Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Androidos fejegységek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos tablet topic
- Milyen videókártyát?
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
mocsanisi
senior tag
válasz alvaro #26549 üzenetére
Megerősítem. Szar olajjal (szervízbe tették bele nem tudom milyen) nekem teljesen bepuhult a váltó, 1-ből nem lehetett 2-be húzni mindig ürest talált, illetve visszaváltásnál eléggé erőteljesen kellett néha taposni. Utána a 10w50 jaso M2 olajka megoldotta.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
TommyGun
őstag
Feree13: Feldobozolva jobban tetszik, de grat szép moci
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Topiccsendőr
addikt
itt csúnya baleset lesz
Explosión de dos tiempos
-
Type-R
őstag
1290 Super Duke R
Brutális. -
Gaboman
nagyúr
Még egy kis kedvezmény változatlan áron.
Ha esetleg vannak ismerőseitek akik szeretik ezt a stílust megemlíthetnétek nekik.
Nálam csak itthon áll mert nem motorozom már, semmi időm nincs rá.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, jövő hét végére kinéz egy 600+ km-es kis túra a 125-ös csopperemmel:
- Ma szólt főnököm (Kalocsáról távmunkában dolgozom egy debreceni cégnek), hogy jövő hét péntek-szombaton 2 napos oktatás "vállalatirányítási rendszerprogram rendeltetésszerű használatából". Ránéztem az időképre, és qrva szép időt jósolnak. Be fogom vállalni a kis mocival... Szerintem meg lesznek lepve, hogy mérnöqr egy libakergetővel érkezik! Anyámnál megalszom (ő is debreceni, én keveredtem ilyen messzire 28 évvel ezelőtt). Mondjuk a lapitopit nem tudom, hogy hová teszem út közben... ....bőr oldaltatyóban szerintem szét fog rázódni, kár lenne érte, mert a sajátom.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26561 üzenetére
Én még most szombaton motorostalálkozóra mennék, persze ha megjön a kipufogó-tömítésem. Mára ígérték... (Mondjuk ez csak a szomszéd faluban van... )
Ne legyünk már papírkutyák, kérem szépen!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz KoVee84 #26565 üzenetére
Az biztos hogy egyedi a cucc, nekem bejön. Nagyon csibészes lett a forma, gondolom pont az volt a cél. Ilyen is kell
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
csongi
veterán
Nah jó azért be betonozni nem fogom Csak leponyvázom, és lemosom
Mikor és hol lesz az évzáró gurulás?
Bogyó: Te is olyan vagy mint Teljesen nem normálsi Megcsinálod csilivili meg minden aztán meg eladod[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #26556 üzenetére
de rohadt jól néz ki ez a motoros bmx
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26569 üzenetére
Egyelőre magamnak csinálom, imádom ezt a kis gépet! Szeretnék még nagyon sok km-t megtenni vele.
A jövő évi erdélyi körutamat mindenképpen vele akarom megtenni: egy nagyobb mocival semmi poén nem lenne benne, így meg életem kalandja is lehet!
Ha el lesz adva, akkor is csak jövő nyár közepén-végén, de egyelőre még csak álmodozom róla...
(Mivel 2 évre emelték az időtartamot, amíg A1-A kategóriaváltást lehet csinálni, így nem sürget különösebben semmi sem.)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
mocsanisi
senior tag
-
TommyGun
őstag
válasz csongi #26561 üzenetére
Merhogy? Jövőhétre nem mondanak rossz időt pedig, szerintem lesz még októberben jó idő.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-
félisten
A vezérműláncot mi keni? - és annak környékét. - A motorolaj?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Daywalker #26578 üzenetére
Akkor akarom vagy sem kissé fogyni fog az olajam, de ez így marad!. Picit olajos a vezérműlánc deklije. Ha elölről nézem akkor a bal. A képen már letöröltem.
[link]Csak azért tűnt fel mert infrás hőmérővel megnéztem mennyire melegek a hengerek külön külön. Megadtam magamnak pár mérőpontot. Pl ezen a deklin, a kipuf kiömlőkön, a bordákon, lent a kipufon, félúton mielőtt összeérnek. Arra jutottam, hogy maximum 10 fok különbség van közöttük. 50-50%-ban közel ugyan azt mértem, de a max eltérés 10 fok volt. Néztem pörgetős magas fordulaton járatás után és alapjáraton is melegedés közben. Utóbbinál jellemzően csontra egyformák.
A beszoruló indexemet is orvosoltam és a nehézkesen húzható szívató is kezesebb.
Lehet, hogy érdemes lenne ezt a rengeteg hagyományos izzót ledre cserélni, pl hátul a féklámpának, helyzetjelzőnek, mert totál alapon ha gyújtás van már ~5.5A cirkál a körben. vészvillogóval, refivel meg közel ~10A. Indításnál már az alap felállás is szar lehet az akkunak. Vagy megoldani, hogy csak akkor kapcsoljon be ha már jár a motor. Sokkal kisebb a teher így az akkun.
bogyo112! Igen kép: Nokia 808 félkézzel.
Voltam: [link] - [link] Duna parton felénk.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #26580 üzenetére
Szép ez a motor, simán elfogadnám...
Ja, és piszok jó a Nokia kamerája: mostanáig az eddigi egyetlen értékelhető fotóra képes mobiltelefon (csak ne a nickedben szereplő OS lenne rajta...) Tudom, már meg lehet venni a WP8-as utódját, csak az nekem még drága. Qrva drága... (Amúgy én is WP-t használok, csak régebbit: Lumia 610, de tervezem egy 920 beszerzését előbb utóbb. Kezd emészthető tartományba süllyedni az ára: MM-ben 90k-ért volt fogható akciósan tegnapig, most megint 100k lett)[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #26584 üzenetére
'Agyarország...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #26584 üzenetére
Nekem tömítés se volt a kuplung oldali dekninél, csak ki volt nyomva (5000 körül van a gyári tömítés, én most 800forintért csináltattam hozzá....)
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
félisten
válasz Bogyó bá' #26582 üzenetére
100 ropit el tudnék rá verni, hogy egy kicsi hibán kívül semmi se legyen rajta. >> Ebay pl.
A váltás téma megoldódni látszik. Ma tized annyit szenvedtem vele. Sokkal jobb így. Még a kis gázfröccs dolog is bejött.
Tettem pár megfigyelést az indítása körül. Reggel tényleg hidegben is és szobahőmérsékleten is lazán elindul pöcc röff, ezzel a kuka akkuval. Pl akármi is van, járathatom és 10 percet, de menni kell vele, mert egy pont után már nem kell a szívató ergo lehúzható nullára, akkor sem jó az alapjárat. Éppen 1000 és néha le is áll. Ahogy elnéztem az kell neki, hogy a komplett blokk és minden fém alkatrész meleg legyen. Gyakorlatilag pár km bemelegedés után és stabil 1400-1500-as alapjárata lesz. Nagyon barátságosan indul és jár.Ein videóóó kész: [link]
Haver fazerjének vaaaaaaaaaa hangjára nagyon kíváncsi vagyok. Majd tavasszal. -
félisten
A híradóban az 1-es felújítása van. Én a busz sávban vummmmmmmmmmm.
zsolt19900! Há mondom látod mi van aztán vagy fűzöl hozzá valamit vagy nem. És még nem mostam le az én szintemen.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Kolondrum #26587 üzenetére
hát na azé hadd legyek má én is picit kotnyeles és büszke te már milliószor több képet és videót löktél ide fel az ex kicsikémről, mint én valaha is
ja igen, oszt vigyázz magadra, meg rá is
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
félisten
Cold Start -szabadban
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #26574 üzenetére
A megfelelő fórumban és topicban reagáltam is
-
félisten
Ma sikerült lenyomni vagy 20km-t letakart rendszámmal. A videó után nem vettem le a lapot.
-
félisten
Máig a motor a tartózkodónkhoz közel parkolt, de sajna tegnap (ahogy egyszer a robogónál is) arra mentem oda, hogy hozzányúltak. Namármost refivel, indexxel hidegen nem igen indult be azonnal. Gyakran eszembe jut, hogy ha meglátnám a dolog akkor mi lenne, elszaladnék főnökért? Az nem én lennék. Mivel sok fém cső, vastag gumicső, tehát súlyos dolgok vesznek minket körül sztem felkapnék vmit és akkorát odavágnék h a kezem is eltörne, majd amikor összerogyna még gyepálnám, ujjait egyesével eltörném és kihúznám a nyílt placcra, majd mennék vissza dolgozni. Igen úgy érzem ez lenne az ami tennék. Pedig milyen apróság, de talán többet nem lenne ilyen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen