- SSD kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Hobby elektronika
- Szamurájbarát az új GeForce driver
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
it Jól értesült források szerint hétfőn mutatja be a Google keresőjének riválisát az OpenAI, AI-alapon.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már elérhető a Vampire Survivors - Operation Guns DLC
gp A legújabb kiegészítő a Contra karaktereit és fegyvereit hozzák el nekünk a játékba.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #37847 üzenetére
EBC van nálam is. A mindenféle *fren* felejtős eddigi tapasztalatom alapján.
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #37850 üzenetére
Ha így folytatódik, pár év és itt is hasonló utak lesznek
szerk.: utánaolvastam az evolvenskulcsnak. A fene se gondolta hogy ez akkora találmány (nem jártam régi járművekkel, ez nekem új ), és nem voltak képesek gyárilag ilyet gyártani...
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Önkínzók
Amúgy nekem is az a tapasztalatom, hogy robogókat nézve nincs érdemi (van, de nem akkora, mint a teljesítmény/sebesség/gyorsulásbeli) különbség 50-125-250 között, ezért is választottam anno a 250est.
-
kcsa
veterán
válasz wolfnet #37997 üzenetére
A moto-zeta a gyors google keresésem alapján az a feltűnően randa (szubjektív sorry ) műanyag rácsos-fényszórós csoda? Egy időben volt egy csomó a környékben, aztán eltűntek...
-
kcsa
veterán
Nem tudom melyikőtök ismerős amúgy M5 kivezető felé...
Tegnap kolléga jó nagyot esett, mert 90-es táblánál, a hat sáv ellenére egy gyalogos úgy gondolta hogy lelép elé, és átfut a hat sávon.
Elmondása alapján a meleg napos idő ellenére valószínűleg nem idén barnult le a srác, ráadásul el is futott. Meg kb. senki nem állt meg segíteni neki amíg magát meg a robogó darabjait szedegette össze a buszsávban.
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #38010 üzenetére
Anno Óbudán a Körte utcánál volt egy balesetem. Hosszú sztori, de a lényeg: másodikként indultam keresztbe ZÖLDnél, de előttem haladó egy akkora balfasz volt hogy nem voltunk képesek átmenni a zöldön (ketten b+), ezért szép lassan araszolgattam előre hátha még át tudok csusszanni, de a harmadik sávon jobbról megjelent egy szimpatikus arc és a sárgába beesett olyan 65-el. Autó elejét telibeverte, cirka 600ezer kár.
Na és itt volt olyan hogy megjelentek az öregasszonyok a közelből, fogalmam sincs hogy honnan, és messziről üvöltöttek a rendőrnek hogy látták hogy pirosban mentem át...
Itt mondjuk hangosan és obszcén szavak kíséretében küldtem el a vén k.vákat...
-
kcsa
veterán
Brogyi gondolom nem fog megharagudni
Feszültségszabályzós posztját kicsit kibővítettük tartalommal. Tanulságos, ajánlom.
-
kcsa
veterán
Látom mindenki hergeli magát a kérdésen. Mivel elég amatőr, de mégiscsak tömegközlekedés fan vagyok, megmondm a korrekt választ LEW MX vagy MXA a helyes válasz. Bár nem tudom miért ekkora titok ez
Fékek
Rögzítőfék rugóerőtárolós
Dinamikus fék elektrodinamikus
Átmenő fék elektropneumatikus tárcsafékA menetfokozat kiválasztása
A motorok menetvezérlés során a következő sorrendben kapcsolódnak: soros (1-13. fokozat) - párhuzamos (14-20. fokozat) - sönt (21-23. fokozat).[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #38166 üzenetére
terhelési és sebességi index.
@korpicschess: egyszer elmagyarázták nekem: nyomást azért a jármű gyártója határozza meg, mert így lehet optimalizálni a jármű súlya, és súlyelosztásának arányában a gördülési ellenállás vs. kényelmetlen futómű vs. tapadás kanyarban és fékezésnél problémakörét. Motornál annyival cifrább a helyzet, ha túl laposra fújod, hamar felnin gurulsz kanyarban.
Mondjuk motoron még többet számít a helyes guminyomás, mint autón, jelentősen kisebbek az érintkező felületek: ha túl kemény, fékezésnél sem nyomódik össze: még kisebb súrlódó felület, és kanyarban is kisebb lehet a tapadásod, ha a gumi nem idomul.
Elég sokat lehet erről beszélni, de a lényeg hogy gyakorlatban a gyári nyomás a garantáltan megfelelő. (más kérdés, hogy én is keményebbre szoktam fújni kicsit).
[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
válasz Tothgera30 #38212 üzenetére
Műszakilag ez megegyezik az említett Dio-val, csak a műanyag más
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #38223 üzenetére
Ahova én jártam anno, az se volt semmi, de legalább ténylegesen azokon a motorokon (kettő darab egyforma) lehetett menni, amelyiken vizsgázol.
(jó, a piros színű néha alapjáraton bedadogott, ez volt az egy darab bukásom oka, nyolcasban befulladt, lábletétel, bukta. Mondjuk ugattam is az oktatónak hogy ne szarokat adjanak, de nem hatotta meg különösebben - ezért sem ajánlom őket sem senkinek pl.)De a magukat rutinosnak gondoló
versenyzőknélvizsgázóknál is láttam mókás dolgokat: a motorral vizsgázni érkező csávó a végén vészfékezéses feladatnál pl hason csúszva érkezett be a vizsgabiztos elé -
kcsa
veterán
válasz runner 125 #38234 üzenetére
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni? Vettem egy robogót és azt szeretném tudni, hogy a stage6 replica sportkipufogó csak 70 cc alu hengerrel és kevláros variátorral lenne jó Malagutira nehogy legális legyen? Előre is köszi
-
kcsa
veterán
válasz Kolondrum #38317 üzenetére
válogathatsz is. és közel is van hozzád.
-
kcsa
veterán
válasz korpicschess #38429 üzenetére
ha vázon van: féktisztító és/vagy hőlégfúvó (arra azért figyelj hogy féktisztító hamar begyullad )
Hőlégfúvóval puhíthatod, kaparhatod, ha semmi, akkor mehet a féktisztító, az minden matricát leszed (de adott esetben festést megkezdheti...)
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #38543 üzenetére
Márkakereskedés. Pl. ami a Lurdy mellett van, de hogy nem lesz olcsó, az fix
szervízkulcs sincs? (nem tudom jár-e hozzá egyáltalán...)Más: brutális volt ez a robbanás a Tímár utcában, pedig csak a végeredményét láttam...
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #38597 üzenetére
Valami jobbfajta CBRen szerintem gatyába élvezés lenne ezek után (úgyis mindjárt jön a megmondás hogy az már sok olyan nem kell. )
-
kcsa
veterán
válasz Kolondrum #38608 üzenetére
Van egy jó hírem: nem kell betojni, van szerviz. Nincs is túl messze tőled. De a legtöbb Suzuki szerelő hozzányúl, nagy százalékban ugyanaz. Egyik kollégának van egy ugyanilyen GT650, és erősen gondolkozom azon, hogy ha elvitték a robogómat, akkor teszek neki egy ajánlatot. Egyet csúszott vele, de hibátlan, folyamatosan karbantartott, nagy gondja nem is volt, újonnan vette, első tulaj. Valszeg rámozdulok
Többi negatívum: sűrű intervallum: na bumm. Cserébe arcátlanul olcsó. És nem, nem újonnan fogsz te sem venni, tehát a harmadik negatívum nincs is.
szerk.: sisak témát eléggé körberágicsáltam azt hiszem. A közösség véleménye szerint a Schuberth is csak olyan helyen halk, ahol eléggé védett, és bizonyos pozíciókban: mint minden sisak. Nincs két egyforma ember, egyforma magasság, egyforma fejtartás, egyforma üléspozíció, egyforma robogón/motoron. Nálam a Caberg nyithatók beváltak hangerőre és minőségre is (oké, az első Rhino elég nyekergős, zajos volt), de ár-érték arányban vállalhatók. Merem ajánlani.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz maszekember #38679 üzenetére
SOS jogsiról idáig két közvetlen kollégám nyilatkozott pozitívan.
-
kcsa
veterán
No, tegnap és ma lenyomtam egy 2*170km-es utat. (mármint tegnap oda, ma vissza). Ennyire tán még sose fájt a s.ggem
Odafelé utolsó öt kilométeren minden elképzelhető és elképzelhetetlen KRESZ és egyéb szabályt megszegve már gyakorlatilag féloldalasan ültem. Visszafelé már kemény voltam, és kitartottam
Két dologra jó volt: most tényleg ki van kormolva az eddigi gyakorlatilag kizárólagos városi használathoz képest. És most már tudom hogy lejtőn lefelé megy 140et a Satelis
Cserébe szerintem bekövetkezett az, amit már vártam: vagy kuplung, vagy szíj megkopott, elég lustán indul
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #38806 üzenetére
Fene tudja, simán lehet hogy velem van a gond, Leonardon is zsibbadtam anno.
A kuplung/szíjra visszatérve meg: az utóbbi napokban többször volt hogy lassú haladásnál (araszolgatás jellemzően, amikor leold a kuplung néha-néha) akkor visszagyorsításnál nyekergett, ezért gondolok inkább kuplungra. Nemsokára jönnek a rosszabb idők, akkor szétszedem. Addig úgyis kibírja, csak a tudat zavar inkább
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest