép hangja, mintha egyhengerezett volna. Aztán kicsi melegedés után, visszatolt szívatóval a szokott szép hangon muzsikált, és vette is a fordulatot.Csak azért lepett meg, mert amúgy nagyon könnyen indul mindig. Akksit előtte töltöttem (nem volt lemerülve, az Aldi-s automata 5 perc után lekapcsolt).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
asvald
senior tag
Hy!
Valaki tudna ajánlani valami jó olajat a tuareg 600 -ba, mert döntésképtelen vagyok ,és már indítanám
[ Szerkesztve ]
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
mm89
őstag
válasz StoneBridge #61614 üzenetére
Az utóbbi napokban én is csak a tableten motoroztam. De ma! Végre kerültem egyet a városban. Nem fáztam viszont szerintem izomláz lesz a vigyorgó-izmaimban
Egy barátommal mentünk, majdnem ég, órát a városban de ő is azt mondta, hogy hihetetlenül jól esett neki
Jah, ez Szeged, napsütés, 10 fok.[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
válasz Bogyó bá' #61636 üzenetére
Erről kérdezd azt akinek volt ilyen.
A nem beindulást kér dolog befolyásolja: A tárolási hőfok és, hogy ott mennyit áll. Persze alap, hogy az akku úgy kerül bele, hogy maxra van töltve. Vannak trükkök amivel mondjuk 2 hét -1 fokban is azonnal beindul, csak korábban kell lemenni hozzá. Volt a varázs hőfok ahol már nem azonnal indul be és ha neked kint áll akkor lazán ebben vagy. Épp a teker teker beindul határon vagy. Van az amikor teker teker teker és semmi. Gurulva 100 méteren 2-esbe is igen nehezen. Ha garázsban kellemes 20 fokon áll ahogy azt a könyv leírja feltételekkel akkor úgy indul hónapok után is mintha egy percet sem állt volna.
Én a kora őszi, kora tavaszi időkben lementem előző nap este, hogy kellett volna és melegre járattam, mert tudtam, hogy az másnap reggel megkímélt a bajtól.[ Szerkesztve ]
-
-
Something_
őstag
Nagyon komoly lett ez a PS4-es motoros játék, akinek van, próbálja ki, 4 rongy a store-ban
DriveClub Bikes Honda CBR 1000RR Fireblade SPBelsőnézetes vazze, amikor kanyarodok, akkor én is dőlök a kontrollerrel a kanapén
-
válasz Bogyó bá' #61640 üzenetére
Nekem is így állt a végén kb. Akkuról meg annyit, hogy leírásban szerepel, hogy 10mA áramot vesz ki belőle a motor úgy, hogy áll és kulcs sincs benne. Mivel volt fesz mérőm pontosan tudom, hogy a hideg és ez a kis fogyi elég hamar arra a pontra meríti az akkut, hogy ha gyaszatolni kell akkor visszaüt. Mondjuk 1 hét után. Az a kis kraft csökkenés fog neked hiányozni, hogy beinduljon. Nincs dinamizmusa az önindítónak. Biztos tudod milyen amikor tekeri és pöffen egyet egyet. Nem tudom neked van e villany ha beindítod, de az még nagyobb halál az akkunak.
Nem szereti a hidegen ennyi. -
mm89
őstag
válasz Something_ #61641 üzenetére
Jól néz ki, bár se ps4,se időm nincs ilyesmire
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
[link] - Profik!
Grillo! Nem tudom, de meg pisszenni nem mernék ott oldalt.
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz Something_ #61641 üzenetére
valósághoz meg fizikához nem sok köze van.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #61636 üzenetére
Ez biztos nem benzintrutymo.
Ha gyenge az akku, akkor valoban tud olyat csinalni, h a gyujtas miatt nem indul be, mert tul lassu a fordulatszam, de ez csak szar akkunal fordul elo. A te esetedben siman kicsapodik a benzin a szivocso falara, plusz az egyhenger a kulonbozo uszoszintek miatt van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #61122 üzenetére
persu & Somatom!
Miután mint írtam anno párszor volt szerencsém betolni a Simsont, meg haverom a múlt nyáron a döglődő akku miatt tologatta a VFR750-t azt hittem minden motor gond nélkül betolható. Most már legalább tisztában vagyok vele, hogy újabb technológiánál ez nem igazán működik!(#61128) V.Stryker!
Tavaly volt egy kétrészes "videó-sorozat" Motorozz ésszel! címmel. Illetve pár évvel ezelőtt úgy rémlik az origo készített egy többrészes sorozatot, melyekben egy volt (?) versenypilóta magyarázta el az alapokat, de azt most akárhogy keresem nem találom.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #61648 üzenetére
Bármilyen egyéb teendőm van? Ha jobb idő lesz, akkor egy teljes tank, szűrő, benzincsap és úszóház takarítás tervbe van véve, meg az ezer éves benzincsövek cseréje is.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen