- iPad topik
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen processzort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Acer notebook topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- E-book olvasók
Hirdetés
-
Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
ma Feltámadt poraiból a Tab S6 – a Tab S9 FE kérdezi: amúgy miért?
-
Free Play Days 2024 - 19. hét: Crime Boss Rockay City, From Space
gp Extraként a Cities Skylines Remastered is kipróbálható, valamint a Destiny 2 három nagyobb DLC-je is játszható.
-
Megkezdődött a DFR technológiás OLED monitorpanelek gyártása
ph A technológia sajátossága, hogy 480 Hz-re tolható ki a maximális képfrissítési ráta, igaz ilyenkor a felbontás lecsökken.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz poczabence #40709 üzenetére
Szerintem nyugodtan keverheted.
-
kcsa
veterán
Nekem meg kész lett a változatosság kedvéért az injektorhiba. Speciel az eddig elfogyasztott három darabot örömmel elhelyezném valamelyik digó mérnök végbelébe.
Már másodszor mondom ki, hogy úgy néz ki többször nem fordulhat ez elő
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #40748 üzenetére
Neked és balazs1011-nek:
Korábban határozottan elektronikai hibának tűnt, de az elmúlt napok fényében kicsit revideálom ezt az elképzelést - bár tény, hogy a feszültségszabályzó ténylegesen hibás volt, ezért még akkukat is ette.
Most úgy néz ki, hogy szimplán annyi történik, hogy a debil digók által tervezett műanyag csatlakozó letörik ha kicsit feszíti a kábel.Az injektor így néz ki:
Az injektor függőlegesen áll a szívócsőben, kb. ez a legmagasabb része a motornak - ami ugye robogóként a hátsó futómű része - tehát ha jól feltételezem ez kaphatja a legtöbb rezgést.
Ennek fényében a macskazabálók legyártják a csatlakozót fos rideg műanyagból úgy, hogy kb. 45 fokban eláll felfelé, és semmi nem támasztja, vagy rögzíti.
Kezdem azt hinni, hogy az összes szívást ennek köszönhetem. Most kábelkötözővel adtunk a kábelnek és a csatlakozónak is. Ha így is letörik...
Mellesleg darabja 30k. Most kaptam bontottat, így csak 15k.
-
kcsa
veterán
válasz Topiccsendőr #40751 üzenetére
Nem nagyon találtam más típust ahol ez lenne (úgy értem a Quasar-okon kívül), pedig túrtam a netet rendesen. Valószínűleg valami gyári dokumentáció alapján okosabb lennék, de ez nincs, úgyhogy IJ.
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #40754 üzenetére
A szomorú helyzet az, hogy nem elég hogy a fizikai méret azonos Áteresztőképesség, üzemi nyomás, belső ellenállás ami biztosan eszembe jut lehetséges különbségként. Ezen kívül még ki tudja mi van
-
kcsa
veterán
Nos, utolsó előtti lépést is megtettem eladás felé, imént itt járt az állapotfelmérő, eredetvizsgán is túlvagyok.
De még mindig nem tudom hogy Silverwingre vagy Burgmanra izguljak jobban
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #40789 üzenetére
Esztétikailag nekem sem feltétlenül topkategóriás vágyálom a SW. De a két henger, 50 lóerő, tengernyi nyomaték már csábítóbb (vs.: egy henger, egyharmaddal kevesebb teljesítmény). De a fogyasztás kicsit visszatart még mindig
Meg hát.. mégiscsak Honda. Akkor is ha autóból Suzukit használok -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #40791 üzenetére
650estől félek mint a tűztől a váltó miatt Nyilván akinek semmi baja vele az dicsérni fogja, de ha bármi történik (ismeritek a történeteimet, velem szokott történni mindenféle negatív ) az elég drága.
De SirKero véleménye érdekelne, hogy miért vágyik SW-re AN helyett Ha erre jársz... plz
szerk.: ha már a történeteknél tartunk... ma mentem eredetvizsgára, erre elhagytam a kiegyenlítőtartály takarófedelét... kolléga (a vevő) már csak röhög. Igazán jellemző rám. Elmúlt két hétben több szopásom volt vele, mint az öt évben összesen
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #40794 üzenetére
Nna, ezért nem akarok 650es burgonyát Thx
Sw-ről pedig: amit én néztem magamnak, 27k-t írnak bele, de igen megbízható forrásból tudom hogy valójában 50k felett van. De ez kevéssé zavar, mert úgy tudom hogy bőven 100k felett mennek ezek nagyjavítás nélkül ha rendesen karban van tartva. Teló ezen is folyt, már javítva van.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #40796 üzenetére
Ezeket elismerem. De úgy érzem, hogy egyáltalán nincs szükségem a plusz tudásra, úgyhogy ezért hajlok az egyszerűbb megbízhatóbb technika felé. Egyébként olasz import, nyilván. Ez fér bele a költségvetésbe.
-
kcsa
veterán
válasz SirKero #40810 üzenetére
Utállak
Az egyetlen félelmem nekem is a fogyasztás, minden más témában tetszik az SW600. De valószínűleg veszek egy nagy levegőt és ezt választom, bár számottevően olcsóbban tudnék kicsit régebbi AN400-at is, félek attól hogy megbánom hogy nem az erősebbiket választom. (jól elszenvedek itt magamban ezen a kérdésen ) -
kcsa
veterán
válasz SirKero #40814 üzenetére
Hát igen, az újabb azért esztétikailag jelentősen jobb Az SW400ról úgy gondolom hogy a súlya kb. azonos a 600al, ezért nem biztos hogy annyival jobbnak érezném. Jó lenne az összes típust egymás mellé állítani, és egy-két órán át próbálgatni mindet.
Még van egy hetem kb. megálmodni - már ha tudok aludni az izgalomtól A tippeket mindenesetre thx
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #40817 üzenetére
" alap állatban lusta mint a dög. "
Ezért nem bukok annyira SW400-ra. Két henger+nagy súly ilyesmit tud okozni
-
kcsa
veterán
Nna, elkelt a Satelis. Nem ment túl messzire, kollégának csak átdobtam a kulcsot az asztal felett
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #40826 üzenetére
Silverwing 600 vagy Burgman 400. Az ész és az érzelmek még harcolnak bennem, ezért még nem tudom melyiket válasszam
-
kcsa
veterán
Na én is hazaértem. Kolléga most ki is jött hozzám és vitte is Satelist. Valahol azért egy megkönnyebbülés (holnap külföldre költözök, és telefonszámot cserélek, nehogy utolérjen )
-
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #40855 üzenetére
Ez hagyján, de a Satelisen a gyári gumit úgy cseréltem, hogy két év alatt kb. két millimétert kopott összesen. Na pont ez volt a bajom vele, körforgalomban eső után rettegtem elfordulni. Mekkora szentségtörés, hibátlan gumit cserélni... Sok felesleges pénzem van na (vagy pont kevés, nem akartam a műanyagjavítósnál otthagyni egy havi fizetésem )
Most egy hét szünet, aztán ráfekszek az új robogó témára. Pl. ezzel szemezek, erről írtam hogy tudom, hogy dupláját futotta.
-
-
kcsa
veterán
Nna én is hazaértem, nekiláthatok robogók között válogatásnak
(visszaolvastam a topikot, látom a motorosra már rákérdezés van miért ide rakatta a képét De (ultra amatőr kérdés, de ki a Márk? )
Amúgy ctek töltőt mindenkinek simán merném ajánlani (aki rászánja a vételárat), én egyszer kiizzadtam az árát, bazi kényelmes hogy csak rácsiptet és otthagy.
A 125 kérdést meg kimaxoltátok, én is nagyobb kerekűt ajánlanék bejárásra, még ha nem is olyan szép.
-
kcsa
veterán
Hinnye, most már a szupertitkos neveket is tudom
A fórumtársat illetve álláspontját pedig nem kívánom véleményezni, én továbbra is maradok a
bmw verőrobogó vonalon, mert utálok láncot olajozni, városban illetve dugóban kényelmetlen váltogatni (10es út még mindig), eső ellen még mindig ez véd a legjobban, túrázni meg nem járok -
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz canniball #41061 üzenetére
Apró kiegészítésként: ha teheted (pénzzel), akkor ruha de minimum sisak- és kesztyűvásárlással kezdd. Kevéssé étvágygerjesztő egy olyan sisakot húzni a fejedre vagy kesztyűt a kezedre ami
- nem feltétlen passzol pontosan
- mindenféle karcok lehetnek plexin
- de ezek nem is fontosak, mert: ezren beleizzadtak már előtted. -
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #41063 üzenetére
Nálunk külön protektorral nem szórakoztak nagyon.
Vagy már nadrágnál is kötelező protektor? Anno még elég volt hosszúnadrág. Sisak, kesztyű, kabát, zárt erősebb cipő (dettó bakancs) azt mehettem vizsgázniszerk.: de ezeket adták is kölcsönbe, ha valaki nem rendelkezett sajáttal. De ránéztem és örültem hogy már volt sisakom
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #41100 üzenetére
Peugeot robogót is azért mertem venni, mert motor-elektronika Piaggio. Híre annak is van, de legalább van alkatrész, és ezen érvek mentén nem is csalódtam: ami kellett, mindig minden volt. Bajom is volt vele bőven. Francia-Olasz koprodukció - erre mit mondjak?
X9 meg... hát... senki nem dícséri na
Amúgy a 3F szabályt én is ismerem, bár magam részéről a Fordokat sose vettem ezen szabály alá
-
kcsa
veterán
Fogyasztással is gondok vannak ahogy látom. Hát igen, a lovakat etetni kell. De azt is elmondhatná neki valaki, hogy erősebb motor = gyorsabb gumi, lánc, fogaskerék miegyéb kopás ami rögtön magasabb árszinten mozgó szervizelést is jelent (4 henger - 4 gyertya - karbiszinkron és társai ). Nem a fogyasztásával lesz a baja, ha már az se fér bele a költségvetésbe
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #41119 üzenetére
"Apropó kopasz: az oktatónak volt a beceneve."
Nálunk is találó volt: Suttogó
Mindezt nyilván azért, mert az placc túloldalán motorozó ön- és közveszélyes elmebetegeknek (pl. én) valahogy a mondanivalót el kellett juttatni a sisak alá, és ez csak tüdőből jövő ordítással lehet -
kcsa
veterán
válasz SirKero #41148 üzenetére
A cikkíró a Winkler nagy haverja, gondolom így került oda. Ostoba türhő szétgyúrt paraszt, aki ugyan robogó-blogot ír, de több ízben leírta már hogy utálja a robogókat. Nem véletlen hogy nincs kommentelés a cikkei alatt, mivel minden cikkjénél vérengzés volt a kommentek között.
Engem is kitiltottak a teljes TC lapcsaládról mert szólni merészeltem már nem is emlékszem miért - pedig szigorúan korrekt voltam, semmi fogyatékos anyázás vagy egyebek, az nem szokásom.
-
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #41181 üzenetére
a honlapjukon nem találtam, lehet már kifutóban van...
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen