Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #147697 üzenetére
Aluminium blokkba valo kell bele, a g11 jo, de kerdes, mi volt benne? nem keverheted pl g12 vel, mert lerakodasok lesznek a hutoben.
Kerdes a tobbiekhez
Budapesten van-e hengerhonolo/furo, ahova beviszek egy hengert. Megmondom a meretet, amit szeretnek, es mindenfele kotoszkodes-felesleges krvaanyazas nelkul megcsinalja, anelkul, hogy be kellene mutatnom a hozza valo dugattyut? Tudom mit akarok, a tobbit megoldom.
Szoval esetleg ilyen?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #147701 üzenetére
Na azt nem tudom... nagy szerviz előtt lehet jobb lenne desztvízzel rátölteni?
Mivel lánc és lánckerék csere úgyis kell, megcsináltatok rajta mindent, fékfolyadék, hűtővíz, karburátor, szelephézag állítás. Valamire kell költeni a pénzt benzinen kívül isEdit: Nekem anno bejómotor csinálta a kocsimban a motort, de akkor elég hosszú volt a várakozási idő.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #147702 üzenetére
Vagy veszel bele hybrid tech-et, azt mindennel keverheted.
A karburatorhoz mindenkepp hozza kell nyulni? Nem javaslom a szetszedeset, mert eszi a penzt. Minden tomitesbol ujat kell venni, gyari mikunibol van ami mar nem kaphato, ami van, az nagyon draga. vmi utangyartott tomitesszett nem mindig jo, plane a tuszelep, es feszek. Nekem csak rossz tapasztalataim vannak ezekkel.
Ha minden jol mukodik, a karbit inkabb ne piszkald.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #147703 üzenetére
Sajnos folyik belőle a benzin valahol... nem nagyon, de szerintem jobb lenne megcsinálni.
Edit: vagyis a tankot nem vettem le, hogy pontosan lássam honnan jön a benzin, de a blokk teteje nedves.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
chess001
aktív tag
válasz nagynorbi #147684 üzenetére
Az első lámpa lett lecserélve a következő szériára, meg kb. minden rajta van, ami egy tuningáruházban rendelhető hozzá. Nekem sem annyira harmónikus, mint a gyári, majd alakítgatom... Minden számla, szervíz megvan hozzá amióta elhagyta a magyar kereskedést, amúgy a gyár 90 éves ünnepi modellje, minden gyári extra benne van.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
nagynorbi
aktív tag
válasz chess001 #147707 üzenetére
A villaszárak és a féknyereg színe alapján én is arra gondoltam, hogy ez egy 90 éves jubileumi modell. De a villahídon nem látom a jubileumi emblémát (mondjuk a kép felbontása nem túl acélos), és a tankon sem ott van az R1200R matrica, ahol lennie kéne, és ráadásul fehér.
Ha gyújtást adsz rá, a kijelzőn megjelenik a benzinszintet mutató rész? -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #147701 üzenetére
-
norbert1998
veterán
Sikerült azért kicsit menni már a motorral, tényleg egy új világ lett ezzel a hátsó rugóstag felújítás dologgal.
Hátsó féket kell még megcsinálni, olajcsere, gyertya csere, szeleephézagot is megnézem valamikor.Viszont az első futómű még nem az igazi. Kicsit kottyan a teló, gondolom a csúszó szár kopott meg. Ezt mekkora macera cserélni? Olajat már cseréltem egyszer benne, ahhoz képest?
2005 DL650
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #147711 üzenetére
nem a telo kottyan. Ha akkora jateka lenne, hogy hallanad, akkor a szimering nem tudja ellatni a feladatat, es folyna orran-szajan.
Szet kell szedni, megnezni a teflon csapagyakat, hogy mennyire kopottak, ha femig vannak kopva, akkor sem kottyan. Szerszam nelkul szopas, szerszammal pillanatok alatt szetjon termeszetesen.
Ha mar ki van szedve a telo, a nyakcsapagyat is cserelnem, mert ha be van verodve, hiaba csinalod meg a telot, kanyarban, ledontott motornal billegni fog a motor.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
chess001
aktív tag
válasz nagynorbi #147709 üzenetére
Alvázszám alapján vissza lehet keresni a BMW-knél a gyári felszereltséget ingyen (pl: https://www.mdecoder.com), publikusan, ott írták ezt a kiadást.
Igen, van benzinszint kijelzés benne.
Amit nagyon megszívtam, hogy sikerült a legközelebbi (Groupama) biztosítóhoz bemennem, 4x-es áron kötöttem, mint egy simán megfuttatott ajánlathoz képest...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz dellfanboy #147714 üzenetére
Jah, eddig mindig szoktam futtatni az évfordulóknál, majd itt is megéri...
Amúgy tényleg a tank sem a gyári rajta ezek szerint. Ez így nagyon szép volt szerintem.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
bacus
őstag
válasz chess001 #147713 üzenetére
Mennyi az a 4x ár?? Nem tartottad ott soknak? Mondjuk nekem 20-25e között van és ennél nem igen találtam jobb ajánlatot, de nem fővárosiaknál hallottam már 6-7e ft éves biztosítási díjat is... Na most a 25e * 4 az 100e forint, ez azért durva lenne.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #147712 üzenetére
Emlékeim szerint nem tűnt halottnak szemre a csúszó pogácsa, de látszott már rajta kopás.
Lehet, hogy csak a nyak csapágy rossz, nem tudom.
Menet közben is nagy kátyún, illetve a motoron álló helyben, behúzott első fékkel előre hátra rangatas esetén is hallani koppanast.
Lehet, hogy ez nem is a teló lesz akkor?Oh, rosszul írtam fent. Olajat és szimmeringet is cseréltem már benne egyszer. Ahhoz képest nagy munka-e a csúszó elem?
[ Szerkesztve ]
-
Zoli bácsi
őstag
válasz bacus #147716 üzenetére
Benelli Imperiale 15,5KW. Vidéki tulajként, 36 éve van jogosítványom, az éves KFB 9208-Ft, K&H biztosító. Csak épp most küldték, egy éve lesz lassan hogy vettem....
Gépjárműadó egy évre: 5 520 ft. Csak mert ezt is most küldték.
Abszolút nem sokallom, szerintem egy kismotornak is van ötezer forint egy évre a KFB. -
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #147718 üzenetére
Próbáld ki, hogy behúzott első fék nélkül megrángatod, ha akkor nincs hang/koppanás a féktárcsád a ludas.
SV-n és DL-en is a gyári tárcsák egy idő után elkezdik ezt művelni és elhitetik az emberrel, hogy a teló/kormánycsapágy a rossz. -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #147719 üzenetére
Nekem 17-18k az éves, zuglói lakcím, A00, tavaly károkozó is voltam, de személyautóval. Honda SH300i.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz norbert1998 #147718 üzenetére
Robogón a műanyag idomok közt elvezetett fékcsövön van egy gumigyűrű, aminek az idomon megvan a helye, így nem dörzsöli ki semmi.
Nem volt a helyén, ahogy bólintott az eleje és elment mellette a műanyag idom pereme, annak volt koppanásra hasonlító hangja.Nálad is lehet, valami egyszerű dolog okozza, például a kábelkorbácson valami gyorskötöző akad meg mozgás közben.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #147718 üzenetére
Nem jellemzo. A nyakcsapagy altalaban beverodik, nem pedig kilazul. A beverodes azt jelenti, hogy egyenes allasba vissza akar terni mindig a kormany, ott lesz egy pont ahonnan nehezebb kimozditani. Ezt erezni, ha levegoben van az elso kerek es szep lassan forditod a kormanyt.
Nem tudom pogacsa alatt mit ertesz, en eloszor azt hittem usd villa, ott mindig szet kell szedni tefloncsapagyig a szimeringcserehez. Sztm egyszeruen a teloban szól valami, de nem amiatt, hogy log vmi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
JoinR
senior tag
válasz norbert1998 #147718 üzenetére
Nekem is hasonló volt a W800-zal, csak első fékezéskor hallottam egy kattanást, de én viszonylag felülről. Kormánycsapágycsere megoldotta.
Ha már mindenki biztosít, nekem 10-12 ezer körül van 35kW-ra megyeszékhelyen kb. A0-B5 között.
[ Szerkesztve ]
-
-
norbert1998
veterán
Na szép Akkor többet kell kátyúzni és keresni a hangot
Az tuti, hogy a hátsó rugóstag az kegyetlenül kopogott, gyakorlatilag mindenhol felütközött koppra, kirugózáskor. Az már jó, annak örülünk. De mostmár lehet, hogy rendbe raknám az egészet, mert motorcsere szerintem nem lesz mostanában.
-
teleahocipöm
senior tag
válasz Kolondrum #147725 üzenetére
Köszi, nem tűink rossznak a Nanotape se, körül nézek, hol lehet kapni, mert ahogy látom ez sincs minden bokorban Az sisak áll részén lévő szellőző miatt talán jobb a kétoldalas ragasztószalag, nagyobb felületen tudom rögzíteni, bár az epoxy gyurma szebb megoldás lenne, de ebben az esetben a kameratartó kb 2/3-t tudom csak felragasztani.
-
soldi3r
veterán
Szevasztok! Sajnos az osszefoglaloban a bukosisakos link nem mukodik, igy itt kerdeznem meg, hogy mi nevezheto belepo szintu zart bukosisaknak? Kb vegtelen szamu gyartmany kozott elegge el lehet veszni.
Neztem nehanyat, esetleg ezek kozott erdemes lenne valamelyik elfelejteni vagy az osszeset?
Givi 50.7, CGM 321, MT Helmets Thunder 3, Astone GT1200E30 (oo=[][]=oo)
-
bacus
őstag
válasz chess001 #147717 üzenetére
Azta, de ennek ellenére megkötötted. Ott egyébként CSAK ajánlatot kapsz amig nem fizetsz, utána még simán kérhetsz ajánlatot máshol is sztem, és azt fizeted ki, attól függ mit írtál alá, küldtél be, stb.
Én nem tudom mitől függ pontosan, hogy ilyen különbségek vannak, de én most B5-ben vagyok a motorral, Allianz biztosító, 92KW 27600 Ft gépjárműadó és egy leheletnyivel kevesebb gfb. Lehet én vagyok fura, de én ezt soknak tartom!
Zoli bácsi: nekem is 36 éves a jogsim, illetve motorra nem, de azt nem kérdezik.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
válasz teleahocipöm #147727 üzenetére
Én nagyon sok helyen használom. Gyakran nem teljes felületen ragad, mégis ragaszkodik. Tégla -fa közé is tettem kíváncsiságból és gond nélkül fogta. 15m-t tettem már fel belőle. Kínából rendelem.
-
etnies
senior tag
válasz soldi3r #147729 üzenetére
Ha belépő, akkor HJC.
A lenti márkák felejtősek, bár az LS és az MT nem szupergagyi, csak a legalja.
A Givi pedig nem hiszem, hogy gyárt sisakot, szerintem csak a matica az övé
HJC-hez lesz alkatrész később is, az általad felsoroltakhoz kérdéses."önmagam hite vagyok magamban"
-
senior tag
Tegnap felraktuk a Tracert hátsó emelőre hogy befújjuk a láncot, és meglepődve tapasztaltuk, hogy üresben is jár a hátsó kerék. Nem nagyon, a forgalomba nem észrevehető, de azért látványos.
Mitől lehet ez, hogy lehet megszüntetni?
Van benne egy HealTech gyorsváltó (aminek az appját még nem szedtük le, egyelőre úgy van ahogy az előző tulaj beállította), lehet ott elállítva valami?
Illetve van benne egy "kuplung rúd" (nem tudom mi a neve), amit azért vett bele az előző tulaj, hogy egyujjas legyen a kuplungkar. Lehet nem jó bele ez a "rúd", vagy a kuplung kábel nincs ehhez állítva? -
bardi
aktív tag
válasz Zsírkrétamen #147733 üzenetére
Szerintem ez normális, van annyi belső súrlódás, hogy forgassa a kereket üresben is, legalábbis autónál már tapasztaltam ilyet. Ha behúzott kuplungnál is csinálná, az engem már inkább aggasztana. Így legalább egyszerűbb a láncot kenni
'92 Honda VFR 750
-
senior tag
válasz bardi #147734 üzenetére
Hát nemtudom, mi még egyik motorunknál se láttunk még ilyet, elfogadom ha az lesz a válasz hogy jóezigy', csak inkább megkérdezem. Az előző tulaja elég kókány munkákat végzett a motorral, csak hogy egy példát mondjak: kicserélte a gyári kormányt, de mikor mentünk kipróbálni a motort, nem voltak meghúzva a csavarjai, egy gyengéd mozdulattal is fel-le mozgott a kormány, de neki ez fel sem tűnt, így közlekedett. Éppen ezért nem vagyok benne biztos, hogy nem ő kókányolt itt is valamit, aminek nem állított utána.
Alapvetően egyesbe kiengedett kuplunggal fújtuk a láncot, utána tünt fel, hogy üresben is gurul. -
vihartigris
őstag
válasz Zsírkrétamen #147735 üzenetére
Megérne egy szakszerű átvizsgálást végeztetni a motoron.
bármi reciproka a semmi
-
soldi3r
veterán
válasz etnies #147732 üzenetére
Koszonom! Errefele nem igazan talaltam ebbol a markabol, csak Pest kornyeken 1-2 uzletben. Az Airoh markaval futottam ossze. Illetve kez alol lenne egy uj Nolan N86.
Mennyivel lenne feljebb a kovetkezo ertelmes lepcso, ami mondjuk mar megtarthato akar hosszabb tavon is? Mondjuk egy AGV K1/K3?E30 (oo=[][]=oo)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #147733 üzenetére
Nem lehet es nem is kell megszuntetni.
Minden motornal ilyen.
Furcsa hogy meg nem lattatok mas motornal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #147735 üzenetére
A lancot soha SOHA ne fujjatok ugy, hogy berakjatok sebessegbe a motort.
Kezzel forgassatok a hatso kereket, es lehetoleg a lanc belso felere fujjatok. Ha igy teszitek pl 1 esben, akkor az ujjvesztessel is jarhat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #147741 üzenetére
Köszönöm Akkor nem piszkálunk semmit
Azért szoktuk így, mert ronggyal letakarunk minden egyéb részt, befújjuk rendesen, a maradékot meg letöröljük egy ronggyal a végén. (Egyébként ez a párom hülyesége, én kézzel forgatom)[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Újabb sisak téma, mert egymásnak ellentmondó véleményeket hallok tényként közölve.
A sisak élettartama, bennem az maradt meg 20+ évvel ezelőttről, hogy 5 év után eldobós, kiszívja az UV, elöregszik az ütéselnyelő bélés és nem véd annyira.
Azóta elterjedtek, megfizethetőbbé váltak az üvegszálas, karbonszálas sisakok is, amik az UV-t jobban bírják, akár 10+ évig is működnek. - Ez az egyik vélemény.
A másik vélemény, hogy ezekben is az ütéselnyelő bélés ugyanúgy erodálódik 5 év alatt és hiába néz ki újszerűen egy sisak, funkcióját nem látja el.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
rottenbull
senior tag
válasz macilaci78 #147746 üzenetére
Az igazsag valahol a ketto kozott van. Az UV a mai festekek meg lakkok mellett nem jelentos problema. Ez kb olyan mint a gumi kerdese.
-
macilaci78
nagyúr
válasz rottenbull #147747 üzenetére
Az UV-re 5 évet írnak, de ez ennyiből nem áll meg. Aki évi 30-40k km-t megy, annak a sisakja többet van használva, mint aki csak 3-4k km-t megy. Az én sisakom például a teremgarázs szintjén van tárolva szezonban és szezonon kívül. Természetes napfényt tényleg csak viselés közben lát.
Az 5 éves javasolt élettartamnál azonban nem részletezik a használat, tárolás módját.A dolog másik aspektusa, amin igazából rugózok, az UV-sugárzásnak közvetlenül kitett héj alatti ütközéselnyelő réteg, az a zárt cellás anyag. Ebben a használat során apró mikrorepedések keletkeznek, amik a felületen nem is látszanak. Egy idő után ez olyan mértéket ölt, hogy ez a réteg már nem tudja ellátni a feladatát.
És egyesek szerint ugyanez a réteg van a tartósnak mondott sisakoban is. Vagyis a héj, a mechanika, akár még a bélés is használható 10+ évig, de az ütközéselnyelő réteg degradálódása miatt 5 év után nem javasolt a használata.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #147748 üzenetére
Az uv altalaban a felso nemton hany mikronos lakkretegen nem jut tul.
hogy a hungarocell hogyan oregszik, ez jo kerdes.
Az tulzas, hogy nem tudja ellatni a feladatat, mert akkor por formajaban kellene kiesnie a sisakbol.
Egyebkent vettem 5 eves raktaron beragadt sisakot, ujkent aruljak. Nagy kedvezmennyel. Garanciaval.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
rottenbull
senior tag
válasz macilaci78 #147748 üzenetére
Az egyik az, amit csendor is irt, a masik meg az, hogy rengeteg minden szamit. Hanyszor ejted le vagy utod oda valamihez, mar ha egyaltalan.. Milyen kategorias, mennyire minosegi az anyaghasznalat. Meg kb egy csomo minden.
En vigyazok rajuk, van tobb is, igy felvaltva hordom oket. Ha nem hasznalom akkor a zsakjukban pihennek egy polcon, a hazban. Tisztan is tartom oket, szoval kb tojok az 5 evre. A mai lakkok meg festekek miatt az UV aggodas teljesen elavult.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mesterséges intelligencia topik
- E-roller topik
- Hobby elektronika
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Ingatlanos topic!
- iPhone topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Diabetes - Cukorbetegség
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest